2 posturi consilier juridic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
2 posturi consilier juridic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii Expira in 2024-11-25
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii organizeaza la sediul central din str. Delea Noua, nr.2, sector 3, Bucuresti, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 2 functii contractuale de executie vacante de consilier juridic la Serviciul Contencios si Avizare Interna din cadrul Directiei Juridice, Secretariat General (norma intreaga, 40 ore/saptamana).
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie, care ar face o candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte juridice;
Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Word - nivel avansat.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
- 25.11.2024, ora 16:30: data limita pentru depunerea dosarelor;
- 03.12.2024: proba suplimentara de testare a competentelor in domeniul tehnologiei informatiei (ora va fi comunicata ulterior).
- 09.12.2024, ora 13:00: proba scrisa;
- data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
In vederea participarii la concurs, candidatii vor depune prin posta, posta electronica (e-mail: [email protected]), sau personal la sediul central al ANCOM: Str. Delea Noua, nr.2, sector 3, Bucuresti, pentru Departamentul Resurse Umane (etajul 7, camera 21), dosarul de concurs care va cuprinde urmatoarele documente necesare inscrierii:
1. Formularul de inscriere (formular);
2. Curriculum Vitae (formular);
3. Actul de studii (xerocopie);
4. Certificatul de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz (xerocopie);
5. Carnetul de munca (xerocopie) sau adeverinta (xerocopie) care sa ateste vechimea in munca, meserie si/sau in specialitatea studiilor, desfasurata de candidat pana la data de 31.12.2010 si adeverinta (xerocopie) care sa ateste vechimea in munca, meserie si/sau in specialitatea studiilor desfasurata de candidat ulterior datei de 01.01.2011;
6. Cartea de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate; (xerocopie);
7. Certificatul de cazier judiciar (original) sau declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale (formular);
8. Declaratia de independenta financiara si operationala (formular);
9. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate (original). Adeverinta trebuie sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta medicala trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii;
10. Alte documente care sa ateste indeplinirea conditiilor specifice de ocupare a postului.
Documentele prevazute la punctele 3, 4, 5, 6, si 10 vor fi prezentate de candidati in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise.
Candidatii declarati admisi la selectia dosarelor si care nu au solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar au obligatia de a aduce cazierul judiciar anterior datei de sustinere a probei scrise.
In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre ANCOM, potrivit legii.
Nota:
Datele cu caracter personal continute de dosarul de concurs sunt colectate si prelucrate doar in scopul pentru care au fost solicitate de catre Departamentul Resurse Umane (participarea la un concurs de ocupare a unui post vacant/temporar vacant) in conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679. Aceste date se vor pastra in cadrul ANCOM pentru o perioada de 10 ani de la data incheierii procesului de recrutare si selectie, in acord cu Nomenclatorul Arhivistic aplicabil la nivelul ANCOM, fara a fi distribuite sau folosite in alt scop decat cel mentionat anterior.
In cazul in care sunt necesare informatii suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puteti contacta Responsabilul cu protectia datelor din cadrul ANCOM la adresa de email [email protected] sau la telefon 0372.845.634.
Relatii suplimentare cu privire la concurs se pot obtine accesand pagina oficiala a institutiei (www.ancom.ro) sau la telefon: 0372.845.456
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.