Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar, 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala nr 1 Fantanele, judetul Constanta Expira in 2024-12-06
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Scoala Gimnaziala nr 1 Fantanele cu sediul in Fantanele , strada Basarabia nr.83, judetul Constanta, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Denumirea postului: Administrator financiar, post vacant, perioada nedeterminata

2. Gradul/Treapta profesional/profesionala: II-S

3. Scopul principal a1 postului: realizarea obiectului contractului individual de munca,

4. Numarul de posturi: 0,50 norma (4h/zi, 20 ore/sapt.);

Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de concurs se depun la sediul unitatii de invatamant, tel. 0241.769431, persoana de contact: Zamfiroiu Rodica, email: [email protected]

Termenul de depunere al dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 20 noiembrie -3 decembrie 2024, la sediul institutiei.

Conditii specifice de participare la concurs

1. studii superioare in domeniu absolvite cu diploma de licenta;

2.Vechime minima in specialitatea studiilor: 3 ani si 6 luni

3.Vechime efectiva in domeniul finatelor publice de minimum 3 ani, in cazul institutiilor publice si de minimum 3 ani in domeniul financiar-contabil/ achizitii publice in cazul celorlalte entitati.

Pentru inscrirea la concurs, candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

1. Formularul de inscriere la concurs, conf. anexa 2 din HG nr.1336/2022;

2. Copia actului de identitate sau a orcarui document care atesta identitatea, potrivit legii;

3. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume dupa caz.

4. Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice postului;

5. Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

6. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar.

Nota: candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declartie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;

7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate, va contine in clar: numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin anexa 3 a H.G. nr.1336/2022;

8. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conf. art.35, lit.h) din HG nr.1336/2022;

9. Curriculum vitae, model comun european.

Documentele prevazute la pct.3,4,5 vor fi prezentate si in original, in vederea cerificarii conformitatii copiilor depuse in dosar.

Bibliografia de concurs:

1. Legea contabilitatii nr. 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Legea 198/2023 - Legea invatamantului preuniversitar;

3. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, actualizata;

5. O.M.F.P. nr. 2861/2009 privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

6. H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului ( actualizata);

7. O.M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificari si completarile ulterioare;

10. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

11. Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, actualizata;

12. O.M.F.P. nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, actualizat;

13. Ordinul SGG nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, actualizat;

Tematica pentru concurs:

1. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice;

2. Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;

3. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii

4. Finantarea invatamantului preuniversitar;

5. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

6. Exercitarea controlului financiar preventiv propriu;

7. Contractele de munca;

8. Drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului;

9. Contractele de achizitii publice;.

Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- perioada de depunere a dosarelor: 26.11.2024-6.12.2024, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor: 9.12.2024, ora: 12.00, la sediul institutiei;

- proba scrisa in data de 10.12.2024, ora: 09.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 10.12.2024, ora: 11.30;

- proba interviu in data de 10.12.2024, ora: 12.00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 10.12.2024, ora: 14.00

- afisarea rezultatelor finale, inainte de contestatii: 10.12.2024, ora: 16.00

Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor: 12.12.2024,

- se pot depune contestatii in data de: 12.12.2024, in intervalul orar 12.00-14.00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor finale, dupa solutionarea contestatiilor: 12.12.2024, ora: 16.00, la sediul institutiei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar, 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.