Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Piatra-Neamt | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Colegiul National Pedagogic ,,Gheorghe Asachi", Piatra Neamt, judetul Neamt Expira in 2024-11-08
Locatie
Neamt

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



CONCURS PENTRU OCUPAREA UNUI POST DE ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, PERIOADA NEDETERMINATA, NORMA INTREAGA,

DIN SECTORUL BUGETAR PLATIT DIN FONDURI PUBLICE

(PERSONAL DIDACTIC AUXILIAR)


CONDITII DE PARTICIPARE:

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


a) Conditii generale:

* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

* cunoaste limba romana, scris si vorbit;

* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

b) Conditii specifice

* Nivelul studiilor: invatamant superior - inginer, economist;

* Experienta in domeniul administrativ constituie avantaj;

* Cunostinte digitale (Word, Excel, Outlook, programe de contabilitate etc);

* Cunostinte de accesare platforma SICAP si altele asemenea;

* Disponibilitate pentru program de lucru flexibil si prelungit;

* Cunostinte de legislatie specifica postului;

* Cunostinte in domeniul SSM si PSI;

* Abilitati de comunicare si relationare cu personalul aflat in subordine dar si cu publicul;

* Spirit organizatoric;

* Capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;

* Permis de conducere categoria B;

DOSARUL DE INSCRIERE:

Pentru sustinerea concursului de ocupare a postului de administrator de patrimoniu, dosarul va cuprinde urmatoarele documente, conform prevederilor art. 35 din anexa la H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:

* formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

* copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

* copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

* copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

* copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

* certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

* adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii;

* certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs.

Bibliografie:

1. LEGEA 198/2023 Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

3. LEGEA 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

6. HG nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;

7. HG nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

8. M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. LEGEA 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;

10. LEGEA 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;

11. LEGEA 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;

12. OU.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor;

13. Hotararii Guvernului nr. 652/2023 privind aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei in perioada 2023-2029

14. Ordinul ministrului educatiei nr. 5.726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar

15. Regulamentul de organizare si functionare a Colegiului National Pedagogic "Gheorghe Asachi", Piatra Neamt Ipostat pe site cnga.ro);

16. Regulamentul de organizare si functionare a internatului Colegiului National Pedagogic ,,Gheorghe Asachi", municipiul Piatra Neamt (postat pe site cnga.ro).


Calendarul concursului

Depunerea dosarului: 28 octombrie - 8 noiembrie 2024, intre orele 8:30 - 12:30 la secretariatul Colegiului National Pedagogic "Gheorghe Asachi", municipiul Piatra-Neamt, strada Audia, nr. 3

Selectia dosarelor: 12 noiembrie 2024, intre orele 8:00 - 11:00


Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor: 12 noiembrie 2024: ora 12:00

Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor: 12 noiembrie 2024, intre orele 12:00 - 14:00

Afisarea rezultatelor la contestatii: 12 noiembrie 2024, ora 16:00

Proba scrisa: 13 noiembrie 2024, intre orele 8:30-9:30

Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 13 noiembrie 2024, ora 11:30

Depunerea contestatiilor la proba scrisa: 13 noiembrie 2024, intre orele 11:30 - 13:30

Afisarea rezultatelor la contestatii dupa proba scrisa: 13 noiembrie 2024, ora 15:00

Proba practica: 14 noiembrie 2024, intre orele 8:30-9:30

Afisarea rezultatelor la proba practica: 14 noiembrie 2024, ora 11:30

Depunerea contestatiilor la proba practica: 14 noiembrie 2024, intre orele 11:30 - 13:30

Afisarea rezultatelor la contestatii pentru proba practica: 14 noiembrie 2024, ora 15:00

Interviul: 15 noiembrie 2024, intre orele 8:30-9:30

Afisarea rezultatelor la proba de interviu: 15 noiembrie 2024, ora 11:30

Termen limita la contestatii la proba de interviu: 15 noiembrie 2024, intre orele 11:30 - 13:30

Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu: 15 noiembrie 2024, ora 15:00

Afisarea rezultatelor finale: 15 noiembrie 2024, ora 15:00


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Colegiului National Pedagogic ,,Gheorghe Asachi" din Piatra-Neamt, la telefon 0333. 401. 791. sau la adresa de email: [email protected]

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.