Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator de Patrimoniu S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Piatra-Neamt | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman Expira in 2024-11-26
Locatie
Neamt

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Consilii judetene

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022


Centrul Scolar pemtru Educatie Incluziva cu sediul in Roman, str. Prof. Dumitru Martinas nr. 11, judetul Neamt, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

DENUMIREA POSTULUI: Administrator de Patrimoniu S debutant NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie didactic auxiliar - de executie DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata

Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice:

- Cunoaste limba romana scris, citit, vorbit si gramatica

nivelul studiilor - S pentru functia de administrator de patrimoniu - indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist;

- vechime in munca : minim 3 ani

- disponibilitate la timp de lucru prelungit

- abilitati, calitati si aptitudini necesare - indemanare, corectitudine, spirit practic si de lucru in echipa, punctualitate.

Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune la sediul Centrului Scolar pentru Eduicatie Incluziva din Roman ,un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei. Informatii la tel: 0233741751 sau la sediul institutiei.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare) 26.11.2024, ora 13:00, la sediul institutiei.

Concursul se va desfasura la sediul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva din Roman dupa urmatorul calendar:

Etapa I: Selectia dosarelor:

* 26.11.2024, ora 13:00 - Termenul limita pentru depunerea dosarelor de concurs

* 28.11.2024, ora 17:00 - Verificarea si selectia dosarelor depuse de candidati

* 29.11.2024, ora 17:00 - Publicare rezultate selectie dosare

* 02.12.2024, ora 17:00 - Termen limita pentru depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor

* 03.12.2024, ora 17:00 - Analiza contestatii

* 03.12.2024, ora 18:00 - Publicare rezultate contestatii privind selectia dosarelor

Etapa II: Proba scrisa

* 04.12.2024, ora 09:00 - Proba scrisa

* 04.12.2024, ora 17:00 - Publicare rezultate privind proba scrisa

* 05.12.2024, ora 12:30 - Termen limita pentru depunerea contestatiilor privind proba scrisa

* 06.12.2024, ora 13:00 - Analiza contestatii

* 06.12.2024, ora 16:00 - Publicare rezultate contestatii privind proba scrisa

Etapa III: Interviul

* 09.12.2024, ora 09:00 - Interviul

* 09.12.2024, ora 17:00 - Publicare rezultate privind interviul

* 10.12.2024, ora 12:00 - Termen limita pentru depunerea contestatiilor privind interviul

* 11.12.2024, ora 12:00 - Analiza contestatii

* 11.12.2024, ora 16:00 - Publicare rezultate contestatii privind interviul

* 12.12.2024, ora 14:00 - Publicarea rezultatelor finale

Bibliografia si tematica de concurs pentru functia de administrator patrimoniu S debutant

Tematica:

1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si administrativ compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;

4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;

6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;

7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;

9. Evenimente - comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca;

10. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;

11. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

12. Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)

13. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.

14. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.

15. Cunostinte de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.

Bibliografia stabilita pentru concurs:

1. Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023.

2. Hotararea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale.

3. LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea nr.54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice.

4. ORDIN nr.2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu completarile si modificarile ulterioare.

5. Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu completarile si modificarile ulterioare.

6. Hotararea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.

7. Ordin 281/22.06.2016 Ordin privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice.

8. Manual utilizare SICAP. http://elicitatie.ro/pub/manuaL

9. Ordinul nr.2634/2015 privind documentele financiare contabile.

10. Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare.


DIRECTOR,

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator de Patrimoniu S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.