Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

administrator financiar (contabil) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Sibiu | Contractor
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Gradinita cu Program Prelungit Nr. 26, Sibiu Expira in 2024-10-11
Locatie
Sibiu

Nivel
Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



NUMELE POSTULUI: ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL) GRAD I

NUMARUL POSTURILOR: 1 norma

NIVELUL POSTULUI :

- functie de executie

- studii superioare economice, absolvite cu diploma de licenta

COMPARTIMENT: personal didactic auxiliar

ANGAJATOR: GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 26 SIBIU

PERIOADA: determinata, pana la revenirea pe post a titularului


DOCUMENTE SOLICITATE CANDIDATIILOR PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE CONCURS, conform art. 5 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii. Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.


CONCURSUL VA AVEA LOC IN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2024, ORA 8.00 , LA SEDIUL GRADINITEI CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 26 SIBIU.

TERMENUL DE DEPUNERE A DOSARELOR ESTE 07.10.2024- 11.10.2024, IN INTERVALUL 10 - 14.00, LA SEDIUL GRADINITEI, BULEVARDUL VICTORIEI NR. 42 SIBIU.

RELATII LA TELEFON 0269/227425 -SECRETAR COMISIE DE CONCURS: PROF. OTOIU ALEXANDRA


CONDITII GENERALE:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare


CONDITII SPECIFICE:

1. Studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta:

2. Experienta profesionala de minimum 6 ani in domeniul contabilitatii bugetare justificata prin incrisuri in carnetul de munca/adeverinta vechime/REVISAL constituie avantaj

3. Cunostinte privind contabilitatea cheltuielilor si veniturilor bugetare

4. Cunostinte de operare PC (MS Office, navigare internet, programe de contabilitate)


BIBLIOGRAFIE:


- Legea contabilitatii nr. 82/1991, actualizata;

- Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL III - Impozitul pe venit, CAP III - Venituri din salarii;

- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;

- Legea Bugetului de stat;

- Legea nr. 198/2023, Legea Invatamantului preuniversitar

a) Capitolul V - Titlul I, Sectiunea a 9-a, Art. 83;

b) Capitolul VIII - Titlul I, Sectiunea a 4-a, Art. 108;

c) Capitolul X- Titlul I, Sectiunea 1, a 2-a, a 3-a, Art. 134 - Art. 174; Titlul III, Art. 192 (Personalul didactic auxiliar)

-Legea nr. 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cap. I-II-III si Anexa 1-Salarii de baza pentru functiile din invatamant

-Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice

-HG nr.276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.

- O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;

- O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, modificata si completata de Legea nr. 234/2010;

- H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe;

-OUG 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entitatilor publice.

-Ordinul 286/2009 privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

-Ordinul 2634/05.11.2015 - Documente financiar-contabile


TEMATICA PENTRU CONCURS


* Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile cantabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant:

* Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

* Contabilitatea activelor fixe;

* Raportarea in sistem FOREXEBUG;

* Contabilitatea decontarilor cu personalul;

* Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

* Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

* Inregistrarea amortizarii;

* Conturi st Trezoreria Statului si banci.

* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice

* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate, pastrarea lor.

* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

* Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;

* Exercitarea controlului financiar preventiv;

* Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.


PROBE DE CONCURS

(1) Concursul consta in urmatoarele etape succesive:

Nr. crt Tipul probelor de concurs Loc de desfasurare Data Ora

1 Selectia dosarelor de inscriere Sediul unitatii 14 octombrie 2024 9.00

2 Proba scrisa Sediul unitatii 18 octombrie 2024 8.00

3 Proba practica Sediul unitatii 18 octombrie 2024 13.30

4 Interviul Sediul unitatii 18 octombrie 2024 15.00

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.


CALENDAR DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Depunerea dosarelor : 07.10.2024 - 11.10.2024, LA SEDIUL GRADINITEI de luni pana vineri, intre orele 10.00-14.00.

Selectia dosarelor de concurs se va desfasura in 14.10.2024, ora 9.00

Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se vor afisa in data de 14.10.2024, ora 11.00 la sediul unitatii.

Depunerea contestatiilor in data de 14.10.2024, intre orele 12:00 - 14:00.

Rezultatele contestatiilor se vor afisa in data de 14.10.2024, ora 15.00.


Proba scrisa se va desfasura in data de 18.10.2024, ora 8.00 la sediul Gradinitei cu P.P. Nr. 26 Sibiu din Bulevardul Victoriei Nr. 42 Sibiu.

Rezultatele la proba scrisa se vor afisa la sediul unitatii in aceeasi zi cu desfasurarea acesteia, pana la ora 11:00.

Contestatiile se depun la sediul unitatii - 18.10.2024, pana la ora 12:00.

Rezultatul contestatiilor la proba scrisa - 18.10.2024, ora 13.00.


Proba practica va avea loc in 18.10.2024, ora 13.30 la sediul unitatii, pentru candidatii declarati admisi la proba scrisa.

Afisarea rezultatelor probei practice se va face la sediul unitatii in data de 18.10.2024 ora 14:00.

Contestatii pentru proba practica se depun la sediul unitatii in data de 18.10.2024 pana la ora 14.30

Rezultatul contestatiilor se va afisa la sediul unitatii la ora 15.00, in data de 18.10.2024


Interviul va avea loc in 18.10.2024, ora 15.00 la sediul unitatii, pentru candidatii declarati admisi la proba scrisa.

Afisarea rezultatelor probei - interviu se va face la sediul unitatii in data de 18.10.2024 ora 15.30.

Contestatii pentru proba interviu se depun la sediul unitatii in data de 18.10.2024 pana la ora 16.00

Rezultatul contestatiilor se va afisa la sediul unitatii la ora 16.30, in data de 18.10.2024.


Rezultatele finale vor fi afisate in data de 18.10.2024 ora 16.30.

NOTE:

Se pot prezenta la proba scrisa numai candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor. Candidatii vor fi prezenti cu 15 minute inainte de inceperea probei scrise, respectiv 07:45, avand cartea de identitate asupra lor.

Durata probei scrise este de 2 ore de la primirea subiectelor. Pentru proba scrisa punctajul este de maximum 100 de puncte.

Candidatii care obtin minim 50 de puncte, sustin proba de interviu.

Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

-abilitati, cunostinte impuse de functie;

- capacitatea de analiza si sinteza;

- motivatia candidatului, initiativa si creativitate;

- comportamentul in situatiile de criza;

Acordarea punctajului pentru proba interviu se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs. Sunt declarati admisi candidatii care obtin minim 50 de puncte

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si/sau la proba practica si interviu, dupa caz.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: administrator financiar (contabil) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.