Administrator financiar – studii superioare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar – studii superioare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Colegiul Economic "A.D. Xenopol" Expira in 2025-01-23
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Colegiul Economic "A. D. Xenopol", cu sediul in Bucuresti, Str. Traian Nr. 165, Sector 2, Bucuresti, cod fiscal 4340137, telefon 0213205719, reprezentat legal prin Director Mihaela Iacoban in calitate de director, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de administrator financiar - studii superioare 1 post, pe perioada nedeterminata, conform HG 1.336 din 28 octombrie 2022.
Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 15 zile lucratoare de la publicarea anuntului pe portalul posturi.gov.ro, la sediul Bucuresti, Str. Traian Nr. 165, Sector 2, Bucuresti.
Dosarul de concurs
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
*cerere de inscriere la concurs adresata directorului Colegiului Economic A.D. Xenopol
*copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
*copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
*copia carnetului de munca + raport salariat din Revisal sau dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
*cazierul judiciar sau o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale care sa il faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
*certificat de integritate comportamentala
*adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
*curriculum vitae care sa cuprinda in mod obligatoriu lista locurilor de munca ocupate pana in prezent;
*alte documente relevante pentru desfasurarea concursului.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Actele prevazute pentru dosarul de concurs vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Concursul se va desfasura astfel:
- Depunerea dosarelor: 24, 30, 31.12.2024, 08 - 23.01.2025, in zilele lucratoare, in intervalul 09:00-13:00
- Selectia dosarelor depuse: 23.01.2025, in intervalul 13:00-15:00
- Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor: 23.01.2025, ora 15:00
- Depunerea contestatiilor in urma selectiei dosarelor: 23.01.2025, in intervalul 15:00-16:00
- Afisarea rezultatelor contestatiilor: 23.01.2025, ora 16:00
- Proba scrisa: 27.01.2025, ora 08.00
- Afisarea rezultatelor probei scrise 27.01.2025, ora 13.00
- Depunerea contestatiilor in urma sustinerii probei scrise: 27.01.2025, ora 13.00- 14:00
- Afisarea rezultatelor contestatiilor in urma sustinerii probei scrise: 27.01.2025, ora 16:00
- Proba interviu: 28.01.2025, ora 10.00.
- Afisarea rezultatelor in urma sustinerii interviului: 28.01.2025, ora 13.00.
- Afisarea rezultatelor finale: 28.01.2025, ora 15.00
Consursul se va desfasura la sediul sediul Colegiului Economic ,,A.D. Xenopol" din Bucuresti, Str. Traian Nr. 165, Sector 2.
Pentru participarea la concurs candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Studii superioare - finante banci;
- Vechime: minim 10 ani in domeniu;
- Cunoasterea mediului de lucru cu programele Microsoft Office, Forexbug, finantare org, Revisal, SIIIR, Edusal si programe specifice contabilitatii.
- Cunoastera privind sistemul de relationare cu diverse institutii pe linie financiar contabila
- Stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- Capacitate deplina de exercitiu;
- Nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Bibliografia concursului de ocupare a postului de muncitor calificat
1. Ordinul M.E. nr. 4183/04.07.2022- ROFUIP - Serviciul financiar;
2. Legea contabilitatii nr. 82/1991 - republicata;
3. Legea nr. 53 din 24.01.2003 - Codul Muncii - republicata Titlul XI, Capitolul II - Raspunderea disciplinara;
4. Legea nr. 227/08.09.2015 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL IV - Impozitul pe venit, CAPITOLUL III - Venituri din salarii asimilate salariilor, TITLUL V - Contributii sociale obligatorii;
5. Legea - cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordonanta de urgenta nr. 57 din 9 decembrie 2015 actualizata - privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare;
7. Ordinul nr. 517/13.04.2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;
8. Ordinul M. F. Nr. 1026/20.07.2017 , privind completarea si raportarea in Forexebug;
9. Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G. nr. 395/2016 - aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii 98/2016;
11. Legea 500/2002 - privind finantele publice , cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea 273/29.06.2006 - privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Ordinul M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordinul M.F.P. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.OF. 37/2003, cu modificari si completari;
15. Hotararea nr. 204/2022 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/prescolar/ elev si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per anteprescolar/prescolar/ elev;
16. O.M.E. nr. 5379/07.09.2022 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat;
17. H.G. nr. 714/13.09.2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasari in interesul serviciului;
18. H.G. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si durata normala de functionare a mijloacelor fixe, actualizata;
19. H.G. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
20. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind inventarierea anuala a patrimoniului;
21. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
22. Ordinul nr. 3265/2019 privind reguli de elaborare de catre institutiile publice a situatiilor financiare intocmite incepand cu finele trimestrului III al anului 2019;
23. Ordinul M.F.P. 3384/2022 privind completarea anexei la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.998/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si a unor raportari financiare lunare ale institutiilor publice in anul 2019, precum si pentru modificarea si completarea altor norme metodologice in domeniul contabilitatii publice;
24.Legea nr.272/2004 republicata privind protectia si promovarea drepturilor copilului;
Relatii suplimentare la sediul: Bucuresti, Str.Traian Nr. 165, Sector 2, Bucuresti, cod fiscal 4340137, telefon 0213205719, persoana de contact: Mihaela Iacoban - Director, E-mail : [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.