Administrator I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
CENTRUL REGIONAL DE TRANSFUZII SANGUINE CONSTANTA Expira in 2025-04-28
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii regionale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
Avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanta cu sediul in Constanta str. Nicolae Iorga nr. 85 organizeaza concurs/examen pentru ocuparea unui post vacant de Administrator I (M) perioada nedeterminata, cu durata timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore pe saptamana, corespunzator functiei contractuale de executie - compartiment Contabilitate - administrativ.
1. Conditii generale de participare :
La concursul /examenul organizat pentru ocuparea postului vacant poate participa orice persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2. Conditii specifice
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale:
- studii medii, liceale absolvite cu diploma de bacalaureat in profil economic sau tehnic sau diploma de absolvire a invatamantului postliceal de specialitate economic sau tehnic
- vechime in specialitate, ca administrator, minim 4 ani
- abilitati /cunostinte operare PC-MS Office (Excel; Windows )
Concursul se va desfasura la sediul CRTS Constanta, str. Nicolae Iorga nr. 85, si consta in 3 etape succesive, astfel:
- selectia dosarelor de concurs
- proba scrisa
- proba practica si interviu
Dosarul de inscriere va cuprinde urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de nastere si a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului:
diploma de absolvire a invatamantului postliceal de specialitate economic sau tehnic sau diploma de bacalaureat in profilul economic sau tehnic.
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului - minim 4 ani in specialitate ca administrator ;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult o luna anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) aviz psihologic
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit.e) este prevazut in anexa nr. 2.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise .
Dosarele de inscriere la concurs se depun in volum complet, in perioada 11.04.2025 - 28.04.2025 de luni pana vineri, in intervalul orar 10,00-14,00, la sediul institutiei, la compartimentul Contabilitate -administrativ.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei sau la numarul de telefon 0341180014.
Anuntul va fi afisat la sediul institutiei din strada Nicolae Iorga nr. 85, la avizier.
Concursul se va desfasura la sediul institutiei, strada Nicolae Iorga nr. 85, dupa urmatorul calendar:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 11.04.2025 - 28.04.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa Centrului Regional de Transfuzii Sanguine din str. Nicolae Iorga nr. 85 Constanta Termen limita: 28.04.2025 ora 14.00
3. Selectia dosarelor depuse 28.04.2025 ora 16.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 29.04.2025 ora 10.00
5. Contestatii la rezultatele selectiei dosarelor de concurs Termen limita: 30.04.2025 ora 10.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiei 05.05.2025 ora 12.00
7. Sustinerea probei scrise 08.05.2025 ora 10.00
8. Afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa 08.05.2025 ora 16.00
9. Contestatii la rezultatele probei scrise Termen limita: 09.05.2025 ora 14.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiei 12.05.2025 ora 12.00
11. Proba practica si interviu 13.05.2025 ora 10.00
12. Afisarea rezultatelor obtinute la proba practica si interviu: 13.05.2025 ora 15.00
13. Contestatii la rezultatele probei practice si interviu Termen limita: 14.05.2025 ora 14.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiei 15.05.2024 ora 12.00
15. Afisarea rezultatelor finale 15.05.2024 ora 14.00
Pentru fiecare proba a concursului punctajul este de maxim 100 puncte.
Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina la fiecare proba minimum de 50 puncte.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru sustinerea probei practice si interviu. Se pot prezenta la proba practica si interviu candidatii admisi la proba scrisa ( au obtinut minimum 50 puncte ).
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si la proba practica si interviu.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul institutiei publice, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea ,,admis" sau ,,respins", dupa caz.
Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu, in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea unui post vacant de administrator I
1) OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
2) Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, modificata si completata prin Legea nr. 54/1994 si Legea nr. 187/2012
3) Ordin nr. 1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia;
4) Legea nr. 53/2003 Republicata, Codul muncii
5) Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
6) Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
7) Legea nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca
8) Legea nr. 333/2003 Republicata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
9) Legea nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor;
10) Legea nr. 481/ 2004 Republicata, privind protectia civila;
11) Legea nr. 282/2005 Republicata, privind organizarea activitatii de transfuzie sanguina, donarea de sange si componente sanguine de origine umana, precum si asigurarea calitatii si securitatii sanitare, in vederea utilizarii lor terapeutice, Actualizata prin HG 1364/2006 privind aprobarea drepturilor si obligatiilor donatorilor de sange;
12) Ordinul nr. 329/2018 privind aprobarea Normelor si Cerintelor de buna practica cu privire la standardele si specificatiile pentru implementarea sistemului de calitate in unitatile sanitare care desfasoara activitati in domeniul transfuziei sanguine
13) OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
*Toate actele normative vor fi studiate cu modificarile si completarile in vigoare la data
sustinerii probei scrise.
Tematica
la concursul organizat de C.R.T.S. Constanta
in vederea ocuparii postului vacant de administrator I
1. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii; Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
2. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
3. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
4. Obligatii privind apararea impotriva incendiilor; Dispozitii generale;
5. Protectia civila;
6. Organizarea si asigurarea activitatii de evacuare in situatii de urgenta;
7. Organizarea activitatii de transfuzie sanguina, donarea de sange si componente sanguine de origine umana, precum si asigurarea calitatii si securitatii sanitare. Drepturile si obligatiile donatorilor de sange;
8. Garantia in numerar conform Legii nr.22/1969 cu modificarile ulterioare ;
9. Securitatea si sanatatea in munca. Obligatiile angajatorilor si lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca .
10. Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca)
11. Raspunderea patrimoniala conform Codului muncii
12. Ordinul nr. 329/2018: Anexa - 2.Personalul si organizarea; 3.Spatiile; 4.Echipamente si materiale
13. Cap. II Executarea contractului individual de munca; Cap. V Sanatatea si securitatea in munca; Comitetul de securitate si sanatate in munca, Cap. II si Jurisdictia muncii Cap. XII -Codul Muncii
14. Cap. III Modalidati de atribuire - Legea nr. 98/2016
15. OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar -contabile
16. Legea nr. 282/2005 Republicata privind organizarea activitatii de transfuzie sanguina, donarea de sange si componente sanguine de origine umana, precum si asigurarea calitatii si securitatii sanitare, in vederea utilizarii lor terapeutice
17. Cunostinte de operare Microsoft Office Excel si Word
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.