Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Giurgiu | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Gradinita cu Program Prelungit ,,Prichindeii", Giurgiu Expira in 2024-09-20
Locatie
Giurgiu

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


A.) GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT ,,PRICHINDEII", cu sediul in Giurgiu, Str. Libertatii, Nr. 3, judetul Giurgiu, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, in baza art. 18, alin. 4, din H.G. 1336/08.11.2022.

1. Denumirea postului: administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.

2. Nivelul postului: executie

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: minim 2 ani experienta

4. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de inscriere se depun la Secretariatul institutiei, GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT , cu sediul in Giurgiu, Str. Libertatii, Nr. 3, judetul Giurgiu, Informatii la tel: 0728824356, adresa de e-mail: [email protected].

In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 12 zile lucratoare de la data publicarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, conform calendarului de desfasurare a concursului.

Termenul de depunere a dosarelor :, in intervalul 09:00 - 15:00 la sediul institutiei.


SELECTIA DOSARELOR

Termenul de depunere a dosarelor: 09.09.2024. - 20.09.2024 - , in intervalul 09:00 - 15:00 la sediul institutiei.

Selectia dosarelor de concurs: 23.09.2024


Afisarea rezultatelor selectiei de dosare: 24.09.2024 -- pana la ora 16:00 la sediul institutiei.

Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatele selectiei dosarelor: 25.09.2024 in intervalul orar 09:00 - 15:00 la sediul institutiei.

Afisarea solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor: 26.09.2024 -- pana la ora 16:00 la sediul la sediul institutiei.

PROBA SCRISA

Proba scrisa se va desfasura in data de 27.09.2024 ora 10:00, la sediul institutiei.

Se pot prezenta la proba scrisa numai candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor. Candidatii vor fi prezenti cu 15 minute inainte de inceperea probei scrise, respectiv 09:45, avand cartea de identitate asupra lor. Durata probei scrise este de 2 ore de la primirea subiectelor.

Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 27.09.2024 pana la ora 16:00, la sediul institutiei.

Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatele proba scrisa: 30.09.2024 in intervalul orar 09:00 - 12:00, la sediul institutiei.

Afisarea rezultatelor la contestatii la proba scrisa: 30.09.2024 pana la ora 16:00, la sediul institutiei.

AFISAREA REZULTATELOR FINALE: 01.10.2024

C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:


1. Nivelul studiilor: Studii superioare in domeniul economic.

2.Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Microsoft Office

3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

- abilitati organizatorice si de comunicare

- capacitate de lucru in echipa

- capacitate de respectare a termenelor

- capacitate de analiza si sinteza.

- cunostinte de accesare platforme online specifice (FOREXEBUG, ANAF, banci, etc.);

- capacitate de a lua decizii eficiente;

4. Vechime in specialitatea studiilor: minimum 2 ani.


D.) Bibliografie si tematica:


A. BIBLIOGRAFIA - ADMINISTRATOR FINANCIAR I (S)

Bibliografie concurs:

Legea Educatiei Nationale nr. 189/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul ME 4183/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar

Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;

Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;

Legea 98/2016 privind achizitiile publice;

Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;

Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.

Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.


B. TEMATICA


1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant.

2. Inchidarea conturilorsi stabilirea rezultatului patrimonial;

3. Inregistrarea amortizarii;

4. Contabilitatea decontarilor cu personalul;

5. Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

6. Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

7. Operatiunile privind decontarile cu clientii;

8. Conturi la Trezoreria Statului si banci.

9. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;

10. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;

11. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

12. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;

13. Exercitarea controlului financiar preventiv;


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora

Data postarii/publicarii anuntului 04.09.2024 10:00

Data limita de depunere a dosarelor 20.09.2024 15:00

Selectia dosarelor 23.09.2024 09:00

Afisarea selectiei dosarelor 24.09.2024 16:00

Termen limita contestatii referitor la selectia dosarelor 25.09.2024 15:00

Afisarea rezultatelor la contestatii 26.09.2024 16:00

Proba scrisa 27.09.2024 10:00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 27.09.2024 16:00

Termen limita contestatii la proba scrisa 30.09.2024 12:00

Afisarea rezultatelor la contestatii referitor la proba scrisa 30.10.2024 16:00

Afisare rezultat final 01.10.2024 16:00


DIRECTOR,

Prof. Coman Valentina

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.