Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU II S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Tulcea | Contractor
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Liceul Tehnologic ,,Simion Leonescu" Luncavita, judetul Tulcea Expira in 2024-12-06
Locatie
Tulcea

Nivel
Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



In conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Liceul Tehnologic "Simion Leonescu" Luncavita organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarei functii:

- PERSONAL DIDACTIC AUXILIAR - ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU


- Nivelul postului: executie

- Denumirea postului: Administrator de Patrimoniu, post vacant, perioada determinata, la structura Liceului Tehnologic "Simion Leonescu" Luncavita, Str. Drumul Teilor, Nr. 83, Luncavita, Judetul Tulcea

- Gradul profesional/Treapta profesionala: II S

- Scopul principal al postului: personal didactic auxiliar - Administrator de Patrimoniu

- Numar de posturi: 0,50 NORMA


Termen de depunere a dosarelor: 6 DECEMBRIE 2024, ORA 12.00

Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiunile prevazute in Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;

i) curriculum vitae, model comun european.


Actele prevazute la punctele b)-d) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


Dosarul de concurs se depune la Liceul Tehnologic "Simion Leonescu" Luncavita, Str. Drumul Teilor, Nr. 83, Luncavita, Judetul Tulcea, Tel/Fax : 0240541296, e-mail: [email protected], persoana de contact MIHAIL CAMELIA


Conditiile generale pentru ocuparea functiilor contractuale sunt:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu reglementarile legislative;

d) are capacitate deplina de exercitiu;

e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

i) nu a comis infractiunile prevazute in Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.


Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre unitatea de invatamant organizatoare a concursului.

Documentul prevazut la lit. h) poate fi solicitat si de catre unitatea de invatamant organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate.


Conditiile specifice pentru ocuparea postului pentru personalul didactic auxiliar de Administrator de Patrimoniu sunt:

(conditiile specifice prevazute in fisa de post)

- Studii minime: Studii medii sau superioare, de preferat in domeniul administratiei.

- Studii de specialitate: cursuri in domeniu.

- Cunostinte operare PC (Microsoft Office, softuri de gestiune scolara).

- Cunostinte de accesare platforma SEAP.

- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala.

- Capacitatea de a organiza si prioritiza sarcinile.

- Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu informatii confidentiale.

Bibliografia pentru desfasurarea concursului este urmatoarea:

- Legea nr. 198 din 4 iulie 2023 a invatamantului preuniversitar;

- Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003 (Codul Muncii) - Republicare;

- Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;

- Legea nr. 54 din 8 iulie 1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;

- Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice;

- Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 a securitatii si sanatatii in munca;

- Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apararea impotriva incendiilor - Republicare*);

- Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor - Republicare*);

- Ordinul nr. 5726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

- Ordinul nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

- Ordinul nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;

- Ordinul nr. 281 din 22 iunie 2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice si Programului anual al achizitiilor sectoriale;

- Hotararea nr. 2230 din 8 decembrie 1969 privind gestionarea bunurilor materiale;

- Hotararea nr. 276 din 21 mai 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.

- Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).


Tematica de concurs este urmatoarea:

- Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

- Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic, compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

- Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;

- Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

- Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;

- Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;

- Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;

- Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);

- Comitetul de securitate si sanatate in munca (conf. Codului Muncii);

- Raspunderea patrimoniala (conf. Codului Muncii);

- Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

- Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

- Colectarea selectiva a deseurilor;

- Jurisdictia muncii (conf. Codului Muncii);

- Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)

- Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.

- Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.

- Prevederi legale privind controlul managerial intern.

- Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editare texte), cunostinte utilizare e-mail.

- Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor.


Calendarul de desfasurare a concursului:

- Data-limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs: 6 DECEMBRIE , ORA 12,00 , la sediul institutiei

- Selectia dosarelor: 09 DECEMBRIE 2024, ORA 10,00 , la sediul institutiei

- Proba scrisa in data de 11 DECEMBRIE 2024, ORA 13,00, la sediul institutiei

- Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 11 DECEMBRIE 2024 , ora: 16,00, la sediul

- Proba interviu in data de 12 DECEMBRIE 2024, ORA 9,00, la sediul institutiei,

- Afisarea rezultatelor la proba interviu; 12 DECEMBRIE 2024, ORA 13,00, la sediul institutiei.

- Afisarea rezultatelor finale:13 DECEMBRIE 2024, ORA 10,00, la sediul institutiei.

Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:

- Depunerea contestatiilor la proba scrisa:11 DECEMBRIE 2024, ora: 19,00

- Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor: 12 DECEMBRIE 2024_, ora: 8,30

- Depunerea contestatiilor la proba interviu: 12 DECEMBRIE 2024 , ora: 15,00

- Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor:12 DECEMBRIE 2024 , ora:17,00

- Afisarea rezultatelor finale: 13 DECEMBRIE 2024, ora: 10,00


Director, Prof. Mihail Camelia

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU II S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.