Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
T

Account Manager- Cluj, Brasov, Sibiu, Bistrita, Targoviste

Companie Verificata

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplica pe
Companie:
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A.
Functia Jobului:
Inginerie & tehnologie
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Cluj-Napoca | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
1 an
Descriere:

Candidatul ideal

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:

  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, ︁︂︇︋︆︁︋︁​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

SCOP PRINCIPAL:

  • Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀clientilor din portofoliu;
  • Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;
  • Monitorizeaza competitia si evolutia pietei In domeniul comunicatiilor pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita Imbunatatire;
  • Realizeaza cu frecventa saptamanala prognoza (forecast-ul) rezultatelor de venituri si vanzari;
  • Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare (piepline) in CRM-ul intern, cu frecventa zilnica conform standardelor de completare a informatiilor comunicate de echipa Eficientizare Forta de Vanzari;
  • Ofera asistenta si asigura consultanta clientilor din portofoliu, atat Inainte cat si dupa vanzare;
  • Intocmeste si actualizeaza fisele de clienti pentru primii 10 cei mai importanti clienti din portofoliu in functie de veniturile generate de acestia, conform procedurii de management de portofoliu In termenele comunicate de seful ierarhic superior;
  • Creeaza si mentine o imagine favorabila a companiei In fata clientilor (inclusiv in mediul online);
  • Participa obligatoriu la toate sedintele de vanzari ale echipei, planificate si organizate, respectiv: sedinta zilnica de dimineata, sedinta saptamanala, sedintele 1:1 cu superiorul direct, sedintele regionale;
  • Realizeaza un numar mediu de minim 3 vizite zilnice de vanzare si prospectare la clientii din portofoliu sau clientii non T, in fiecare luna, inregistrand informatiile colectate dupa fiecare vizita in aplicatia interna CRM. Vizita va fi validata electronic in aplicatie in timp real;
  • Isi contacteaza clientii de portofoliu in concordanta cu strategia de management de portofoliu asa cum este aceasta descrisa in regulile programului de Eficientizare Forta de Vanzari;
  • Actualizeaza saptamanal planul de actiune cu privire la activitatile de vanzare, prospectare, management de portofoliu din care reiese strategia de atingere a obiectivelor de vanzari si venituri;
  • Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor de actiune pe perioada urmatoare;
  • Inregistreaza in aplicatiile interne contractele semnate cu clientii, cererile primite din partea acestora precum si orice alt tip de solicitari receptionate de la clientul intern sau extern pe email, fax sau adresa sediului companiei, in termen de maxim 2 zile lucratoare;
  • Intocmeste In termenul solicitat rapoartele cerute de superiori. Completeaza informatiile solicitate in aplicatiile interne de tip CRM: pipeline, forecast, raport de colectare debite, raport cu solicitarile de reziliere, informatii legate de potentialul de cumparare si orice alt tip de raport;
  • Este responsabil de gestiunea documentelor originale rezultate in urma procesului de vanzare. Transmite spre arhivare toate documentele originale semnate cu clientii in termen de maxim 30 de zile de la data implementarii actelor in sistem;

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Account Manager- Cluj, Brasov, Sibiu, Bistrita, Targoviste
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.