Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
I

Accounting & Reporting Specialist | Ordering - Procurement @ING Bank (fixed-term 12 months)

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
ING
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Descriere:

Descopera ING Bank Romania

ING crede într-o lume în care fiecare poate crește și progresa în felul său. Acest lucru se reflectă în sloganul nostru global, "do your thing", în faptul că noi credem în autonomia angajaților noștri. Cu această autonomie garantată, ne așteptăm ca oamenii să fie implicați și să sprijine activitatea pe care o desfășurăm, având în centru clienții, partenerii, dar și compania.

Să lucrezi în ING înseamnă să fii înconjurat de oamenii energici, ambițioși, prietenoși și respectuoși: specialiști talentați care își asumă responsabilitatea și autonomia de a transforma planurile în acțiuni concrete. Suntem mereu curioși, ne adaptăm schimbărilor și căutăm constant modalități mai bune de a face lucrurile să se întâmple.

Cu 30 de ani de activitate în România, ING Bank s-a afirmat prin pionierat în privința modului modern de a face banking în piața bancară locală. Tehnologia și inovația se află la baza activității noastre, ceea ce face ca produsele ING să fie relevante pentru viața și afacerile clienților noștri.

ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,8 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Vino alături de noi!

Misiune

Suntem în cautare de coleg/ colega care să intregeasca aceasta echipă și să contribuie la valoarea ei și totodata la activitatea pe care o desfasuram zi de zi.

Rolul pe care îl vei ocupa presupune interacțiunea cu multiple departamente din bancă și cu furnizorii acesteia și ajuta la eficientizarea procesului, de la verificarea furnizorului, pana la plata facturii.

Ce vei face in acest rol? Iată responsabilitățile

  • Transmiți comenzile de bunuri/servicii către furnizori
  • Acționezi ca punct de contact unic în ceea ce privește comunicarea internă (cu clientul intern)/externă (cu furnizorii) legată de comenzi
  • Introduci detaliile fiscale ale furnizorilor în aplicatia de plasare comenzi și plăți (People Soft)
  • Ești responsabil de recepția facturilor și comunici/remediezi erorile daca este necesar; reconciliezi informatiile legate de plată si transmiți că tre departamentul Financiar pentru efectuarea plății
  • Asiguri suport clientului intern pentru aplicația de plasare comenzi și plăți (People Soft)
  • Asiguri arhivarea fizică și electronică a documentelor
  • Asiguri suport pentru formalitațile de călătorie conform procedurilor interne
  • Centralizezi date, întocmești și transmiți rapoarte recurente în conformitate cu rolul deținut în echipă

Care este profilul pe care îl cautăm?

  • Studii superioare absolvite;
  • Experiență:  preferabil experiență anterioara în domeniul bancar pe o poziție similară sau apropiată;
  • Cunoştinte Microsoft Office (Excel, Word); Microsoft Outlook;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Bune aptitudini de comunicare, lucru în echipă;
  • Integritate, loialitate, capacitatea de a face față schimbărilor;
  • Aptitudini de planificare, organizare, atenție la detalii, rezistență la stres;

Daca faci parte din echipa noastra, ai acces la:

  • Muncă de impact într-un mediu colaborativ si amuzant
  • Spații de lucru open-concept create pentru munca în echipă și relaxare
  • Evenimente corporate și sociale
  • Mod de lucru hibrid cu un program flexibil și opțiuni pentru o săptamana de lucru scurta
  • Buget lunar în platforma Benefit
  • Zile de concediu în plus in funcție de vechimea totală în muncă
  • Oportunități de creștere prin programe de upskilling, și o varietate de platforme de învățare și dezvoltare: ING Learning Centre, Udemy, Bookster
  • Posibilitatea de a accesa roluri interne și Assignmenturi internationale pe perioada determinata
  • Contextul necesar de crea un impact prin sustenabilitate și proiecte de Responsabilitate Socială.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Accounting & Reporting Specialist | Ordering - Procurement @ING Bank (fixed-term 12 months)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.