Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita cu Program Prelungit Nr. 32, Timisoara Expira in 2025-01-17
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 32 TIMISOARA, cu sediul in Localitatea TIMISOARA, str. C-TIN BRAILOIU, nr. 2, judetul TIMIS, C.U.I.: 29155917, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: executie
2. Denumirea postului: Administrator financiar/contabil, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Compartiment Contabilitate
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: administator financiar gradul I A
4. Numarul de posturi: 0,25 norma
5. Durata timpului de lucru : 2 ore.
6. Vechimea in munca: 5 ani in contabilitate
7. Nivelul studiilor: Studii superioare in specialitate.
Dosarele de concurs se depun la sediul unitatii, localitatea Timisoara, str. C-tin Brailoiu, nr. 2, judetul Timis.
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 21/12/2024
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, daca este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Nota: Opisul dosarului in 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu numar de inregistrare. Actele prevazute la literele b, c si d vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
o nivelul studiilor - studii superioare de specialitate (contabilitate si informatica dc gestiune in sistemul bugetar);
o cunostinte de utilizare a programelor Word, Excel, EDUSAL, Expert Bugetar - programul de contabilitate utilizat de unitatile de invatamant din Timis;
o cunostinte utilizare platforma Forexebug;
o cunostinte utilizare platforma SIIIR - date financiare
o vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului (in invatamant) - 5 ani.
Bibliografie :
1. Ordinul M.E. nr. 4183/04.07.2022- ROFUIP - Serviciul financiar;
2. Legea contabilitatii nr. 82/1991 - republicata;
3. Legea nr. 53 din 24.01.2003 - Codul Muncii - republicata Titlul XI, Capitolul II - Raspunderea disciplinara;
4. Legea nr. 227/08.09.2015 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL IV - Impozitul pe venit, CAPITOLUL III - Venituri din salarii asimilate salariilor, TITLUL V - Contributii sociale obligatorii;
5. Legea - cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordonanta de urgenta nr. 57 din 9 decembrie 2015 actualizata - privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare;
7. Ordinul nr. 517/13.04.2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;
8. Ordinul M. F. Nr. 1026/20.07.2017 , privind completarea si raportarea in Forexebug;
9. Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G. nr. 395/2016 - aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii 98/2016;
11. Legea 500/2002 - privind finantele publice , cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea 273/29.06.2006 - privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Ordinul M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordinul M.F.P. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.OF. 37/2003, cu modificari si completari;
15. Hotararea nr. 204/2022 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/prescolar/ elev si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per anteprescolar/prescolar/ elev;
16. O.M.E. nr. 5379/07.09.2022 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat;
17. H.G. nr. 714/13.09.2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasari in interesul serviciului;
18. H.G. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si durata normala de functionare a mijloacelor fixe, actualizata;
19. H.G. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
20. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind inventarierea anuala a patrimoniului;
21. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
22. Ordinul nr. 3265/2019 privind reguli de elaborare de catre institutiile publice a situatiilor financiare intocmite incepand cu finele trimestrului III al anului 2019;
23. Ordinul M.F.P. 3384/2022 privind completarea anexei la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.998/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si a unor raportari financiare lunare ale institutiilor publice in anul 2019, precum si pentru modificarea si completarea altor norme metodologice in domeniul contabilitatii publice;
24.Legea nr.272/2004 republicata privind protectia si promovarea drepturilor copilului;
Tematica:
1. Executia bugetara - principii si clasificatia bugetara;
2. Prevederi referitoare la proiectarea bugetului;
3. Sursele de finantare in invatamant;
4. Finantarea si patrimoniul institutiilor publice;
5. Contabilitatea trezoreriei institutiilor publice;
6. Registrele de contabilitate;
7. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice si a planului de conturi pentru acestea;
8. Dispozitii privind controlul financiar preventiv - separarea atributiilor;
9. Incheierea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
10. Aspecte reeritoare la achizitii si atribuirea contractelor privind achizitiile de bunuri si servicii, executare lucrari;
11. Conditii pentru angajarea gestionarilor. Raspunderi;
12. Elementele sistemului de salarizare, conform Legii privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
13. Angajarea executarea contractului individual de munca;
14. Incetarea / modificarea contractului individual de munca;
15. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
16. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice.
Calendarul de desfasurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 21/12/2024
- termenul de depunere a dosarelor, 17/01/2025 ora 12:00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 20/01/2025 , ora 10:00, la sediul institutiei;
- afisare rezultate la selectia dosarelor: 20/01/2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.
- termen de contestare la selectia dosarelor: 20/01/2025 , ora 13:00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor privind selectia dosarelor: 20/01/2025, ora 14:00, la sediul institutiei.
Proba scrisa:
- proba scrisa in data de 22/01/2025 , ora 08.00, la sediul institutiei;
afisarea rezultatelor de la proba scrisa in data de 22/01/2025, ora 12:00, la sediul institutiei.
termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisa in data de 22/01/2025 ora 13:00, la sediul institutiei;
afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei scrise in data de 23/01/2025, ora 14.00, la sediul institutiei;
Proba interviu:
- proba interviu in data de 22/01/2025 , ora 14.30, la sediul institutiei;
afisarea rezultatelor de la proba interviu in data de 22/01/2025 , ora 15:30, la sediul institutiei.
termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu in data de 22/01/2025, ora 16:00, la sediul institutiei;
Afisarea rezultatelor finale- 23/01/2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.