Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

administrator financiar, 0.5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Descriere:

Colegiul "Emil Negrutiu", cu sediul in Turda Expira in 2024-09-19
Locatie
Cluj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



A.) Colegiul "Emil Negrutiu", cu sediul in Turda, strada:Agriculturii nr. 27, judetul: Cluj, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: Administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: III/Debutant

4. Scopul principal al postului: contabil;

5. Numarul de posturi: 0,5

Durata timpului de lucru (doar in cazul angajarilor pe perioada determinata): 4 h.

B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de concurs se depun la (adresa)Turda, str. Agriculturii 27, Secretariat, tel. 0728972264, persoana de contact Mocian Monica-Cristina email: [email protected]

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare):19.09.2024, ora 14,00, la sediul institutiei.

C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditii specifice de participare la concurs: Administrator financiar

1. Studii de specialitate: indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de contabil

2. Perfectionari (specializari): perfectionari in domeniu prezinta avantaj

3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): se solicita nivel de baza pachetul de birotica, softuri specifice activitatii de contabilitate;

4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: nu necesita;

5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: organizare, comunicare, spirit de echipa;

D.) Bibliografie si tematica:

I. Bibliografie/tematica pentru postul de Administrator financiar S

Bibliografie

* Legea 1/2011-Legea educatiei nationale cu modificarile si completarile ulterioare;

* Regulamentul - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, si aprobat prin Ordinului ministrului educatiei nationale 5079/31.08.2016, cu modificarile si completarile OMEN nr. 3027/22.01.2018;

* H.G. nr. 569/2015 privind decontarea cheltuielilor de naveta pentru personalul didactic si didactic auxiliar cu modificarile i completarile ulterioare;

* H.G. nr. 951/2017 privind acordarea burselor profesionale;

* Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice (structura si formatul procedurilor);

* Legea contabilitatii 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 273/29.06.2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului ministrului finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului finciar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

* Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;

* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; * Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice.

* Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;

* Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului nr. 909/1997 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;

* Legea nr. 98/19 mai 2016 privind achizitiile publice cu modificarile ulterioare OUG nr.45/2018;

* Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;

* OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;

* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice, cu modificarile i completarile ulterioare; s

* Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale unor institutii publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

* HG nr.904/15.10.2014 pentru stabilirea limitelor prevazute de art. 129 alin (1) din Legea nr.272/2004 privinbd protectia si promovarea drepturilor copilului

* OME nr.4426/20.07.2021 si anexa nr.6376/07.12.2022 privind decontarea cheltuielilor de transport al elevilor

* Ordinul nr. 4839/2004 privind criterii specifice si metodologie de acordare sprijin financiar de protectie sociala Bani de liceu;

* Legea 374/2001 privind metodologia de scolarizare a cetatenilor din Republica Moldova in invatamantul liceal si superior de stat din Romania;

* OME nr.5379/07.09.2022 privind criterii generale de acordare a Burselor elevilor din invatamantul de stat

Tematica pentru concurs

* Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, privitor la:

- Contabilitatea activelor fixe;

- Inregistrarea amortizarii;

- Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

- Contabilitatea decontarilor cu personalul;

- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

- Operatiuni privind decontarile cu furnizorii;

- Conturi la trezoreria statului si banci.

* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;

* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;

* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

* Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;

* Exercitarea controlului financiar preventiv;

* Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.

E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare):19.09.2024, ora 14,00, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor: : 20.09.2024, ora 12,00, la sediul institutiei;

- proba scrisa in data de 25.09.2024, ora 09.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 25.09.2024 ora 12,00

- proba practica in data de 26.09.2024, ora 09,00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba practica: 26.09.2024 ora 11,00

- proba interviu in data de 26.09.2024 , ora 13.00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 26.09.2024 ora 15,00

- afisarea rezultatelor finale: 26.09.2024 dupa ora 16,00.

Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:

- se pot depune contestatii pana in data de: 25.09.2024, intre orele 14- 16,00, pentru proba scrisa si 26.09.2024 la celelalte probe la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 27.09.2024, ora 9,00 pentru proba scrisa si ora 16,00 pentru celelate probe la sediul institutiei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: administrator financiar, 0.5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.