Administrator baze de date
Adaugat: 4 zile în urmă
CCP.RO BUCHAREST S.A.
Administrator baze de date
Adaugat: 4 zile în urmă
CCP.RO BUCHAREST S.A.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitățile postului:
- Proiectarea, instalarea și administrarea bazelor de date la nivelul companiei;
- Implementarea si administrarea cerințelor de securitate, confidențialitate a datelor și de control al accesului la nivelul bazelor de date;
- Alocarea drepturilor de utilizare a bazelor de date de către angajații companiei prin aplicarea regulilor stricte de securitate;
- Menținerea serverelor, a aplicațiilor și bazelor de date la parametrii nominali de funcționare, din punct de vedere al securității, al disponibilității și a performanțelor acestora;
- Preconizarea nivelului ce crestere a bazelor de date si a cerintelor tehnice necesare pentru mentinerea sau imbunatatirea perfomantelor bazelor de date folosite;
- Analiza și remedierea defecțiunilor tehnice apărute;
- Asigurarea suportului și consultanței tehnice pentru departamentele operationale si cele care au ca activitate principală dezvoltarea de aplicații;
- Asigură exportul datelor din platformele informatice si bazele de date în scopul raportării acestora;
- Protejarea integrității și accesul la date prin efectuarea operațiunilor de backup, restore si testarea bazelor de date gestionate;
- Implementarea soluțiilor software de gestiune și monitorizare a bazelor de date și asigură administrarea ulterioară a acestora;
- Crearea și dezvoltarea procedurilor specifice activității de administrare a bazelor de date.
Beneficii:
- Tichete de masă și Tichete de vacanță (valoarea acestora se stabilește în conformitate cu legislația în vigoare si prevederile interne aprobate pentru anul în curs);
- Pensie Pilon 3, contribuția angajatorului de 150 Ron lunar; se acordă după perioada de probă de 3 luni;
- Facilități sportive în limita unui buget stabilit anual;
- Abonament medical la clinica privată Medicover;
- Posibilitatea desfășurării activității și prin telemuncă;
- Cursuri specializate și posibilitate de a acumula expertiză în acest domeniu;
- Telefon mobil și laptop;
- Fructe, cafea, ceai, apă;
- Birou modern, într-o clădire ușor accesibilă, amplasată în zona centrală.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.