Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr.1 Pancesti Expira in 2024-11-26
Locatie
Bacau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publica
Anunt
ANUNT concurs pentru ocuparea postului contractual vacant conform H.G. 1336/2022
A) SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 PANCESTI, cu sediul in comuna Pancesti, Loc. Petresti, Str. Libertatii, nr. 73, judetul BACAU, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar (Contabil), gradul I
NUMAR POSTUR: 0,5 norma
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT: Contabilitate
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
B) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
(1)a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Model orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3;
(3)Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul data, numele emitentului si calitatea acestuia, formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrarea intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii;
(4)Copiile de pe catele prevazute la alin. (1) lit.b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;
(5)Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, canditatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecendentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obilgatia de completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Pentru inscriere la concurs, candidatii vor depune dosarul de concurs la compartimentul secretariat la Scoala Gimnaziala Nr.1 Pancesti, Localitatea Petresti, tel. 0743.952.490, persoana de contact, secretar comisie concurs Sturzu Nicoleta- 0743.952.490
C) Conditiile generale si specifice de participare:
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului - cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
1. Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
2. Vechime in specialitate minim 5 ani;
3. Cunoasterea teoretica a legislatiei fiscale;
4. Cunostinte privind contabilitatea cheltuielilor si veniturilor bugetare;
5. Cunostinte de operare pe calculator: programe de contabilitate, FOREXEBUG, SOBIS, FINANTARE.ORG, Microsoft Office;
6. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: aptitudini de previziune, organizare si coordonare, aptitudini de comunicare orala si scrisa, cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniul contabil la nivelul institutiilor publice;
7. Cerinte specifice conform art. 542, alin. (1) si alin. (2) conform OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
D) Bibliografie si tematica:
Bibliografia la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant Administrator financiar (Contabil ):
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea 1/2011 - Legea Educatiei Nationale - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL II Invatamantul preuniversitar, Cap. VIII - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
3. Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 53 din 24.01.2003 - Codul Muncii - republicata Titlul XI, Capitolul II - Raspunderea disciplinara - cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea - cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. M.E. nr. 5379/07.09.2022 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul M.E. nr. 4183/04.07.2022 - ROFUIP - Serviciul financiar, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea 500/2002 - privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea 273/29.06.2006 - privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordinul M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul M.F.P. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.OF. 37/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Hotararea nr. 204/2022 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 352/2021 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza de la bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar, pentru toti prescolarii si elevii din invatamantul general obligatoriu particular si confesional acreditat, particular si confesional, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind inventarierea anuala a patrimoniului, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
15. G. nr. 395/2016 - aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. G. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordinul M. F. Nr. 1026/20.07.2017, privind completarea si raportarea in Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare;
19. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
20. Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
21. Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
22. Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
23. OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
24. Ordinul nr. 411/30.03.2022 privind transmiterea situatiilor financiare trimestriale centralizate intocmite in institutiile publice si pentru modificarea si completarea unor ordine ale ministrului finantelor publice in domeniul contabilitatii institutiilor publice;
25. Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
26. INSTRUCTIUNE MECTS Nr. 2/2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice.
Tematica la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant de Administrator financiar (Contabil ):
1. Executia bugetara - principii si clasificatia bugetara;
2. Prevederi referitoare la proiectarea bugetului;
3. Sursele de finantare in invatamant;
4. Finantarea si patrimoniul institutiilor publice;
5. Contabilitatea activelor fixe;
6. Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
7. Contabilitatea decontarilor cu personalul;
8. Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
9. Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
10. Operatiunile privind decontarile cu clientii;
11. Conturi la Trezoreria Statului si banci;
12. Inventarierea patrimonului institutiilor publice;
13. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
14. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice si a planului de conturi pentru acestea; Incheierea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
15. Aspecte referitoare la achizitii si atribuirea contractelor privind achizitiile de bunuri si servicii, executare lucrari;
16. Conditii pentru angajarea gestionarilor. Raspunderi;
17. Elementele sistemului de salarizare, conform Legii privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
18. Organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului;
19. Exercitarea controlului financiar preventiv;
20. Experienta pe proiecte cu finantare din surse externe;
21. Abilitati de operare si prelucrare dare Microsoft Office.
E) Calendarul de desfasurare a concursului:
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI
Publicarea anuntului : 05.11.2024
Depunerea dosarelor termen: 6.11.2024 - 26.11.2024, ora 8.00-14.00.
Selectia dosarelor si afisarea rezultatelor termen: 27.11.2024, ora 10.00
Depunerea contestatiilor la selectia dosarelor: 27.11.2024 in intervalul orar 10.00-12.00
Rezolvarea contestatiilor: 27.11.2023, ora 14.00
Proba scrisa termen: 28.11.2024, ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 28.11.2024, ora 13.00
Depunerea contestatiilor: 28.11.2024, intre orele 13.00-14.00
Afisarea rezultatelor dupa contestatii termen: 28.11.2024, ora 15.00.
Proba practica termen: 29.11.2024, ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba practica: 29.11.2024, ora 13.00
Depunerea contestatiilor proba practica: 29.11.2024, intre orele 13.00-14.00
Afisarea rezultatelor dupa contestatii proba practica termen: 29.11.2024, ora 15.00
Interviu termen: 02.12.2024, ora 09.00.
Afisarea rezultatelor interviului: 02.12.2024, ora 12.00
Contestatii interviu termen: 02.12.2024, intre orele 12.00-13.00
Afisarea rezultatelor finale pentru interviu: 02.12.2024, ora 14.00
Rezultatul final al concursului termen: 02.12.2024, ora 15.00
NOTA: candidatii pot contesta numai propriile lucrari.
Candidatii vor depune dosarul de concurs la compartimentul secretariat al Scolii Gimnaziale Nr.1 Pancesti, Localitatea Petresti, pana la data de 26.11.2024, ora 14.00
NOTA: Candidatii vor avea in vedere actele normative mentionate anterior cu reactualizarile, modificarile si completarile pe care acestea le-au suferit, pana la data organizarii concursului.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.