Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator de patrimoniu-normă întreagă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Giurgiu | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





Scoala Gimnaziala Elina Basarab Herasti Expira in 2024-12-23

Locatie
Giurgiu

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt :

- studii superioare

- vechime in munca : nu necesita ;

Concursul se organizeaza la sediul Scolii Gimnaziale ,,Elina Basarab" situata in Str. Principala, nr.108, Comuna Herasti, Judetul Giurgiu

Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- termenul de depunere a dosarelor (15 zile lucratoare de la afisare): 23.12.2024, ora 12:00, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor: 23.12.2024, ora 13.00, la sediul institutiei;

- afisare rezultate selectionare dosare: 23.12.2024, ora 14:00, la sediul institutiei;

- depunere contestatii: 20.12.2024, orele 14:00-15:00, la sediul institutiei;

- afisare rezultate dupa contestatii: 23.12.2024,ora 16:00, la sediul institutiei;

- proba scrisa in data de 24.12.2024, ora 09:00, la sediul institutiei;

- afisare rezultate de la proba scrisa: 24.12.2024 , ora 12:00;

- depunere contestatii: 24.12.2024, orele 12:00-14:00, la sediul institutiei;

- afisare rezultate dupa contestatii: 24.12.2024, ora 15:00, la sediul institutiei;

- proba practica/interviu in data de 30.12.2024, ora 09:00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba practica/interviu: in data de 30.12.2024, ora 13:00;

- depunere contestatii: 30.12.2024 , ora 13:00-14:00, la sediul institutiei.

- afisare rezultate dupa contestatii: 30.12.2024, ora 15.00

- afisarea rezultatelor finale: 30.12.2024, ora 15:30, la sediul institutiei.

Dosarele se depun la sediul Scolii Gimnaziale ,,Elina Basarab" situata in Str. Principala, nr.108, Comuna Herasti, Judetul Giurgiu in termen de 15 zile lucratoare de la data publicarii anuntulu, respectiv pana la data de 24.12.2024, ora 12:00, iar documentele de participare sunt cele prevazute de art. 35 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Relatii suplimentare la sediul Str. Principala, nr.108, Comuna Herasti, Judetul Giurgiu, persoana de contact: Giolu Elena-Daniela - Secretar, email: [email protected], telefon 0766363155.


Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (art. 35 din HG nr. 1336/2022) :

(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.

(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) -e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.

(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) -e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Conditiile generale de ocupare a posturilor sunt cele prevazute la art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice :

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Tematica concursului pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu

1. Organizarea si functionarea unutatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;

4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;

6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;

7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;

9. Evenimente(comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);

10. Comitetul de securitate si sanatate in munca(conf. Codului Muncii);

11. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;

12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.

14. Colectarea selectiva a deseurilor

15. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii

16. Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)

17. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.

18. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.

19. Prevederi legale privind controlul managerial intern

20. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.

21. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor.

. BIBLIOGRAFIE:

BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA DE CONCURS pentru ocuparea postului vacant de administrator de patrimoniu

1. BIBLIOGRAFIE:

* Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;

* OME 4183/2022 - Regulament-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare.

* Legea 53/2003 (r1) - Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; * Ordinul M.F. nr. 2861 din 9 octombrie 2009 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

* Legea nr. 82/1991 (r4) a contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordin M.F. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Lege nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor;

* Hotararea nr. 2230/1696 privind gestionarea bunurilor materiale;

* Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;

* Legea 500/2002 - privind Finantele publice;

* Hotararea de Guvern nr. 841/1995 - privind Procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;

* Legea 307/2006 (r1) - privind Apararea impotriva incendiilor;

* Legea 319/2006 - a Securitatii si sanatatii in munca..2006








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator de patrimoniu-normă întreagă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.