ADMINISTRATOR FINANCIAR I S ȘI ADMINISTRATOR PATRIMONIU I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR FINANCIAR I S ȘI ADMINISTRATOR PATRIMONIU I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Teoretic "David Voniga" Giroc Expira in 2025-01-17
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
LICEUL TEORETIC "DAVID VONIGA" GIROC, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, judetul Timis, tel. 0256395771, e-mail [email protected], organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar I S
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant, 1 norma
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Contabilitate / Liceul Teoretic "David Voniga" Giroc
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi, 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
DENUMIREA POSTULUI: Administrator patrimoniu I S
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant, 1 norma
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Administrativ / Liceul Teoretic "David Voniga" Giroc
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi, 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice pentru postul vacant de administrator financiar I S necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
- nivelul studiilor - Studii superioare, licentiat in stiinte economice;
- vechime in munca - minim 5 ani;
- experienta in utilizarea calculatorului;
- abilitati de relationare, comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant, rezistenta la stres;
- abilitati pentru munca in echipa.
Conditiile specifice pentru postul vacant de administrator patrimoniu I S necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
- nivelul studiilor - studii superioare absolvite cu diploma de licenta (inginer sau economist)
- vechime in munca - minim 5 ani
- cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar, editare texte), cunostinte de utilizare e-mail;
- abilitati,calitati si aptitudini necesare ocuparii functiei de administrator patrimoniu, spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;
Concursul consta in proba scrisa, proba practica si proba de interviu si se va organiza conform calendarului:
- Proba scrisa: data 27 ianuarie 2025, ora 09:00.
- Proba practica: data 31 ianuarie 2025, ora 09:00.
- Proba de interviu: data 06 februarie 2025, ora 09:00.
Data limita pana la care se pot depune dosare de concurs, la secretariatul institutiei, este 17 ianuarie 2025, ora 14:00.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Dosarul candidatului va contine un opis, in dublu exemplar, un exemplar se restituie cu inregistrarea inscrierii la concurs.
Documentele vor fi depuse intr-un dosar la sediul institutiei, departamentul secretariat.
Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Liceului Teoretic "David Voniga" Giroc, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, tel. 0256395771, e-mail [email protected].
Calendarul de desfasurare a concursului ce va fi organizat la sediul institutiei:
1. Publicarea anuntului: 24.12.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Teoretic "David Voniga" Giroc, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, judetul Timis - Pana pe 17.01.2025, ora 14:00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs: 20.01.2025, ora 10:00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor: 21.01.2025, ora 12:00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 21.01.2025, ora 12:00 - 14:00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor: 22.01.2025, ora 16:00
7. Sustinerea probei scrise: 27.01.2025, ora 09:00
8. Afisarea rezultatului probei scrise: 28.01.2025, ora 14:00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise: 29.01.2025, ora 09:00 - 12:00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor: 30.01.2025, ora 14:00
11. Sustinerea probei practice: 31.01.2025, ora 09:00
12. Afisarea rezultatului probei practice: 03.02.2025, ora 12:00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice: 04.02.2025, ora 09:00 - 12:00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor: 05.02.2025, ora 12:00
15. Sustinerea interviului: 06.02.2025, ora 09:00
16. Afisarea rezultatului probei de interviu: 07.02.2025, ora 12:00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei de interviu: 10.02.2025, ora 09:00 - 12:00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor: 11.02.2025, ora 12:00
19. Afisarea rezultatului final al concursului: 12.02.2025, ora 12:00
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.