Administrative Officer | Office Manager
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
ENTEX Logic
Administrative Officer | Office Manager
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
ENTEX Logic
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități:
- Verificare contаbilitatе primarа (NIR-uri, facturi, аvizе, rapoаrtе divеrse, întocmire dosar contаbilitatе lunarа, dеcont-uri, fisа dе prezenta, contrаctе dе muncă, etc);
- Sarcini аdministrаtive (scаnare dе documеntе, procеsarе electronică acte) - arhivarea in bune condiții a documentelor financiar-contabile si transmiterea acestora catre firmele de contabilitate si avocatura, organizarea primirii si transmiterii documentelor prin curier, redactare oferte, contracte, comenzi, „meeting minutes” si alte documente diverse cerute de legislația in vigoare;
- La nivel Basic menținerea si arhivarea dosarelor de munca si a documentelor HR;
- Realizare plăți in internet banking, Trezorerie, documente Bancare;
- Menținerea legăturii prin email si telefon cu clienți si furnizori pentru task-uri administrative si logistice, transmitere documente, se asigura de corecta administrare a tuturor documentelor ce stau la baza contractelor cu partenerii;
- Administrarea biroului, achiziția tuturor consumabilelor si necesarului bunei desfasurari a activității curente;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor;
- Redactarea corespondentei de afaceri, interna/externa necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Organizarea in detaliu a intalnirilor interne/externe (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri, vizite etc.);
- Organizarea intalnirilor/deplasarilor in tara/strainatate;
- Actualizarea si întreținerea bazei de date de clienți si furnizori;
- Redactarea si organizarea diverselor tipuri de documente/oferte in format electronic si fizic conform standardelor companiei;
- Traduceri si documentare, task-uri diverse strict legate de partea administrativa a companiei.
Pachet Salarial și o Gamă Variată de Beneficii:
- Mediu de lucru modern, extrem de dinamic, inovativ si provocator, posibilități extinse de dezvoltare personala si dezvoltare profesionala multi-disciplinara;
- Salariu fix si bonusuri in funcție de performanta;
- Acces la oferte speciale negociate la nivel de companie;
- Mediu de lucru mai mult decât unic si special, lipsit de stres gratuit, vesel si constructiv;
- Echipa tânără, experimentata si extrem de profesionista;
- Contract de munca cu perioada nedeterminata;
- Program de lucru de luni-vineri 09:00-18:00;
- Rare deplasări in interes de serviciu;
- Participare la organizarea diverselor evenimentele de Marketing si PR ale Companiei;
- Pachet ENTEX Business Standard: laptop, telefon mobil si OPTIONAL asigurare medicala (după perioada de proba);
- După primele 12 luni, posibilități de creștere si alte beneficii in funcție de performante, evaluare anuala.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.