Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Buzau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Liceul Teoretic ,,Radu Vladescu", Oras Patarlagele, judetul Buzau Expira in 2024-11-07
Locatie
Buzau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT


LICEUL TEORETIC ,,RADU VLADESCU"; Oras Patarlagele, str: A.I. Cuza, nr 67, Jud: Buzau; tel: 0238500244


anunta

In conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, LICEUL TEORETIC ,,RADU VLADESCU" organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale de administrator de patrimoniu, gradul III - S, pe durata nedeterminata, norma intreaga, 8 ore / saptamana.


Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

- Formular de inscriere la concurs (anexa 1).

- Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, aflat in termen de valabilitate.

- Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz.

- Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si a altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului.

- Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.

- Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar.

- Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului.

- Certificatul de integritate comportamentala.

- Curriculum vitae, model european.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine in clar numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

Copiile de pe acte se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea conform cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.


Actele prevazute in copie vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


Dosarul de concurs se depune la Compartimentul secretariat conform programului prevazut in calendar.


Conditiile generale pentru ocuparea functiei de administrator de patrimoniu sunt:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu reglementarile legislative;

d) are capacitate deplina de exercitiu;

e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

i) nu a comis infractiunile prevazute in Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.


Conditiile specifice pentru ocuparea functiei de administrator de patrimoniu sunt:

- studii superioare finalizate cu diploma de licenta: economist sau inginer / subinginer.

- vechime minima in specialitatea studiilor de minimum 1 an.

- cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar/ intocmire grafice/ editare texte), cunostinte de utilizare platforma SICAP.

- Abilitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor, disponibilitate la program prelungit.


Bibliografia pentru desfasurarea concursului este urmatoarea:

* Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023

* Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar nr. 5.726/2024

* -Legea 53/2003 -Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare

* -Legea 98/2016 privind achizitiile publice, modificata cu OUG nr.136/5.10.2022

* -Legea nr.307/2006 privind apararea contra incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare

* -M.F.P.nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii.

* -Legea nr.22/1969, modificata si completata prin legea 54/1994 si 187/2012 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;

* -Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;

* -HG 2139/2004 modificata si completata prin HG 1496/2008 si HG 1276/2021 pentru clasificarea si duratatele normale de functionare a mijloacelor fixe

* HG nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;

* LEGEA 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;

* O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor;

* HG nr. 652/2023 privind aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei in perioada 2023-2029

* LEGEA Nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata, actualizata


Tematica de concurs este urmatoarea:

1. Baza materiala a invatamantului preuniversitar.

2. Proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica.

3. Criterii de atribuire a contractelor de achizitie publica.

4. Dosarul achizitiei publice.

5. Obligatiile lucratorilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca.

6. Inventarierea patrimoniului.

7. Predarea si primirea gestiunii de bunuri materiale.

8. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea, eliberarea bunurilor

materiale.

9. Efectuarea incasarilor, platilor, intocmirea registrului de casa.

10. Obligatiile administratorului referitoare la apararea impotriva incendiilor.


Calendarul de desfasurare a concursului:


- Data postarii / publicarii anuntului de participare - 22.10.2024

- Perioada de depunere a dosarelor - 23.10 - 7.11.2024, intre orele 8,00 si 12,00.

- Selectia dosarelor - 8.11.2024, ora 12,00.

- Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor - 8.11.2024, ora 15,00.

- Depunerea contestatiilor referitoare la selectia dosarelor - 11.11.2024, intre orele 8,00 si 12,00.

- Afisarea rezultatelor la contestatii - 12.11.2024, ora 13,00.

- Proba scrisa (sala special amenajata din incinta liceului)- 14.11.2024, ora 11,00.

- Afisarea rezultatelor la proba scrisa - 14.11.2024, ora 15,00.

- Depunere contestatii - 15.11.2024, intre orele 8,00 si 12,00.

- Afisarea rezultatelor finale, dupa contestatii - 18.11.2024, ora 14.00.

- Interviul - 19.11.2024, ora 11,00.

- Afisarea rezultatelor la proba de interviu - 19.11.2024, ora 14,00.

- Termen limita depunere contestatii proba de interviu - 19.11.2024, intre orele 14,00 - 15,00.

- Afisarea rezultatelor finale la interviu - 19.11.2024, ora 16,00.

- Afisare rezultat final concurs administrator de patrimoniu - 19.11.2024, ora 16,30.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.