Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Craiova | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala Nr.1 Dabuleni, judetul Dolj Expira in 2024-12-06
Locatie
Dolj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR FINANCIAR

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARTIMENT/STRUCTURA: Scoala Gimnaziala Nr. 1 Dabuleni

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:

* Nivelul studiilor : Studii superioare de specialitate in domeniul economic ,

cu diploma de licenta.

* Vechimea in munca : 7 ani in specialitatea studiilor.


Comportament si conduita:

# Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de elevi, cat si fata de colegi;


Cerinte psihologice:

# Asumarea responsabilitatii;

# Rezistenta la sarcini repetitive;

# Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;

# Echilibru emotional.


Nr.crt. Activitati Data si ora

1. Publicarea anuntului 22.11.2024

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:Scoala Gimnaziala Nr. 1 Dabuleni, cu sediul in strada Dunarii Nr.2,localitatea Dabuleni,judetul Dolj 25.11.2024 - 06.12.2024

interval orar 10.00-13.00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 10.12.2024, ora 10.00

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 10.12.2024, ora 12.00

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 10.12.2024, ora 13.00-15.00

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 10.12.2024, ora 16.00

7. Sustinerea probei scrise 17.12.2024, ora 10.00

8. Afisarea rezultatului probei scrise 17.12.2024, ora 16.00

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 18.12.2024, ora 10.00-12.00

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor in urma sustinerii probei scrise 18.12.2024, ora 16.00

11. Sustinerea interviului 19.12.2024, ora 10.00

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 19.12.2024, ora 13.00

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 19.12.2024, ora 14.00-15.00

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 19.12.2024, ora 16.00

15. Afisarea rezultatului final al concursului 19.12.2024, ora 16.30


PROBE DE CONCURS:

Selectia dosarelor - se noteaza cu admis/respins

proba scrisa - maxim 100 de puncte

interviu - maxim 100 de puncte


Nota: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 de puncte. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la fiecare proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, dintre candidatii care au concurat pentru postul vacant cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar de 50 de puncte.


BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant ADMINISTRATOR FINANCIAR


1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, actualizata;Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Codul de procedura fiscala din 2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

4. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Ordinul nr. 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare;

9. OMFP nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

11. OMFP 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

12. OMFP 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

13. OMFP nr. 2021 / 2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare;

14. ORDIN Nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu completarile si modificarile ulterioare.

15. OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

16. Legea invatamantului superior 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;

TEMATICA

la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant ADMINISTRATOR FINANCIAR


1.Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, privitor la:

* Contabilitatea activelor fixe;

* Inregistrarea amortizarii;

* Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

* Contabilitatea decontarilor cu personalul;

* Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

* Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

* Operatiunile privind decontarile cu clientii;

* Conturi la Trezoreria Statului si banci;

2. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;

3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;

4.Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

5. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;

6. Exercitarea controlului financiar preventiv;

7. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

Nota: Dosarul trebuie sa cuprinda toate documentele si in ordinea enumerata mai sus.


Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0251/ 334 311, la adresa de e-mail: [email protected], persoana de contact: Dulea Florin - Adrian.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.