ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
LICEUL TEHNOLOGIC "ANGHEL SALIGNY" BAIA MARE Expira in 2024-12-17
Locatie
Maramures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Liceul Tehnologic "Anghel Saligny", loc. Baia Mare str. Progresului, nr. 43, cod. 430291, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacante de administrator financiar - 1 post, studii superioare.
CONDITII SPECIFICE:
- studii superioare cu diploma de licenta - indeplinirea conditiilor prevazute in legislatia in vigoare pentru functia de administrator financiar;
- vechime: minim 5 ani vechime in munca
CALENDARUL CONCURSULUI:
- depunerea dosarelor: 04.12.2024 -17.12.2024, in intervalul orar 8,00 - 15,00,
- Selectia dosarelor: 18.12.2024, ora 9,00, la sediul institutiei,
- Afisarea rezultatelor la selectia dosarelor: 18.12.2024, ora 12,00, la sediul institutiei,
- Proba scrisa: 09.01.2025 ora 9,00, la sediul institutiei,
- Afisarea rezultatelor proba scrisa 09.01.2025, ora 14,00, la sediul institutie,
- Proba interviu: 10.01.2025 ora 9,00 la sediul institutiei,
- Afisarea rezultatelor proba interviu: 10.01.2025, ora 14,00, la sediul institutiei,
Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor: la selectia dosarelor
- se pot depune contestatii in data de: 19.12.2024, in intervalul orar 12,00 - 14,00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 19.12.2024, ora 15,00, la sediul institutiei.
Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor: la proba scrisa
- se pot depune contestatii in data de: 10.01.2025, in intervalul orar 8,00 - 9,00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 10.01.2025, ora 16,00, la sediul institutiei.
La proba interviu nu se depun contestatii
Afisarea rezultatelor finale: 13.01.2025, ora 9,00, la sediul institutiei.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea Contabilitatii nr. 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare,
2. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile,
3. Ordinul al ministrului finantelor publice nr. 1365/2021 privind aprobarea procedurii de utilizarea si functionare a sistemului national privind factura electronica RO-EFACTURA,
4. Legea Educatiei Nationale nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.M.E. nr. 5726/12.08.2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile ulterioare;
6. LEGEA nr. 98/2016, privind achizitiile publice, cu modificari si completari ulterioare;
7. ORDIN M.F.P. nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
8. ORDIN nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
9. Ordinul 1792/24.12.2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile ulterioare;
10. Prevederile cuprinse in HCL nr. 233/2018, modificata si completata cu HCL nr. 214/2021;
11. LEGEA nr. 53/2003, Codul Muncii cu modificari si completari ulterioare;
TEMATICA CONCURSULUI
1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele de baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant:
2. Tipuri de tranzactii, obligatia raportarii si sanctiuni privind E-FACTURA
3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
5. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile;
6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
7. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
8. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa;
9. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
10. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalului unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
11. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar - organizare si responsabilitati;
12. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
13. Raspunderea patrimoniala (conf. Codului Muncii);
Concursul se va desfasura la sediul institutiei, loc. Baia Mare, str. Progresului, nr. 43, jud. Maramures.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei sau la telefon 0726138604
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.