Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar- 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 3 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Iasi | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





SCOALA GIMNAZIALA TUTORA, COMUNA TUTORA, JUDETUL IASI Expira in 2024-12-16

Locatie
Iasi

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Alte functiiAnunt



SCOALA GIMNAZIALA TUTORA organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada

nedeterminata a postului contractual vacant de administrator financiar - post didactic- auxiliar -

0, 5 norma (4 ore/zi).

Concursul consta in 3 etape succesive, care vor fi desfasurate la sediul unitatii, dupa cum

urmeaza:

a). Selectia dosarelor de inscriere -17.12.2024 orele 10,00

b). Proba scrisa - 18.12.2024 orele 10,00 (punctaj minim 60 puncte - maxim 100 puncte)

c). Interviul - 20.12.2024 orele 10,00 ( punctaj minim 60 puncte - maxim 100 puncte)

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

POATE PARTICIPA LA CONCURS PERSOANA CARE INDEPLINESTE URMATOARELE

CONDITII :

I. Conditii generale conform H.G. nr. 1336/2022 - Hotarare pentru aprobarea

Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din

sectorul bugetar platit din fonduri publice:

a) cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui Stat parte la

Acordul privind Spatiului Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoastere limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitatea de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/ 2003- Codul muncii,

republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza

adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice

potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale,

contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni

savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea

functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a

ocupa functia/ postul, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a

folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a

interzicerii ocuparii unei functii sau exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul

national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a

unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28

octombrie 2022

II. Conditii specifice :

a) Studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de licenta;

b) Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: minim 1 an.

c) Cunostinte de operare pe calculator : Word, Excel si programe specifice domeniului financiar-

contabil la nivel de institutii publice si internet (navigare si posta electronica) S.I.C.A.P., sistemul

de raportare FOREXEBUG.

Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine

urmatoarele documente:

1 Formular de inscriere la concurs .

2 Copia actului de identitate sau a oricarui al document care atesta identitatea, potrivit legii,

aflate in termen de valabilitate.

3 Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de

nume, dupa caz.

4 Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea

unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor

specifice ale postului.

5 Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata,

care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea

postului.

6Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar.

Nota: candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o

declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a

completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel tarziu pana la data

desfasurarii primei probe a concursului.

8 Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre

medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult sase

luni anterior derularii concursului

Nota: Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine in clar: numarul, data, numele

emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin anexa 3 a HG nr. 1336

din 28 octombrie 2022.

9Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni

prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat

cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane

sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022

10. Curriculum vitae, model comun european.

Documentele prevazute la nr. crt. 3, 4 si 5 vor fi prezentate si in original, in vederea

verificarii conformitatii copiilor depuse in dosar.

Termenul limita de depunere a dosarelor de inscriere la concurs este de 16.12.2024, ora 14:00.

Dosarele se depun, in zilele lucratoare, in intervalul orar: 10:00 - 14:00, la sediul unitatii din

Comuna Tutora, str. Inv. Dumitru Sima Setraru nr. 43 la compartimentul Secretariat.

CALENDAR CONCURS :

4.12.2024 -16.12.2024- inscrierea candidatilor

18.12.2024- PROBA SCRISA

19.12.2024 DEPUNERE CONTESTATII

20.12.2024- INTERVIU

20.12.2024- AFISARE REZULTATE INTERVIU

20.12.2024 AFISARE REZULTATENFINALE

NOTA* : Durata probei scrise este de 2 ore. Durata interviului este de 30 minute.

BIBLIOGRAFIE:

. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

. Legea Educatiei Nationale nr 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;

. Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor

23/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului

financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara

activitatea de control financiar preventiv propriu;

. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in

legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

. Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;

. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea,

ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si

raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;

. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice

privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si

completarile ulterioare;

. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind

organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile

publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor

publice nr. 1.917/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

0. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

1. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu

modificarile si completarile ulterioare;

2. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si

necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea

inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.

4. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile

si completarile ulterioare ;

6. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu

modificarile si completarile ulterioare;

7. Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si

completarile ulterioare;

8. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de

venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.

9. ORDIN nr.4576/230/2445 din 2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului,

al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice privind validarea

fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat.

TEMATICA :

1.Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si

documentele in baza carora se fac acestea referitor la:

Contabilitatea activelor fixe;

Inregistrarea amortizarii;

Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

Contabilitatea decontarilor cu personalul;

Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

Operatiunile privind decontarile cu clientii;

Conturi la Trezoreria Statului si banci.

Inventarierea patrimoniului institutiilor publice.

Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor.

.Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si

organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.

Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar.

Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul unitatii din str. Inv. Dumitru Sima Setraru nr. 43, comuna Tutora, jud. Iasi, Serviciul Secretariat, tel.: 0232298759 intre orele 9,00-14,00, in zilele lucratoare.

Atributii specifice postului conform fisei - cadru anexa la OMECTS 6143/2011cu modificarile

si completarile ulterioare:

Relatii profesionale

a) de subordonare: ISJ IASI, DIRECTOR

b) de colaborare: PERSONALUL UNITATII, INSPECTORATUL, PRIMARIA TUTORA ;

c) de reprezentare/delegat: LA DECIZIA DIRECTORULUI SCOLII

SPECIFICATIILE POSTULUI

NIVEL DE STUDII: superioare

CUNOSTINTE NECESARE

Cunostinte de legislatie

Proceduri de specialitate

Utilizare programe IT de contabilitate

Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, etc.)


Persoane de contact:

Director scoala - tel 0751273757

Secretar scoala: tel 0740272401








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar- 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.