Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Baia Mare | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala Gardani, judetul Maramures Expira in 2024-10-29
Locatie
Maramures

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Scoala Gimnaziala Gardani cu sediul in Gardani, str. Principala nr. 451, judetul Maramures, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: Administrator Financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.

3. Numarul de posturi: 1 post 1/2 norma


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie, zilnic intre orele 12,00 si 15,00.

Informatii la tel: 0262267134 /0741153602 sau la sediul institutiei.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 29.10.2024, ora 15:00, la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic

2. Vechime in munca: minim 3 ani, respectiv in domeniul economic minim 2 ani

3. Alte conditii:

-Cunostinte de operare pe calculator: programe de contabilitate, FOREXEBUG, Microsoft Office, platforma SICAP ;

-Abilitati, calitati si aptitudini necesare: aptitudini de previziune, organizare si coordonare, aptitudini de comunicare orala si scrisa, cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniul contabil la nivelul institutiilor publice; - Abilitati de munca in echipa ;

- Disponibilitate pentru indeplinirea unor sarcini trasate de catre conducerea unitatii scolare prin fisa postului ;


D.) Bibliografie si tematica:

-Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Regulamentul de Organizare si functionare a unitatilor de Invatamant Preuniversitar, aprobat prin OME nr. 5447 / 2024;

-Legea contabilitatii nr. 82 / 1991;

-Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Ordinul ministrului finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;

- . Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor; OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea - cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, actualizata;

-Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare;

- Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 - norme metodologice ordonantarea si plata cheltuielilor;

- Ordinul MFP NR. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG;

- Casare si inventariere - Achizitii - Ordin nr. 2861 / 2009. Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice;

-HOTARARE nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 9 1 8/2016 privind achizitiile publice;

-. H.G. nr. 569/2015 privind decontarea cheltuielilor de naveta, pentru personalul didactic si didactic auxiliar, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordonanta de Urgenta n r . 115/14.12.2023

-; Legea nr. 296 din 26.10.2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung. 20.

- OUG 107/ 04.09.2024


Tematica:

- organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant;

-contabilitatea activelor fixe;

- inregistrarea amortizarii;

- inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

- contabilitatea decontarilor cu personalul; contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

-operatiunile privind decontarile cu fumizorii;

-operatiunileprivind decontarile cu clientii conturi la Trezoreria Statului si banci;

- inventarierea patrimoniului institutiilor publice;

- documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor; angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

- finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;

-achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa;

-operarea datelor in SIIIR, EDUSAL; raportarea in sistemul FOREXEBUG, exercitarea controlului financiar preventiv ;


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:


Activitate Data Ora

Data postarii/publicarii anuntului 16 Octombrie 2024

Data limita de depunere a dosarelor 29 Octombrie 2024 15:00

Selectia dosarelor 30 Octombrie 2024 12:00

Afisarea selectiei dosarelor 30 Octombrie 2024 13:00

Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 31 Octombrie 2024 13:00

Afisarea rezultatelor la contestatii 1 Noiembrie 2024 13:00

Proba scrisa 7 Noiembrie 2024 09:00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 7 Noiembrie 2024 13:00

Termen limita contestatii la proba scrisa 8 Noiembrie 2024 13:00

Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 8 Noiembrie 2024 15:00

Interviul 11 Noiembrie 2024 09:00

Afisarea rezultatelor la proba de interviu 11 Noiembrie 2024 11:00

Termen limita contestatii la proba de interviu 11 Noiembrie 2024 13:00

Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 11 Noiembrie 2024 15:00

Afisare rezultat final 11 Noiembrie 2024 15:30

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.