Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Tehnologic ,,Toma Socolescu", Municipiul Ploiesti, judetul Prahova Expira in 2024-12-03
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anunt concurs post contractual vacant conform H.G. 1336/2022
Liceul Tehnologic ,,Toma Socolescu", Municipiul Ploiesti cu sediul in localitatea Ploiesti, Str.Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr.328, Judetul Prahova organizeaza concurs, in perioada 10.12.2024-16.12.2024 ora 10.00, la sediul unitatii, pentru ocuparea postului vacant pe perioada nedeterminata de:
Administrator financiar-perioada nedeterminata, studii superioare - 0.5 norma
A.) Liceul Tehnologic "Toma Socolescu", Municipiul Ploiesti, cu sediul in localitatea Ploiesti, Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr.328, Judetul Prahova, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*:executie
2. Denumirea postului: Administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata, studii superioare.
3. Gradul profesional: I
4. Scopul principal al postului: indeplinirea sarcinilor de serviciu conform fisei postului.
5. Numarul de posturi: 0.5 norma
Durata timpului de lucru (doar in cazul angajarilor pe perioada determinata): -
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) Liceul Tehnologic "Toma Socolescu", Municipiul Ploiesti, cu sediul in localitatea Ploiesti, Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr.328, Judetul Prahova, compartimentul secretariat, tel. 0244552251, persoana de contact secretar sef Vlad Simona, email: [email protected].
Termenul maxim de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 03.12.2024, ora 12.00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederileLegii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile sicompletarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;- studii medi (liceale)/universitare;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de cares-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: superioare economice (contabilitate, cu licenta)
2. Perfectionari (specializari): nu se solicita
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): pachet office.
4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: nu se solicita
5.Abilitati, calitati si aptitudini necesare: Corespunzatoare postului; constituie avantaj cunostinte contabilitate bugetara.
6. Cerinte specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): nu se solicita
7. Competenta manageriala**** (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): nu se solicita
8. Vechime: minim 5 ani in specialitatea postului
9. Obligatiile si responsabilitatile personalului de deservire - Conform fisei postului - administrator financiar.
D.) BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE ADMINISTRATOR FINANCIAR
1. Legea 198/2023 - Legea Educatiei Nationale - republicata cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL I Invatamantul preuniversitar, Cap.X - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
2. Legea contabilitatii nr. 82/1991 - republicata;
3. Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. H.G. nr. 395/2016 - aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii 98/2016;
5. Legea 500/2002 - privind finantele publice , cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordinul M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul M.F.P. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.OF. 37/2003, cu modificari si completari;
8. O.M.E. nr. 5518/11.07.2024 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat;
9. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind inventarierea anuala a patrimoniului;
10. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile.
11. HG 569/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat.
TEMATICA CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE ADMINISTRATOR FINANCIAR
1. Registrele de contabilitate;
2. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice si a planului de conturi pentru acestea;
3. Incheierea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
4. Decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si didactice auxiliare din invatamantul preuniversitar de stat;
5. Acordarea de avansuri si decontarea lor;
6. Modul de acordare a burselor scolare (criterii burse scolare);
7. Modul de acordare si decontare transport elevi scolarizati in alta localitate decat localitatea de domiciliu.
8. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
9. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:
19.11.2024 * Publicarea anuntului
20.11.2024
03.12.2024
* Depunerea dosarelor de concurs ale candidatilor la compartimentul Resurse Umane (Secretariatul unitatii intre orele 9.00-12.00).
04.12.2024 * Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs
05.12.2024 * Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor, ora 13.00
06.12.2024
09.12.2024 * Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor intre orele 10.00- 12.00
09.12.2024 * Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor ora 14.00
10.12.2024 - ora 10.00 * Sustinerea probei scrise, ora 10.00
11.12.2024 * Afisarea rezultatelor la proba scrisa, ora 10.00
11.12.2024
12.12.2024 * Depunerea contestatiilor intre orele 11.00 - 13.00
13.12.2024 * Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor, ora 13.00
16.12.2024 - ora 10.00 * Sustinerea interviului, ora 10.00
17.12.2024 * Afisarea rezultatelor privind interviul ora 10.00
18.12.2024
19.12.2024 * Depunerea contestatiilor la interviu in intervalul orar 11.00-13.00
20.12.2024 * Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor, ora 13.00
23.12.2024 * Afisarea rezultatelor finale, ora 15.00
27.12.2024-
31.12.2024 * Validare in CA
01.01.2025 * Prezentarea la post
Director,
Prof. Ilie Ileana Luiza
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.