Administrator financiar, gradul IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar, gradul IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr. 2 Picior De Munte Boboci, judetul Dambovita Expira in 2024-12-11
Locatie
Dambovita
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Scoala Gimnaziala Nr. 2 Picior De Munte Boboci cu sediul in Picior De Munte, str. Calea Tirgovistei nr. 268, judetul Dambovita, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: Administrator financiar, gradul IS, post vacant, pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 0245719705 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 11.12.2024, ora 15:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii universitare de licenta, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, domeniul economic
2. Vechime in munca: Minim 10 ani
3. Alte conditii: 1. Perfectionari/Specializari in ultimii 5 ani - constituie un avantaj 2. Cunostinte operare PC: Word, Excel si programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de institutii publice, navigare internet, S.E.A.P, sistemul de raportare FOREXEBUG 3. Abilitati de munca in echipa
D.) Bibliografie si tematica: 1. Legea nr. 82/1991- Legea contabilitatii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 2.Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; 3.Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005; 4. ORDIN Nr. 1176/2018 din 26 ianuarie 2018 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005; 5.ORDIN Nr. 1998/2019 din 9 aprilie 2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si a unor raportari financiare lunare ale institutiilor publice in anul 2019, precum si pentru modificarea si completarea altor norme metodologice in domeniul contabilitatii publice; 6. Legea Invatamantului Preuniversitar nr.98/2023 cu modificarile si completarile ulterioare; 7. Legea nr.153/2017 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice 8. OMFP nr. 1792/24.12.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.O. nr. 37/23.01.2003, cu modificarile si completarile ulterioare; 9. Ordinul ministrului finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare; 10. Ordonanta Guvernului nr.119/31.08.1999 - republicata, privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare; 11. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; 12. HG. 395/2016 norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din legea nr 98/2016 privind achizitiile publice; 13. Legea nr. 500/11.07.2002 a finantelor publice, publicata in M.O. nr. 597/12.08.2002, cu modificarile si completarile ulterioare; 14. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare; 15.OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii; 16. Legea nr.53/2003 - Codul muncii, republicat ; 17.ORDIN nr. 2634/2015 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile. 18.OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimonial institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica 1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la : - Contabilitatea activelor fixe - Inregistrarea amortizarii - Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial - Contabilitatea decontarilor cu personalul - Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar - Operatiunle privind decontarile cu furnizorii - Operatiunle privind decontarile cu clientii - Conturi la Trezoreria Statului si banci 2. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice; 3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor; 4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea la plata si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale; 5. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar; 6. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 28 Noiembrie 2024
Data limita de depunere a dosarelor 11 Decembrie 2024 15:00
Selectia dosarelor 12 Decembrie 2024 12:00
Afisarea selectiei dosarelor 12 Decembrie 2024 13:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 13 Decembrie 2024 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 16 Decembrie 2024 13:00
Proba scrisa 20 Decembrie 2024 09:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 20 Decembrie 2024 13:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 23 Decembrie 2024 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 23 Decembrie 2024 15:00
Proba practica 24 Decembrie 2024 09:00
Afisarea rezultatelor proba practica 24 Decembrie 2024 11:00
Termen limita contestatii la proba practica 24 Decembrie 2024 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba practica 24 Decembrie 2024 15:00
Interviul 30 Decembrie 2024 09:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 30 Decembrie 2024 11:00
Termen limita contestatii la proba de interviu 30 Decembrie 2024 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 30 Decembrie 2024 15:00
Afisare rezultat final 30 Decembrie 2024 15:30
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.