ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita Hillary Clinton, Bucuresti Expira in 2024-11-28
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Gradinita Hillary Clinton, cu sediul in Bucuresti, str. Aleea Pravat, nr. 16, Sector 6, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: administrator financiar, post vacant pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 norma; 40 ore/saptamana.
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 3 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei. Informatii la tel: 021 4133928.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 28.11.2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de licenta.
2. Vechime: vechime in specialitatea postului minim 1 an.
3. Alte conditii:
a) cunostinte de operare pe calculator : Word, Excel si programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de institutii publice si internet (navigare si posta electronica) S.E.A.P., sistemul de raportare Forexebug.
b) cunostinte de utilizare a platformelor nationale REVISAL si SIIIR.
c) cunostinte de operare si utilizare a programului EDUSAL.
d) abilitati de comunicare, relationare si rezistenta la stres.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 14.11.2024
Data limita de depunere a dosarelor 28.11.2024 14:00
Selectia dosarelor 29.11.2024 10:00
Afisarea selectiei dosarelor 29.11.2024 12:00
Contestatii selectie dosare (termen limita) 29.11.2024 14:00
Afisarea rezultatelor contestatii selectie dosare 29.11.2024 16:00
Proba scrisa 02.12. 2024 10:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 02.12. 2024 12:00
Contestatii proba scrisa (termen limita) 02.12. 2024 13:00
Afisarea rezultatelor contestatii proba scrisa 02.12. 2024 13:30
Proba practica 02.12. 2024 14:00
Afisarea rezultatelor la proba practica 02.12. 2024 15:00
Contestatii proba practica (termen limita) 02.12. 2024 16:00
Afisarea rezultatelor finale 02.12. 2024 16:30
D.) BIBLIOGRAFIE:
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea Invatamantului Preuniversitar nr 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
5. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
7. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
8. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii; 1
4. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
15. Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare ;
16. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.
19. ORDIN nr.4576/230/2445 din 2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat.
E.) TEMATICA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant
* Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, privitor la:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Inregistrarea amortizarii;
- Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontarilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operatiuni privind decontarile cu furnizorii;
- Conturi la trezoreria statului si banci.
* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale; * Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
* Exercitarea controlului financiar preventiv;
* Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, persoana de contact: Roata Iulia, functia-director; tel. 0214133928, E-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.