Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
LICEUL TEHNOLOGIC TICLENI Expira in 2024-12-19
Locatie
Gorj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR FINANCIAR (S)
NUMARUL POSTURILOR: 1
NIVELUL POSTULUI: FUNCTIE DE EXECUTIE
COMPARTIMENT STRUCTURA: ADMINISTRATIV
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
PERIOADA: NEDETERMINATA
I. COMPONENTA DOSARULUI DE CONCURS
DOSARUL DE CONCURS VA CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE : (cf. art.35, HG nr.1336/2022, cu modificarile ulterioare):
(1)Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 la Ordonanta nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutie publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata (modelul adeverintei este prevazut in anexa nr.3 din H.G. nr.1336/2022), sau alte documente care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, dupa caz;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile, ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) Curriculum vitae, model comun european ;
Dosarul candidatului va contine Opisul dosarului in care sunt consemnate documentele , cu precizarea paginilor aferente, certificate prin semnatura de catre candidat,
Dosarele vor fi depuse la sediul institutiei de invatamant, LICEUL TEHNOLOGIC TICLENI, str. STADIONULUI, nr. 1, jud. Gorj, Tel/Fax 0253/234391, compartimentul secretariat. Documentele vor fi indosariate in ordinea mentionata mai sus intr-un dosar cu sina.
II. CONDITII GENERALE DE OCUPARE A POSTULUI ADMINISTRATOR FINANCIAR
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
III. CONDITII SPECIFICE DE OCUPARE A POSTULUI
Conditii specifice ADMINISTRATOR FINANCIAR
- studii superioare cu diploma de licenta specializarea stiinte economice;
- vechime in munca- minim 3 ani;
- cunostinte de utilizare si operare PC (Word, Excel, Powerpoint)
- disponibilitate pentru program prelungit in situatii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare fata de cele prevazute in fisa postului.
- permis de conducere
-abilitati de relationare, comunicare cu intreg personalul
IV. PRINCIPALELE ATRIBUTII PREVAZUTE IN FISA DE POST
ADMINISTRATOR FINANCIAR
Principalele atributii ale postului:
- Sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie;
- Sa intocmeasca si sa completeze documentele INSTITUTIEI:
- Sa conteze operatiunile primordiale ;
- Sa sorteze documentele pentru arhivare ale firmei/clientilor;
- Sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei/clientilor;
- Sa conceapa articole contabile ale firmei/ clientilor;
- Sa stabileasca formula de calcul potrivita;
- Sa efectueze calcule specifice;
- Sa completeze registrele contabile ale firmei/ clientilor;
- Sa realizeze evaluarea patrimoniala;
- Sa transmita documentele specifice firmei/ clientilor;
- Sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca;
- Sa transmita raportul de informatii ale firmei/ clientilor;
- Sa intretina si sa actualizeze baza de rapoarte ale firmei/ clientilor;
- Sa arhiveze documentele specifice;
- Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
- Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- Sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasaara serviciul;
- Sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiuniile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniu securitatii si sanatatii in munca, atat cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accindentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi;
- sa informeze de indata administatorul despre orice deficienta sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
-
V. BIBLIOGRAFIE
ADMINISTRATOR FINANCIAR
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023 -Titlul I, Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Titlu III Statutul si cariaera personaluilui didactic, capitolul X Personalul didactic auxiliar;
3. Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare -capitolele I_IV si anexa nr.1 Familia ocupaationala de functii bugetare "Invatamant";
4. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
5. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
6. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordonanta Guvernului nr.119/31.08.1999 - republicata, privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare-integral;
13. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare
14. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
15. HG. 395/2016 norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din legea nr 98/2016 privind achizitiile publice
16. HG 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinte educationale speciale scolarizati in sistemul de invatamant preuniversitar
17. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
Nota: Bibliografia prezentata este orientativa, fiind acceptata orice alta sursa de specialitate care se refera la tematica de concurs. Pentru toate actele normative mentionate in bibliografie se vor avea in vedere completarile si modificarile la zi.
VI. CALENDARUL CONCURSULUI
CONTINUTUL CONCURSULUI
ADMINISTRATOR FINANCIAR
Concursul consta in doua probe:
- proba scrisa
- proba interviu
Concursul se va organiza la sediul Liceului Tehnologic Ticleni, str. Stadionului, nr. 1, conform calendarului urmator:
* 06-19 decembrie 2024, in intervalul orar 10,00-14,00 - depunerea dosarelor
* 20 decembrie 2024, ora 10,00 - selectia dosarelor
* 30 decembrie 2024, ora 09,00 - proba scrisa/ proba practica
* 09 ianuarie 2024, ora 10,00 - proba interviu
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.