Sau continua cu adresa de email
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
B

Administrator Contracte (perioada determinata)

Companie Verificata

Adaugat: 1 lună în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
BRD SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE SA
Functia Jobului :
Contabilitate, audit & finante
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
2 ani
Descriere:
  • Asigura, in functie de prioritati, gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere;
  • Inregistrarea corespondentei primita/trimisa;
  • Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date personale, modificari sume reprezentand contributia la pensia facultativa si realizare procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare, precum si alte procese conexe);
  • Corespondenta cu clientii (solicitari telefonice, pe e-mail sau scrise);
  • Administrarea activitatii de retragere a activului personal net / transfer a participantilor la fondurile de pensii (analiza documentelor receptionate in vederea platii/transferului de activ in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile interne de lucru, plata efectiva si inchiderea conturilor pentru plata/transferul activului);
  • Introducerea / verificarea ordinelor de plata in aplicatia specifica pentru realizarea transferurilor de sume la nivelul conturilor bancare;
  • Testarea sistemelor informatice (verificare functionalitati, noi implementari si realizarea rapoartelor de testare);
  • Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare (analiza solicitarilor receptionate si incadrarea acestora ca reclamatii, redactarea unui raspuns validat ulterior cu Comitetul de Reclamatii).

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator Contracte (perioada determinata)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.