Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

SCOALA GIMNAZIALA NR 181 Expira in 2024-12-10
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



SCOALA GIMNAZIALA NR.181 BUCURESTI, SECTOR 1

organizeaza concurs

pentru ocuparea functiei contractuale de executie, vacanta, de administrator financiar


Scoala Gimnaziala Nr.181 cu sediul in str. Nazarcea, nr. 30, sector 1, Bucuresti, organizeaza concurs, conform calendarului de desfasurare, pentru ocuparea posturilor vacante de:

* Administrator financiar un post vacant, contractual, pe perioada nedeterminata, cu durata timpului de lucru de 4 ore/zi.


CONDITII GENERALE:

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 din HOTARAREA nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant, persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr.53/2003, Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003, Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiune de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesorii;

h) nu a comis infractiunile prevazute de art. 1 alin. (2) din legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului Nationale de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

CONDITII SPECIFICE PENTRU POSTUL DE ADMINISTRATOR FINANCIAR:

pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele care participa la concurs sunt stabilite pe baza fisei postului, dupa cum urmeaza:

- Nivel studii: superioare economice

- Vechime in munca: 5 ani

- Cerinte minime: cunoasterea legislatiei specifice functiei de administrator financiar si a activitatii specifice.

- Cunostinte de utilizare a tehnologiei informatiei


Dosarul de inscriere la concurs, va contine urmatoarele documente:

a. formular de inscriere la concurs, conform modelului anexat la anunt;

b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 aliniat (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul National Automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului Nationale de date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane

i. curriculum vitae, model comun european.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURS, POSTUL DE ADMINISTRATOR FINANCIAR:

Bibliografie concurs:

Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea Educatiei Nationale nr 198/2023

Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;

OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;

O.M.F.P. nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea 98/2016 privind achizitiile publice;

Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;

OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;

OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;

Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.


Tematica pentru concurs:

1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant:

Contabilitatea activelor fixe;

Inregistrarea amortizarii;

Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;

Contabilitatea decontarilor cu personalul;

Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;

Operatiunile privind decontarile cu clientii;

Conturi la Trezoreria Statului si banci.

2. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice

3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor

4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale

5. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar

6. Exercitarea controlului financiar preventiv

7. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.


CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI:

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, si/sau proba practica. Fiecare proba se noteaza cu maximum 100 de puncte. Sunt declarati admisi candidatii care indeplinesc conditiile de inscriere la concurs, a caror dosare au fost validate si au obtinut minimum 50 de puncte la fiecare dintre probe. Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant, candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si proba practica, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.


DATA ETAPA

26.11.2024 Publicarea anuntului

26.11.2024-10.12.2024 Depunerea dosarelor de concurs la secretariatul scolii intre orele 800- 1400. Termenul limita de depunere a dosarelor, este 10 decembrie 2024, ora 1400.

11.12.2024 Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs

12.12.2024 Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor

13.12.2024 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor, ora 9.00-12.00

13.12.2024 Afisarea rezultatelor finale in urma selectiei dosarelor, ora 16.00

17.12.2024, ora 1000 Sustinerea probei scrise

17.12.2024 , ora 1600 Afisarea rezultatelor probei scrise

18.12.2024, ora 0800-1400 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise

18.12.2024, ora 1600 Afisarea rezultatelor dupa contestatie probei scrise

19.12.2024, ora 1000 Sustinerea interviului, pentru postul de administrator patrimoniu

19.12.2023, ora 1400 Afisarea rezultatelor finale

Comunicarea rezultatelor se face prin afisare la sediul unitatii de invatamant

Relatii suplimentare se obtin la secretariatul Scolii Gimaziale Nr.181 din Bucuresti, str. Nazarcea, nr. 30, sector 1 sau la telefon 0216370484, intre orele 800-1600 sau pe e-mail:[email protected]


DIRECTOR,

Prof. VELEA CARMEL-ROBERTINO


Anexa Nr. 2

Formular de inscriere


Autoritatea sau institutia publica:

Functia solicitata: _____________________________________________________________

Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz: ________________

Numele si prenumele candidatului: _______________________________________________

Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la

concurs.):

Adresa: ______________________________________________________________________

E-mail: _______________________________________________________________________

Telefon: ______________________________________________________________________

Persoane de contact pentru recomandari:

Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon


Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.

Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.

Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE)2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privindprotectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cucaracter personal declar urmatoarele:

|-|Imi exprim consimtamantul / |-|Nu imi exprim consimtamantul cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personalnecesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei desolutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.

Imi exprim consimtamantul |-|/Nu imi exprim consimtamantul |-|ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.

Imi exprim consimtamantul |-|/Nu imi exprim consimtamantul |-|ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.

Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiunedisciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara ................................. .

Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.

Data: Semnatura:

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.