Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita cu Program Prelungit nr. 2 Pascani Expira in 2024-12-04
Locatie
Iasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publica
Anunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) Gradinita cu program prelungit nr.2, cu sediul in Pascani, strada Sportului nr.11, judetul Iasi, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului:. Administrator financiar S, post vacant, pe perioada nedeterminata, didactic auxiliar
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: nu se solicita
4. Scopul principal al postului: conform fisei postului
5. Numarul de posturi: 1
Durata timpului de lucru 8 ore/zi
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) fisa medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) PASCANI, strada Dragos Voda, nr. 59, (FINTINELE)judetul Iasi, compartimentul secretariat, tel. 0232762971, persoana de contact Apostol Carmen, email:[email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile calendaristice de la afisare): 25.11.2024-04.12.2024 interval orar - 9,00-13,00
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
- 1. Studii de specialitate: studii superioare (economist)
-vechime in specialitate studiilor necesare ocuparii postului: studii superioare ( economist), vechime minim 2 ani in specialitate ;
-cunoasterea si aplicarea legislatiei specifice institutiilor bugetare;
- vechime in domeniul financiar contabil de minimum 2 ani;
- abilitati in utilizarea calculatorului si experienta in utilizarea de softuri specializate in domeniul achizitiilor publice;
- lucru in echipa, capacitate de consiliere si indrumare;
- colaborare eficienta cu toate structurile ierarhice
D.) Bibliografie si tematica:
Bibliografie:
* Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare
* ORDIN M.E. nr. 4183 din 4 iulie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* H.G. nr. 569/2015 privind decontarea cheltuielilor de naveta pentru personalul didactic si didactic auxiliar cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice (structura si formatul procedurilor);
* Legea contabilitatii 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 273/29.06.2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* H.G. nr. 72 din 27 februarie 2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard pentru anteprescolar/prescolar/elev si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per anteprescolar/prescolar/elev, cu modificarile si completarile ulterioare;
* ORDIN nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu - REPUBLICARE, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Decret nr. 2091976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* LEGE nr. 15 din 24 martie 1994*) privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale - REPUBLICARE, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea Guvernului nr. 909/1997 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;
* Legea nr. 98/19 mai 2016 privind achizitiile publice;
* H.G. nr. 395/2016 Norme aplicare Legea nr. 98/19 mai 2016 privind achizitiile publice;
* Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale ale institutiilor publice, precum si a unor raportari financiare lunare in anul 2009, cu modificarile si completarile ulterioare - NEAPLICABIL;
* Ordinul nr. 77/2024 privind transmiterea situatiilor financiare anuale centralizate intocmite de institutiile publice la 31 decembrie 2023 si pentru modificarea si completarea unor ordine ale ministrului finantelor publice in domeniul contabilitatii institutiilor publice.
Tematica pentru concurs
* Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, privitor la:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Inregistrarea amortizarii;
- Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontarilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operatiuni privind decontarile cu furnizorii;
- Conturi la trezoreria statului si banci.
* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
* Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
* Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune la sediul unitatii dosarele de concurs:
Nr.crt. Etape Termen
1 Publicare concurs posturi.gov Cu cel putin 15 zile lucratoare inainte de data stabilita pentru prima proba a concursului pentru ocuparea unui post vacant 18.11.2024
2 Anunt sediu Cu cel putin 15 zile lucratoare inainte de data stabilita pentru prima proba a concursului pentru ocuparea unui post vacant 18.11.2024
3 Depunere dosare inscriere In termen de 10 zile calendaristice de la afisarea anuntului 25.11.2024-04.12.2024
9,00-13,00
4 Selectie dosare inscriere In termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor de inscriere 04.12.2024
5 Comunicarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere In termen de cel mult o zi lucratoare de la expirarea termenului privind selectia dosarelor de inscriere 04.12.2024 ora 15,00
6 Depunere contestatii selectie dosare de inscriere In termen cel mult o zi lucratoare de la data afisarii selectiei dosarelor de inscriere 05.12.2024, orele 8.00-14.00
7 Analiza contestatii selectie dosare de inscriere In termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor 05.12.2024,
Orele 14.00-16.00
8 Comunicarea rezultatelor contestatiei selectiei dosare de inscriere Imediat dupa solutionarea contestatiilor 05.12.2024, ora 16.00
9 Proba scrisa Sustinerea probei scrise dupa cel putin 15 zile lucratoare de la publicarea/afisarea anuntului 10.12.2024,
orele 9.00-12.00
10 Notarea probei scrise In termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea probei scrise 10.12.2024,ora13.00
11 Comunicarea rezultatelor la proba scrisa 10.12.2024,
ora 16.00
12 Depunere contestatii proba scrisa In termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor de la proba 11.12.2024,
Orele 8.00-12.00
13 Analiza contestatii proba scrisa In termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor 11.12.2024
14 Comunicarea rezultatelor contestatiei la proba scrisa In termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor 11.12.2024, ora 14.00
15 Interviu Sustinerea interviului in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei
scrise 12.12.2024
Orele 13.00
16 Nota interviu In termen de maxim o zi lucratoare de la data finalizarii probei 12.12.2024,
17 Comunicare rezultate interviu 12.12.2024, ora 16.00
18 Depunere contestatii interviu In termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor de la interviu 13.12.2024, orele 09.00-14.00
19 Analiza contestatii In termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere 13.12.2024
20 Comunicarea rezultatelor contestatiei Imediat dupa solutionarea contestatiilor 13.12.2024, ora 15.00
21 Rezultat final al concursului In termen de maxim o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului contestatiilor la interviu 13.12.2024,
ora 16.00
Semnatura si stampila
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.