Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Descriere:

Liceul Tehnologic Zimmethausen Expira in 2024-09-19
Locatie
Harghita

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Liceul Tehnologic ZIMMETHAUSEN, cu sediul in loc. Borsec, str. Mihai Eminescu, nr. 1, jud. Harghita, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 34/2023, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar.

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARTIMENT/STRUCTURA: Contabilitate

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoanesau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art.35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:

* Studii: superioare/medii economice

* Vechime in domeniul studiilor: nu se solicita


Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului- cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului; h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de DateGenetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categoriide persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:


Nr. crt. Activitati Data

1. Publicarea anuntului 05.09.2024

2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic ZIMMETHAUSEN, cu sediul loc. Borsec, str. Mihai Eminescu, nr. 1, jud. Harghita 19.09.2024, ora 12.00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisieide concurs 19.09.2024, ora 16.00

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 20.09.2024, ora 08.00

5. Depunerea contestatiilor privindrezultatele

selectiei dosarelor 20.09.2024, ora 12.00

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 20.09.2024, ora 14.00

7. Sustinerea probei scrise 23.09.2024, ora 09.00

8. Afisarea rezultatului probei scrise 23.09.2024, ora 13.00

9. Depunerea contestatiilor privindrezultatele probei scrise 23.09.2024, ora 13.30

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 23.09.2024, ora 14.00

11. Sustinerea interviului 23.09.2024, ora 14.00

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinereainterviului 23.09.2024, ora 16.00

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatulinterviului 23.09.2024, ora 16.30

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 23.09.2024, ora 16.45

15. Afisarea rezultatului final al concursului 23.09.2024, ora 17.00


BIBLIOGRAFIE

Legea 198/2023-Legea invatamantului preuniversitar; Regulamentul - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, aprobat prin Ordinului ministrului educatiei nationale 5426/06.08.2024,

H.G. nr. 569/2015 privind decontarea cheltuielilor de naveta pentru personalul didactic si didactic auxiliar cu modificarile si completarile ulterioare;

H.G. nr. 951/2017 privind acordarea burselor profesionale;

Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice (structura si formatul procedurilor);

Legea contabilitatii 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea 273/29.06.2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

O.M.F.P nr. 2634 / 05.11.2015 - privind documentele financiar-contabile;

H.G nr. 276/2013 - privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului ministrului finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

Decret nr. 2091976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;

Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice.

Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;

Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Hotararea Guvernului nr. 909/1997 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul nr. 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;

Legea nr. 98/19 mai 2016 privind achizitiile publice;

Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;

OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;

Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale unor institutii publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


Tematica pentru concurs:

Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la: Contabilitatea activelor fixe; Inregistrarea amortizarii;

Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

Contabilitatea decontarilor cu personalul;

Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

Operatiunile privind decontarile cu clientii;

Conturi la Trezoreria Statului si banci;

Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;

Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor

Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum

si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar Exercitarea controlului financiar preventive;

Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.


Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: www.pedaudv.ro, persoana de contact: Kis Zsoka, Secretar de scoala, avand numarul de telefon 0266337013.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.