Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita cu P.P. Prichindeii Expira in 2024-12-20
Locatie
Giurgiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anunt concurs pentru post contractual
A.) GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT ,,PRICHINDEII", cu sediul in Giurgiu, Str. Libertatii, Nr. 3, judetul Giurgiu, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, in baza art. 18, alin. 4, din H.G. 1336/08.11.2022.
1. Denumirea postului: administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.
2. Nivelul postului: executie
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: minim 2 ani experienta
4. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la Secretariatul institutiei, GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT , cu sediul in Giurgiu, Str. Libertatii, Nr. 3, judetul Giurgiu, Informatii la tel: 0728824356, adresa de e-mail: [email protected].
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 15 zile lucratoare de la data publicarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, conform calendarului de desfasurare a concursului.
Termenul de depunere a dosarelor : in intervalul 09:00 - 15:00 la sediul institutiei.
SELECTIA DOSARELOR
Termenul de depunere a dosarelor:02.12.2024-20.12.2024 - , ora 12:00 la sediul institutiei.
Selectia dosarelor de concurs: 23.12.2024 ,ora 10:00
Afisarea rezultatelor selectiei de dosare: 24.12.2024 -- pana la ora 12:00 la sediul institutiei.
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatele selectiei dosarelor: 30.12.2024 in intervalul orar 09:00 - 12:00 la sediul institutiei.
Afisarea solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor: 31.12.2024 -- pana la ora 12:00 la sediul la sediul institutiei.
PROBA SCRISA
Proba scrisa se va desfasura in data de 08.01.2025 ora 13:30, la sediul institutiei.
Se pot prezenta la proba scrisa numai candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor. Candidatii vor fi prezenti cu 15 minute inainte de inceperea probei scrise, respectiv 13:15, avand cartea de identitate asupra lor. Durata probei scrise este de 2 ore de la primirea subiectelor.
Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 09.01.2025 pana la ora 12:00, la sediul institutiei.
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatele proba scrisa: 09.01.2025 ora 14.00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba scrisa: 09.01.2025 pana la ora 16.00, la sediul institutiei.
Proba interviu- 10.01.2025, ora 13.30, la sediul institutiei.
Afisare rezultate finale 10.01.2025, ora 15.00, la sediul institutiei.
AFISAREA REZULTATELOR FINALE: 10.01.2025
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii superioare in domeniul economic.
2.Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Microsoft Office
3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
- abilitati organizatorice si de comunicare
- capacitate de lucru in echipa
- capacitate de respectare a termenelor
- capacitate de analiza si sinteza.
- cunostinte de accesare platforme online specifice (FOREXEBUG, ANAF, banci, etc.);
- capacitate de a lua decizii eficiente;
4. Vechime in specialitatea studiilor: minimum 2 ani.
D.) Bibliografie si tematica:
A. BIBLIOGRAFIA - ADMINISTRATOR FINANCIAR I (S)
Bibliografie concurs:
* Legea Educatiei Nationale nr. 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
* OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
* Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile ulterioare;
* Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.
* Legea 273/2006 privind finantele publice locale
B. TEMATICA
1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant.
2. Inchidarea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
3. Inregistrarea amortizarii;
4. Contabilitatea decontarilor cu personalul;
5. Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
6. Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
7. Operatiunile privind decontarile cu clientii;
8. Conturi la Trezoreria Statului si banci.
9. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
10. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
11. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
12. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
13. Exercitarea controlului financiar preventiv;
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 02.12.2024 14:00
Data limita de depunere a dosarelor 20.12.2024 12:00
Selectia dosarelor 23.12.2024 10:00
Afisarea selectiei dosarelor 24.12.2024 12:00
Termen limita contestatii referitor la selectia dosarelor 30.12.2024 12:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 31.12.2024 12.00
Proba scrisa 08.01.2025 13:30
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 09.01.2025 12:00
Depunerea contestatiilor 09.01.2025 14.00
Afisarea rezultatelor la contestatii referitor la proba scrisa 09.01.2025 16.00
Proba interviu 10.01.2025 13:30
Afisare rezultat final 10.01.2025 15:00
DIRECTOR,
Prof. Coman Valentina Stefania
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.