Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Scoala Gimnaziala Nr. 40, Bucuresti Expira in 2025-01-23

Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



SCOALA GIMNAZIALA NR. 40

SECTOR 2, STR.PERIS NR 27 BUCURESTI


Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022


A.) Scoala Gimnaziala Nr. 40 cu sediul in Str. Peris nr. 27, Sector 2, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: administrator financiar post vacant, pe perioada nedeterminata.

3. Numarul de posturi: 1 norma


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

j) Scrisoare de recomandare de la ultimul loc de munca.


Dosarele de inscriere se depun la secretariatul institutiei. Informatii la tel: 021 2406545

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 23.01.2025, ora 13:30, la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: Studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de licenta

2. Vechime in specialitatea studiilor: vechime in specialitatea postului minim 10 ani, din care 5 ani in invatamant.

3. Certificat de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de Conturi conform OMF 496/2014

4. Alte conditii: a) cunostinte de operare pe calculator : word, excel si programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de institutii publice si internet (navigare si posta electronica) s.e.a.p., sistemul de raportare forexebug. b) cunostinte de utilizare a platformelor nationale patrimven, revisal si siiir. c) cunostinte de operare si utilizare a programului edusal. d) abilitati de comunicare, relationare si rezistenta la stres.


D.) Bibliografie si tematica:

1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Legea Educatiei Nationale nr 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

5. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;

7. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;

8. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

11. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

12. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;

13. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii; 1

4. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;

15. Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare ;

16. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;

17. Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;

18. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.

19. ORDIN nr.4576/230/2445 din 2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat.


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:


Activitate Data Ora

Data postarii/publicarii anuntului 09 ianuarie 2025

Data limita de depunere a dosarelor 23 ianuarie 2025 10:00

Selectia dosarelor 27 ianuarie 2025 12:00

Afisarea selectiei dosarelor 27 ianuarie 2025 13:30

Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 27 ianuarie 2025 14:00

Afisarea rezultatelor la contestatii 27 ianuarie 2024 15:00

Proba scrisa 30 ianuarie 2025 09:00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 31 ianuarie 2025 10:00

Termen limita contestatii la proba scrisa 31 ianuarie 2025 10:30

Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 31 ianuarie 2025 14:00

Interviul 03 februarie 2025 09:00

Afisarea rezultatelor la proba de interviu 03 februarie 2025 11:00

Termen limita contestatii la proba de interviu 03 februarie 2025 11:30

Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 03 februarie 2025 14:30

Afisare rezultat final 03 februarie 2025 15:00


DIRECTOR ,

Prof. Constantinescu Simona








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.