Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
GRADINITA NR. 133, SECTOR 2, BUCURESTI Expira in 2024-11-28
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Gradinita nr. 133 cu sediul in Bucuresti, str. Aurel Vlaicu, nr. 30-32, sector 2, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatoarului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: Executie
2. Denumirea postului: ADMINISTRATOR FINANCIAR - 0,5 post vacant, pe perioada Nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 0,5 post
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la Sediu institutie, tel: 0739857751, persoana de contact Alexandra Cornila, email: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 28.11.2024, ora 12:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice pentru ocuparea postului vacant de administrator financiar, pe perioada nedeterminata, 0,5 norma
a). Studii- superioare economice;
b). Vechime- minimum 3 ani in invatamant;
c). Cunoasterea modului de lucru cu programele informatice Microsoft Word si Excel, platforma ForexeBug si Finantare.org, Revisal si Edusal.
E.) Bibliografie concurs:
* Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea Educatiei Nationale nr 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
* OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
* Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
* Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 227/2015 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordonanta de urgenta nr. 146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificarile si completarile ulterioare;
* LEGE-CADRU Nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri public;
* ORDIN Nr. 6143/ 2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar
* ORDIN nr. 5447 din 31 august 2020 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* ORDIN Nr. 2634/2015 din privind documentele financiar-contabile
* LEGEA Nr. 273 din 29 iunie 2006 PRIVIND FINANTELE PUBLICE LOCALE, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 4576/2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat;
* Legea nr. 230/2011 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 71/2009 privind plata unor sume prevazute in titluri executorii avand ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din sectorul bugetar;
* ORDIN nr. 2.445 din 15 septembrie 2011privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat;
* ORDIN nr. 4.050 din 29 iunie 2021pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat
* ORDIN Nr. 566/2018 din 28 februarie 2018 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare utilizate pentru gestionarea Registrului persoanelor care aplica plata defalcata a TVA si a procedurii de emitere a acestor formulare;
* ORDIN nr. 600 din 20 aprilie 2018privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
* INSTRUCTIUNE nr. 1 din 16 mai 2018 privind aplicarea unitara la nivelul unitatilor de invatamant preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevazut in Codul controlului intern managerial al entitatilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018
Tematica pentru concurs:
1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la:
o Contabilitatea activelor fixe;
o Inregistrarea amortizarii;
o Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
o Contabilitatea decontarilor cu personalul;
o Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
o Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
o Operatiunile privind decontarile cu clientii;
o Conturi la Trezoreria Statului si banci.
2. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice
3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor
4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale
5. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar
6. Exercitarea controlului financiar preventiv
7. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concursuri:
Activitate Data Ora
data publicarii anuntului 13 noiembrie 2024
data limita de depunere a dosarelor 28 noiembrie 2024 12.00
selectia dosarelor 29 noiembrie 2024 12.00
afisarea selectiei dosarelor 29 noiembrie 2024 14.00
termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 2 decembrie 2024 12.00
afisarea rezultatelor la contestatii 2 decembrie 2024 14.00
proba scrisa 4 decembrie 2024 09.00
afisarea rezultatelor la proba scrisa 4 decembrie 2024 12.00
termen limita contestatii la proba scrisa 4 decembrie 2024 14.00
afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 4 decembrie 2024 16.00
interviul 5 decembrie 2024 09.00
afisarea rezultatelor la proba de interviu 5 decembrie 2024 12.00
termen limita contestatii la proba de interviu 5 decembrie 2024 14.00
afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 5 decembrie 2024 15.30
afisarea REZULTAT FINAL 5 decembrie 2024 16.00
Director, Cornila Alexandra
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.