Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

5 posturi As. Med. pentru UPU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu" Expira in 2024-10-11
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu", cu sediul in Str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1 Bucuresti, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, dupa cum urmeaza:


1. 1 post de asistent medical principal PL la Unitatea de Primiri Urgente;

2. 2 post de asistenti medicali generalisti PL la Unitatea de Primiri Urgente;

3. 2 post de asistenti medicali deburanti generalisti PL la Unitatea de Primiri Urgente.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca 6. Ordinul M.S nr. 1761/2021, publicat in MO partea I nr. 681/02.09.2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia;urmatoarele conditii generale, prevederilor din Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infrctiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs/examen si a ocuparii functiilor contractuale sunt:

o Asistent medical principal PL in specialitatea generalist:

o diploma de absolvire a Scolii Sanitare Postliceale

o diploma de bacalaureat

o vechime minim 5 ani in specialitatea postului

o certificat/adeverinta care atesta promovarea examenului de grad principal

o certificat membru OAMGMAMR avizat si valabil la data concursului

o asigurare de malpraxis


o Asistenti medicali PL in specialitatea generalisti:

o diploma de absolvire a Scolii Sanitare Postliceale

o diploma de bacalaureat

o vechime minim 6 luni in specialitatea postului

o certificat membru OAMGMAMR avizat si valabil la data concursului

o asigurare de malpraxis


o Asistenti medicali debutanti PL in specialitatea generalisti:

o diploma de absolvire a Scolii Sanitare Postliceale

o diploma de bacalaureat

o certificat membru OAMGMAMR si/sau adeverinta de membru al OAMGMAMR pentru participare la concurs

o asigurare de malpraxis

o fara vechime in specialitatea postului


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


Candidatii vor depune dosarelor de participare la concurs, la Serviciul R.U.N.O.S., in perioada 30 septembrie 2024 - 11 octombrie 2024, ora 12,00, data limita pentru depunerea dosarelor, dupa cum urmeaza:

Luni - Joi intre orele 07,30 - 10,00 si 13,00 - 14,30;

Vineri intre orele 07,30 - 10,00.


* Asietent medical principal, Asistenti medicali PL si Asistenti medicali debutanti PL in specialitatea generalisti:


o 22 octombrie 2024, ora 09:00, proba scrisa;

o 28 octombrie 2024, ora 09:00, interviul.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contine urmatoarele documente:

- formular de inscriere la concurs;

- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

- copia certificatului de nastere, a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica, respectiv diploma de bacalaureat, diploma de absolvire a Scolii Sanitare Postliceale;

- copia certificatului membru OAMGMAMR avizat si valabil la data concursului;

- copie dupa asigurarea de malpraxis;

- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

- certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

- curriculum vitae, model comun european.

- chitanta taxa de concurs de 40 lei.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de ministerul sanatatii.

In cazul, in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul, in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a primei probe.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"din Bucuresti str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, sector 1, telefon : 021/316 93 66, interior 137 si 116.


Bibliografia:

Pentru posturile de asistent medical principal, asistenti medicali generalisti (PL) si asistenti medicali debutanti generalisti (PL):

1. Urgente medico-chirurgicale sinteze de L. Titirca. Ed. 2007;

2. Ingrijirea omului bolnav si a omului sanatos de F. Chiru si G. Chiru . Ed. CISOM 2001;

3. Medicina interna pentru cadre medii de C. Borundel;

4. Puericultura si pediatrie de E. Chitimia si V. Mihaescu . Ed. INFO-TEAM 1997;

5. Legea nr. 282/5 octombrie 2005. privind organizarea activitatii de transfuzie sanguina, donarea de sange si componente sanguine de origine umana, precum si asigurarea calitatii si securitatii sanitare, in vederea utilizarii lor terapeutice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Ordinul M.S. nr. 1101/2016, publicat in Monitorul Oficial partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;

7. Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 privind drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Ordinul M.S. Nr. 1410/2016 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, , publicat in Monitorul Oficial nr. 1009 din 15 decembrie 2016;

9. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical,precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial partea I, nr. 785 din 24 noiembrie.2008, aprobata prin Legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Legea nr. 278 din 12 noiembrie 2015 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;

11. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii generale nationale a Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania nr.2/9 iulie 2009, publicata in Monitorul Oficial. partea I, nr.560 din 12 august 2009, cu modificarile si completarile ulterioare;

12. Ordinul M.S. nr. 1226/2012, publicat in Monitorul Oficial partea I nr. 855/18.12.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale;

13. Ordinul MS nr.1142 din 3 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenti medicali generalisti, publicat in Monitorul Oficial nr. 669 din 31 octombrie 2013;

14. Ordinul MS nr.1761/03 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: 5 posturi As. Med. pentru UPU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.