Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala "Candiano Popescu", Municipiul Ploiesti Expira in 2024-11-18
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Scoala Gimnaziala CANDIANO POPESCU Ploiesti, cu sediul in Ploiesti, strada Nucilor nr. 39, judetul Prahova, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului: executie;
2. Denumirea postului: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, norma 0,5, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Scoala Gimnaziala CANDIANO POPESCU Ploiesti
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la Scoala Gimnaziala CANDIANO POPESCU Ploiesti, strada Nucilor nr. 39, la Secretariat, telefon: 0244521286, e-mail: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor: 18.11.2024, ora 14.00, la sediul institutiei.
Conditii specifice de participare la concurs:
* Nivelul studiilor: invatamant superior - inginer, economist;
* Experienta in domeniul administrativ constituie avantaj;
* Cunostinte digitale (Word, Excel, Outlook, programe de contabilitate etc);
* Cunostinte de accesare platforma SICAP si altele asemenea;
* Disponibilitate pentru program de lucru flexibil si prelungit;
* Cunostinte de legislatie specifica postului;
* Cunostinte in domeniul SSM si PSI;
* Abilitati de comunicare si relationare cu personalul aflat in subordine dar si cu publicul;
* Spirit organizatoric;
* Abilitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor, disponibilitate la program prelungit.
Bibliografie si tematica:
1. Bibliografia:
* Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023
* Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar nr. 5.726/2024
* -Legea 53/2003 -Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare
* -Legea 98/2016 privind achizitiile publice, modificata cu OUG nr.136/5.10.2022
* -Legea nr.307/2006 privind apararea contra incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
* -M.F.P.nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii.
* -Legea nr.22/1969, modificata si completata prin legea 54/1994 si 187/2012 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;
* -Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
* -HG 2139/2004 modificata si completata prin HG 1496/2008 si HG 1276/2021 pentru clasificarea si durata normala de functionare a mijloacelor fixe
* HG nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;
* LEGEA 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
* O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor;
* HG nr. 652/2023 privind aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei in perioada 2023-2029
* LEGEA Nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata, actualizata
2. Tematica:
1. Baza materiala a invatamantului preuniversitar.
2. Proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica.
3. Criterii de atribuire a contractelor de achizitie publica.
4. Dosarul achizitiei publice.
5. Obligatiile lucratorilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca.
6. Inventarierea patrimoniului.
7. Predarea si primirea gestiunii de bunuri materiale.
8. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea, eliberarea bunurilor
materiale.
9. Efectuarea incasarilor, platilor, intocmirea registrului de casa.
10. Obligatiile administratorului referitoare la apararea impotriva incendiilor.
Calendarul de desfasurare a concursului:
- Data publicarii anuntului de participare - 05.11.2024
- Perioada de depunere a dosarelor - 05.11 - 18.11.2024, intre orele 8.00 si 14.00.
- Selectia dosarelor - 19.11.2024, ora 12.00.
- Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor - 19.11.2024, ora 15.00.
- Depunerea contestatiilor referitoare la selectia dosarelor - 20.11.2024, intre orele 8.00 si 12.00.
- Afisarea rezultatelor la contestatii - 20.11.2024, ora 14.00.
- Proba scrisa - 21.11.2024, ora 10.30.
- Afisarea rezultatelor la proba scrisa - 21.11.2024, ora 15.00.
- Depunere contestatii - 22.11.2024, intre orele 8.00 si 12.00.
- Afisarea rezultatelor finale, dupa contestatii - 22.11.2024, ora 15.00.
- Interviul - 25.11.2024, ora 11,00.
- Afisarea rezultatelor la proba de interviu - 25.11.2024, ora 14,00.
- Termen limita depunere contestatii proba de interviu - 25.11.2024, intre orele 14.00 - 15.00.
- Afisarea rezultatelor finale la interviu - 25.11.2024, ora 16,00.
- Afisare rezultat final concurs administrator de patrimoniu - 26.11.2024, ora 10,00.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.