Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar cu studii superioare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Liceul Teoretic Alexandru Vlahuta Expira in 2024-10-17
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT

CONCURS POSTURI VACANTE

Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta - Bucuresti, organizeaza cocnurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a urmatorului post contractual vacant, corespunzator functiei de executie:

1 post administrator financiar studii superioare cu norma intreaga, personal didactic auxiliar

Studii:

* Studii universitare absolvite in domeniul stiintelor economice, superioare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta, studii ciclul I, II absolvite cu diploma de master, domeniul - Contabilitate, specializarea - Contabilitate si informatica de gestiune;

* cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant,

* abilitati certificate de operare PC,

Vechime in specialitate: vechime in specialitatea postului de minimum 2 ani ( vechime in domeniul contabilitatii bugetare constituie un avantaj)

Concursul se organizeaza la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta

- 30 octombrie 2024 - verificarea si selectia dosarelor de inscriere;

- 5 noiembrie 2024, ora 10,00 - sustinerea probei scrise:

- 12 noiembrie 2024 ora 10,00 - sustinerea interviului.

DESFASURAREA CONCURSULUI

Concursul pentru ocuparea postului administrator financiar studii se defasoara in 3 etape succesive:

a. selectia dosarelor de inscriere;

b. proba scrisa;

c. proba de interviu.

Observatii:

La proba scrisa si interviu se acorda cate 100 puncte/fiecare

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidati declarati admisi la etapa precedenta.

Candidatii sunt declarati admisi la fiecare proba daca au oblinut cel putin 50 puncte.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a celor doua probe.

Se considera admis candidatul care a obtinut cea mai mare medie , in ordine descrescatoare.

Depunerea dosarelor de participare la concurs:

15 octombrie - 17 octombrie 2024 - depunerea dosarelor la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta, birou secretariat, in intervalul orar 12,00-14,00

Etapa 1 - analiza si selectia dosarelor de participare la concurs:

- 30 octombrie 2024 - verificarea si selectia dosarelor de inscriere: pana la ora 16.00 - afisarea rezultatelor initiale la proba selectiei dosarelor;

- 31 octombrie 2024 - depunerea contestatilor fata de rezultatele selectiei dosarelor in format scris la serviciul secretariat al unitatii scolare intre orele 12,00 - 14,00.

- 01 noiembrie 2024 - solutionarea contestatiilor fata de rezultatele selectiei dosarelor (daca este cazul):

- 04 noiembrie 2024 - pana la ora 16.00 - comunicarea rezultatelor contestatiilor fata de rezultatele initiale a selectiei dosarelor.

Etapa II-desfasurarea probei scrise:

- 05 noiembrie 2024 , ora 10,00 - sustinerea probei scrise pentru postul de administrator financiar la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta

- 05 noiembrie 2024, pana la ora 16,00 - afisarea rezultatelor initiale la proba scrisa;

- 06 noiembrie 2024 - depunerea contestatiilor la proba scrisa in format scris la serviciul secretariat al unitatii scolare intre orele 12,00 - 14,00

- 07 noiembrie 2024 - solutionarea contestatiilor la proba scrisa (daca este cazul):

- 08 noiembrie 2024, pana la ora 16,00 - comunicarea rezultatelor contestatiilor fata de rezultatele initiale la proba scrisa

Etapa III- desfasurarea interviului:

- 11 noimbrie 2024, ora 10,00 - sustinerea interviului pentru postul de paznic la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta

- 11 noiembrie 2024 pana la ora 16,00 - afisarea rezultatelor la interviu:

Obs. La interviu nu se admit contestatii.

- 12 aprilie 2024 , pina la ora 16,00 - comunicarea rezultatelor la interviu.

Afisarea rezultatelor finale:

- 14 noiembrie 2024 - validarea rezultatelor finale ale concursului pentru postul de muncitor calificat in Consiliul de Administratie al Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta

- 14 noiembrie 2024, pana la ora 15,00 - afisarea rezultatelor finale ale concursului la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta


0bservatii:

Afisarea rezultatelor dupa fiecare proba a concursului se face la sediul Liceului Teoretic Alexandru Vlahuta

CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE (comform prevederilor H.G. 286/2011 si a H.G. 1027/2014)

a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are varsta minima reglementata de prevederile legale:

d) are capacitate deplina de exercitiu:

e ) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate:;

f) indeplineste conditile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritati, de serviciu sau in legatura cu serviciul care impiedica infaptuirea justitiei. de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea

Conditii specifice pentru ocuparea postului:

* Studii universitare absolvite in domeniul stiintelor economice, superioare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta, studii ciclul I, II absolvite cu diploma de master, domeniul - Contabilitate, specializarea - Contabilitate si informatica de gestiune;

* cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant,

* vechime in specialitatea postului de minimum 3 ani ( vechime in domeniul contabilitatii bugetare constituie un avantaj),

* abilitati certificate de operare PC,

Observatie : activitatea financiar - contabila se desfasora in timpul orelor de program, la sediul unitatii de invatamant;

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

* Cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii publice sau institutiei publice organizatoare;

* Copia actului de identitate,

* Copile dupa certificatul de nastere,

* Copie dupa certificatul de casatorie ( daca este cazul),

* Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

* Carnetul de munca /copia filei din Revisal sau dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie / sau in specialitatea studiilor, in copie;

* Cazierul judiciar;

* certificat de integritate comportamentala conform Legii 118/2019 (se solicita de la politie o data cu cazierul judiciar)

* Adeverinta medicala care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii;

* Curriculum vitae.

Copiile documentelor vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii.

Dificultatea operatiunilor specifice postului:

1. Aptitudini necesare:

- capacitatea de organizare si coordonare a muncii, analiza si sinteza,

- planificare si actiune strategica,

- control si depistare a deficientelor,

-rezolvarea eficienta a obiectivelor si problemelor, o excelenta comunicare orala si scrisa,

-lucru eficient in echipa, atat ca lider, cat si ca membru al acesteia, o buna capacitate de relationare cu superiorii, colegii, subordonatii si publicul general,

-bune abilitati de gestionare a resurselor umane o capacitate de consiliere si indrumare,

- abilitati de mediere si negociere,

- gestionarea eficienta a resurselor alocate,

-abilitatea de a lucra sistematic, precizie, indemanare de lucru cu cifrele, o inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza),o capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali,

- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.

2.Comportamentul si conduita:

- sa aiba un comportament si o conduita adecvate unei institutii de invatamant, atat fata de copii, cat si fata de colegi;

-sa respecte cu strictete normele de igiena, protectia muncii si PSI.

3.Cerinte psihologice:

- asumarea responsabilitatilor, o rezistenta la sarcini repetitive,

- adaptare la sarcini de lucru schimbatoare si echilibru emotional.

Atributii specifice postului:

1.1Proiectarea activitatii,

1.2. Realizarea activitatilor,

1.3. Organizarea documentelor oficiale,

1.4. Alcatuirea de proceduri.

2. Comunicare si relationare

2.1. Asigurarea fluxului informational al compartimentului,

2.2. Raportarea periodic pentru conducerea institutiei,

2.3. Asigurarea transparentei deciziilor,

2.4. Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti.

3. Managementul carierei si al dezvoltarii personale

3.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.

4. Contributia la dezvoltarea institutionala si la promovarea imaginii scolii

4.1. Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului.

4.2. Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate.

4.3. Respectarea normelor, ROI, a procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.

5. Conduita profesionala

5.1. Manifestarea atitudinii morale si civice (limbaj, tinuta, respect, comportament).

5.2. Respectarea si promovarea deontologiei profesionale.

Sarcini de serviciu:

* angajeaza unitatea alaturi de director in orice actiune patrimoniala,

* reprezinta unitatea alaturi de conducatorul acesteia in relatiile cu agentii economici in cazul incheierii contractelor economice, in conformitate cu legislatia in vigoare,

* organizeaza si executa viza de control financiar preventiv in conformitate cu prevederile legale,

* intocmeste planul de venituri si cheltuieli bugetare si extrabugetare, la termenele si in conditiile prevazute de lege,

* urmareste incadrarea stricta in conditiile aprobate pe toate coordonatele clasificatiei bugetare,

* intocmeste acte justificative si documente contabile cu respectarea formularelor si regulilor de alcatuire si completare in vigoare,

* efectueaza sau organizeaza si conduce efectuarea operatiunilor contabile, atat sintetic cat si analitic si are in vedere ca evidenta sa fie tinuta la zi,

* intocmeste formele pentru efectuarea incasarilor si platilor in numerar sau prin conturi bancare, pentru urmarirea debitorilor si creditorilor

* organizeaza inventarierea valorilor materiale si banesti; instruieste personalul in vederea efectuarii corecte a operatiunii de inventariere

* instruieste si controleaza periodic personalul care gestioneaza valori materiale

* constituie contracte de garantii pentru gestionari si urmareste modul de formare a garantiilor materiale

* intocmeste si executa planul de munca si salarii al unitatii, in conformitate cu statul de functiuni al unitatii,

* duce la indeplinire deciziile cu privire la raspunderea materiala, disciplinara si administrativa a salariatilor,

* intocmeste darile de seama contabile si contul de executie bugetara,

* verifica statele de plata, indemnizatiile de concediu de odihna, statele de plata a burselor,

* verifica legalitatea trecerii pe cheltuieli a unor sume, in limitele de competenta stabilite de lege,

* verifica documentele privind inchirierea spatiilor,

* fundamenteaza necesarul de credite avand in vedere necesitatile unitatilor subordonate,

* repartizeaza pe baza de referate de necesitate, materialele de intretinere, combustibil

* intocmeste referat si-l supune aprobarii directorului privind componenta comisiilor de receptie atat pentru materiale, cat si pentru bunuri intrate in unitate, prin dotari de la buget, din autofinantare, donatii etc.

* intocmeste lunar balanta de verificare pe rulaje si solduri,

* intocmeste balanta analitica trimestriala,

* claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fise, balante de verificare,

* indeplineste orice sarcini cu caracter contabil-financiar date de conducatorul unitatii sau stipulate expres in acte normative,

* rezolva, prin consultare cu conducerea unitatii, toate problemele ce revin compartimentului financiar contabil,

* respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare

* sesizeaza abaterile celor in masura sa ia decizii pentru remedierea acestora

* semneaza fisele de lichidare a celor ce parasesc institutia, numai dupa o atenta verificare - raspunde pecuniar de respectarea acestei indatoriri

* elaboreaza impreuna cu conducerea institutiei fisa postului pentru personalul din subordine

* raspunde de arhivarea documentelor specifice compartimentului contabilitate: asigura pastrarea in arhiva institutiei de invatamant, timp de 10 (zece) ani a tuturor documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate

* asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate, in perioada la care se refera;

* raspunde de inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar

* respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al institutiei de invatamant, aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine;

* raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;

* pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;

* actualizarea atributiilor se va face in functie de modificarile organizatorice legislative care apar;

* Realizeaza si mentine contactul cu furnizorii de resurse si utilitati,

* Intocmeste impreuna cu Compartimentul de achizitii publice, planul de achizitii.


BIBLIOGRAFIA DE CONCURS

pentru ocuparea functiei contractual vacante de muncitor calificat: Bibliografie:

1. Legea Invatamantului Preuniversitar 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare.

2. Regulamentul - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, aprobat prin Ordinul Ministerului 5726/2024

3. Legea nr. 82/1991 - Legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;

6. OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

7. Legea - cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice,actualizata.

8. Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare.

9. Legea 263/2010, actualizata, privind sistemul unitar de pensii publice.

10. Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 - norme metodologice privind ordonantarea si plata cheltuielilor.

12. Ordinul MFP NR. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar cu studii superioare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.