5 posturi Asistent medical - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
5 posturi Asistent medical - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Serviciul de ambulanta judetean constanta Expira in 2025-01-20
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
Avand in vedere Referatul privind propunerea de organizare a concursului nr. 21.609 din 23.12.2024, intocmit de d-na Director Medical Interimar;
In conformitate cu prevederile:
- H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.M.S. nr. 1.470 din 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizeaza concurs/examen pentru ocuparea pe perioada nedeterminata 5 posturi vacante - personal contractual, de catre persoanele care corespund conditiilor postului, astfel:
a) 1 post Asistent medical generalist principal PL la Compartiment de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Statia Centrala Constanta;
1 post Asistent medical generalist S la Compartiment de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Substatia Cobadin;
1 post Asistent medical generalist PL la Compartiment de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Substatia Cogealac;
1 post Asistent medical generalist PL la Compartiment de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Substatia Harsova;
1 post Asistent medical generalist principal PL la Compartiment de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Substatia Navodari.
b) Pentru inscrierea la concurs/examen candidatii vor depune un dosar de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana la data de 20.01.2025 ora 15:30 la Compartimentul R.U.N.O.S. din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Constanta din Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de nastere si copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta (diploma de bacalaureat si diploma de licenta/diploma de absolvire a studiilor postliceale sanitare - specializarea asistent medical generalist);
e) copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R., a avizului anual/adeverintei si a asigurarii de malpraxis (suma asigurata 10.000 euro);
f) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 4);
Perioada de activitate desfasurata intr-un alt stat membru UE o constituie contractul individual de munca si alte documente doveditoare eliberate de angajatorii straini pentru activitatea desfasurata. Aceste documente trebuie prezentate atat in original, dar si traduse si legalizate in limba romana, tocmai in vederea respectarii principiului egalitatii de tratament enuntat in Regulamentul (UE) nr. 492/2011, ca ,,vechimea in munca" sa se ia in considerare la stabilirea cuantumului sporului de vechime si a altor drepturi salariale (anexa nr. 10);
g) copia extrasului REVISAL emis de angajator sau Inspectoratul Teritorial de Munca;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar - se accepta doar cazierele fara inscrisuri;
* Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta, potrivit legii.
i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
* adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
k) curriculum vitae, model comun European;
l) acord scris inregistrare audio a celor trei probe de concurs (proba scrisa, proba practica si interviu) (anexa nr. 9);
m) acord scris depunere extras REVISAL emis de Inspectoratul Teritorial de Munca (anexa nr. 11).
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - g), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
c) Conditiile generale si specifice prevazute in fisa postului:
c.1. Pentru postul de Asistent medical S
c.1.1. de pregatire: diploma de bacalaureat si diploma de licenta in specialitate;
c.1.2. de vechime in specialitate: 6 luni vechime ca asistent medical;
c.1.3. concurs/examen pentru ocuparea postului.
c.2. Pentru posturile de Asistent medical principal PL
c.2.1. de pregatire:
- diploma de bacalaureat si diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta; diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hotararii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceelor sanitare, promotiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
- examen pentru obtinerea gradului principal;
c.2.2. de vechime in specialitate: 5 ani vechime ca asistent medical;
c.2.3. concurs/examen pentru ocuparea postului.
c.3. Pentru posturile de Asistent medical PL
c.3.1. de pregatire: diploma de bacalaureat si diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta; diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hotararii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceelor sanitare, promotiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
c.3.2. de vechime in specialitate: 6 luni vechime ca asistent medical;
c.3.3. concurs/examen pentru ocuparea postului.
d) Conditiile necesare ocuparii postului:
In conformitate cu prevederile art. 15 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
e) Tipul probelor de concurs/examen, locul, data si ora desfasurarii acestora:
Concursul/examenul pentru ocuparea posturilor vacante va consta in desfasurarea urmatoarelor etape:
- Selectia dosarelor de inscriere se va efectua la sediul institutiei din Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, in perioada 21.01.2025 - 22.01.2025;
- Proba scrisa este eliminatorie, testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului astfel incat sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, constand in redactarea unei lucrari scrise cu 5 subiecte stabilite pe baza bibliografiei si a tematicii de concurs (durata probei nu poate depasi 3 ore) si se va desfasura la sediul institutiei din Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, in data de 03.02.2025 ora 11:30;
Punctajul pentru proba scrisa este de maximum 100 de puncte. Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
- Proba practica este eliminatorie, consta in testarea capacitatii de adaptare, a capacitatii de gestionare a situatiilor dificile, a indemanarii si abilitatii in realizarea cerintelor practice, a capacitatii de comunicare si a capacitatii de gestionare a resurselor alocate pentru desfasurarea probei practice cu subiecte stabilite pe baza bibliografiei si a tematicii de concurs, si se va desfasura la sediul institutiei din Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, in data de 10.02.2025 ora 09:30;
Punctajul pentru proba practica este de maximum 100 de puncte. Sunt declarati admisi la proba practica candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
- Interviul este eliminatoriu, consta in testarea abilitatilor si cunostintelor impuse de functie, a capacitatii de analiza si sinteza, a motivatiei candidatului, a comportamentului in situatiile de criza, a abilitatilor de comunicare si a initiativei si creativitatii, si se va desfasura la sediul institutiei din Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, in data de 17.02.2025 ora 09:30.
Punctajul pentru interviu este de maximum 100 de puncte. Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
f) Fisa postului - Anexa nr. 1 la prezentul anunt.
g) Bibliografia si tematica - Anexa nr. 2 la prezentul anunt.
h) Calendarul de desfasurare a concursului/examenului, respectiv data-limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs, datele de desfasurare a probelor de concurs/examen, termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba, termenele in care se pot depune si in care se afiseaza rezultatele contestatiilor, precum si termenul in care se afiseaza rezultatele finale:
Nr. Crt. Etapizarea activitatii Data si ora
1. Depunerea dosarelor de concurs: 03.01.2025 - 20.01.2025
intervalul orar 07:30 - 15:30
2. Selectia dosarelor de concurs: Selectia dosarelor de concurs 21.01.2025 - 22.01.2025
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs 23.01.2025
pana la ora 15:30
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 27.01.2025
intervalul orar 07:30 - 15:30
Analizarea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 28.01.2025
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la selectia de dosare 29.01.2025
pana la ora 15:30
3. Proba scrisa: Desfasurarea probei scrise 03.02.2025 ora 11:30
Corectarea si afisarea rezultatelor probei scrise 04.02.2025
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise 05.02.2025
intervalul orar 07:30 - 15:30
Analizarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise 06.02.2025
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba scrisa 07.02.2025
pana la ora 15:30
4. Proba practica: Desfasurarea probei practice 10.02.2025
intervalul orar 09:30 pana la finalizare
Afisarea rezultatelor probei practice 11.02.2025
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei practice 12.02.2025
intervalul orar 07:30 - 15:30
Analizarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei practice 13.02.2025
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba practica 14.02.2025
pana la ora 15:30
5. Interviul: Sustinerea interviului 17.02.2025
intervalul orar 09:30 pana la finalizare
Afisarea rezultatelor la interviu 18.02.2025
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului 19.02.2025
intervalul orar 07:30 - 15:30
Analizarea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului 20.02.2025
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la interviu 21.02.2025
pana la ora 15:30
6. Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 24.02.2025
Nota: In situatia in care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi si este admis la selectia dosarelor pentru doua sau mai multe posturi pentru care institutia a organizat concurs in aceeasi zi si la aceeasi ora, acesta se prezinta la proba scrisa pentru un singur post.
i) Relatii suplimentare privind organizarea si desfasurarea concursului/examenului pot fi obtinute la Compartimentul R.U.N.O.S., Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, Telefon 0241/624.711 int. 138 de luni pana vineri, intre orele 07:30 - 15:30.
Orice alte date si informatii suplimentare privind organizarea si desfasurarea concursului/ examenului vor fi facute publice prin postarea pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro si afisate la avizierul institutiei.
La concurs/examen pot participa numai candidatii care indeplinesc conditiile legale, conditiile de ocupare prevazute in fisa postului, respectiv cei ale caror dosare de recrutare sunt complete, corect intocmite si depuse in termenul prevazut in anuntul de concurs.
Neindeplinirea uneia/unora dintre conditii ori nerespectarea modalitatilor si termenelor de depunere a dosarelor de inscriere atrage respingerea participarii la concurs/examen.
Prezentului anunt i se anexeaza:
Anexa nr. 1 - fisa postului;
Anexa nr. 2 - bibliografia si tematica;
Anexa nr. 3 - formular cerere de inscriere la concurs/examen;
Anexa nr. 4 - formular model adeverinta;
Anexa nr. 5 - formular borderou lucrari predate;
Anexa nr. 6 - formular borderou individual de notare;
Anexa nr. 7 - formular raport final concurs;
Anexa nr. 8 - formular raport cadru de evaluare a performatelor individuale pentru personalul contractual;
Anexa nr. 9 - formular consimtamant inregistrare audio;
Anexa nr. 10 - Informare Ministerul Muncii si Protectiei Sociale;
Anexa nr. 11 - formular acord depunere extras REVISAL emis de Inspectoratul Teritorial de Munca.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.