Adaugat:
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala "Tudor Vladimirescu" Targoviste Expira in 2024-12-18
Locatie
Dambovita
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) Scoala Gimnaziala "Tudor Vladimirescu", cu sediul in Targoviste, str. Moldovei nr.2, judetul Dambovita, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului: conducere
2. Denumirea postului: ADMINISTRATOR FINANCIAR-CONTABIL SEF, cu studii superioare, pe perioada nedeterminata
3. Numarul de posturi: 0,25
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 din HG nr.1336 din 28 octombrie 2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei personae
i) curriculum vitae model comun european.
Dosarele de concurs se depun la secretariatul Scolii Gimnazialae "Tudor Vladimirescu" Targoviste,b-dul Unirii nr. 20, judetul Dambovita, compartimentul secretariat, tel. 0245615402, persoana de contact Constantinescu Floricica, email: secretariat @ vladimirescu.net
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 17 decembrie 2024 ora 15, la secretariatul institutiei.
Locul de depunere a dosarelor de concurs, la secretariatul Scolii Gimnazialae "Tudor Vladimirescu" Targoviste, b-dul Unirii nr. 20, judetul Dambovita .
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
* Studii de specialitat: studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de licenta;
* Cunostinte operare pe calculator: WORD, EXCEL si programe specifice domeniului financiar contabil la nivel de institutii publice si internet( navigare si posta electronica), S.E.A.P., sistemul de raportare ForexeBug, Edusal, Revisal, Finantare.org
* Vechime in specialitatea studiilor: vechime in specialitatea postului minim 10 ani, din care 5 ani in invatamant
* abilitati de comunicare, relationare si rezistenta la stress
D.) Bibliografie si tematica:
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023 -Titlul I, Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Titlu III Statutul si cariaera personaluilui didactic, capitolul X Personalul didactic auxiliar;
3. Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare -capitolele I_IV si anexa nr.1 Familia ocupaationala de functii bugetare "Invatamant";
4. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
5. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
6. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordonanta Guvernului nr.119/31.08.1999 - republicata, privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare-integral;
13. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare
14. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
15. HG. 395/2016 norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din legea nr 98/2016 privind achizitiile publice
16. HG 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinte educationale speciale scolarizati in sistemul de invatamant preuniversitar
17. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica:
* Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la :
- Contabilitatea activelor fixe - Inregistrarea amortizarii
- Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial
- Contabilitatea decontarilor cu personalul
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar
- Operatiunle privind decontarile cu furnizorii
- Operatiunle privind decontarile cu clientii
- Conturi la Trezoreria Statului si banci
* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
* Angajarea, lichidarea, ordonantarea la plata si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
* Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
* Exercitarea controlului financiar preventiv
* Aspecte referitoare la achizitii si atribuirea contractelor privind achizitiile de bunuri si servicii, executare lucrari;
* Incadrarea si salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic din invatamantul preuniversitar, EDUSAL.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor: 18.12.2024, ora 15.00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 19.12.2024, ora 9.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor- selectia dosarelor: 19.12.2024 ora 15, la sediul institutiei;
- depunerea contestatiilor-selectia dosarelor: 20.12.2024 orele 8-10 la secretariatul institutiei
-Afisarea rezultatelor la contestatii 20.12.2024 ora 15 la secretariatul institutiei
-Proba scrisa in data de 9.01.2025 ora 9,00
-Afisarea rezultatelor la proba scrisa 9.01.2025 ora16.00
-Depunerea contestatiilor la proba scrisa 10.01.2025 ora 9.00-11.00
-Afisarea rezultatelor la contestatii proba scrisa 10.01.2025 ora 15.00
-Proba de interviu 13.01.2025 ora 10.00
-Afisarea rezultatelor la proba de interviu 13.01.2025 ora 16.00
-Depunerea contestatiilor la proba de interviu 14.01.2025 ora 9.00-11.00
-Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 14.01.2025 ora 15.00
-Afisare rezultat final 15.01.2025 ora 12.00
Semnatura si stampila
DIRECTOR,
Prof. dr. Marica Elena
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.