Administrator 0,5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator 0,5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Comuna Sapoca, judetul Buzau Expira in 2024-11-18
Locatie
Buzau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!
Scoala Gimnaziala comuna Sapoca, cu sediul in Sapoca, Str. Principala S nr. 152, jud. Buzau, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile HG 1336/2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Administrator
NUMARUL POSTURILOR: 0,50 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Administrativ
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice:
- Cunoaste limba romana scris, citit, vorbit
- nivelul studiilor - generale
- disponibilitate de deplasare
- competente de tehnoredactare pentru centralizare date in format electronic
- vechime in munca : cel putin 10 ani
- disponibilitate la timp de lucru prelungit
- abilitati, calitati si aptitudini necesare- indemanare, corectitudine, spirit practic, punctualitate, indemanare practica.
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului - nu se solicita.
- detinerea/in curs de calificare pentru mecanica de intretinere universala, constituie un avantaj.
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune la sediul Scoala Gimnaziala comuna Sapoca, Str. Principala S nr. 152, jud. Buzau un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Concursul se va desfasura la sediul Scoala Gimnaziala comuna Sapoca, din Sapoca, Str. Principala S nr. 152, jud. Buzau, dupa urmatorul calendar:
1. Publicarea anuntului 01.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Scoala Gimnaziala comuna Sapoca, cu sediul in Sapoca, Str. Principala S nr. 152, jud. Buzau 18.11.2024, ora 15.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 19.11.2024, ora 15.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 20.11.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 21.11.2024, ora 10.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 22.11.2024, ora 10.00
7. Sustinerea probei scrise 25.11.2024, ora 9.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 25.11.2024, ora 12.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 25.11.2024, ora 12.30
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 25.11.2024, ora 13.00
11. Sustinerea probei practice 25.11.2024, ora 14.00
12. Afisarea rezultatului probei practice 25.11.2024, ora 15.30
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 25.11.2024, ora 16.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 25.11.2024, ora 16.30
15. Sustinerea interviului 25.11.2024, ora 17.00
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 25.11.2024, ora 18.30
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 26.11.2024, ora 12.00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 26.11.2024, ora 13.00
19. Afisarea rezultatului final al concursului 26.11.2024, ora 15.00
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant
1. Legea invatamantului preuniversitar 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare
2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
3.LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii, republicata - Titlul XI, Cap. II - Raspunderea disciplinara art.263-268, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice
7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
8. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare; 9. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
10. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
11. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata; 12. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor
13. Legea nr. 477 din 2004 privind codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice - Cap.II-Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual, art. 7
14. Fisa postului administrator.
TEMATICA
1. Organizarea si functionarea unutatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;
6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
9. Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);
10. Comitetul de securitate si sanatate in munca (conf. Codului Muncii);
11. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;
12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
14. Colectarea selectiva a deseurilor
15. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.
16. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
17. Prevederi legale privind controlul managerial intern
18. Cunostinte de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte)
19. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor.
20. Fisa postului administrator.
Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: https://sites.google.com/scoalasapoca.ro/scoalasapoca/home, persoana de contact: GOIDESCU DANIELA functia administrator financiar, avand numarul de telefon 0745598707.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.