Administrator II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
UNITATEA MILITARA 02358 BUCURESTI Expira in 2024-11-25
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Unitatea Militara 02358 Bucuresti organizeaza concurs/examen pentru ocuparea a 1 (unu) post permanent de personal civil contractual vacant, cu atributii de executie, de administrator II / M, in cadrul Complexului Prescolar al M.Ap.N - gradinita Cobalcescu.
Documente solicitate in vederea intocmirii dosarului de concurs:
1. Formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr 2 din HG nr 1336/2022;
2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,dupa caz;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specific ale postului ;
5. Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. Certificat de cazier judiciar sau , dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medical de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
9. Curriculum vitae, model comun european;
10. Acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la infotrmatii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzator postului, in conditiile in care este declarata ADMIS la concurs.
Actele prevazute la punctele 2, 3, 4 si 5 se prezinta insotite de documentele originale care se certifica cu mentiunea, conform cu originalul, de catre secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul Unitatii Militare 02358 Bucuresti, strada general Constantin Cristescu nr 5, sector 1, persoana de contact: Zlotea Angela, secretarul comisiei de concurs/ examen, telefon 021/314.08.81, de luni pana vineri, orele 08.30 - 12.00, in perioada 12.11.2024 - 25.11.2024
Conditii generale de participare la concurs:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
a. Pregatirea profesionala:
- Studii de specialitate: Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat
- Perfectionari/specializari:
- Cunostinte de operare/ programare PC si nivel de cunoastere : Da - operare PC nivel mediu
- Alte limbi straine si nivel de cunoastere: NU
- Autorizari speciale pentru executarea atributiilor:
- Alte cunostinte: Nu
b. Experienta:
Nu necesita vechime in munca, nu necesita vechime in specialitate
c. Starea de sanatate necesara ocuparii postului: apt pentru munca
d. Alte cerinte specifice:
- Capacitate de a lucra in echipa si/sau independent
- Capacitatea de a rezolva eficient sarcinile de serviciu si de a-si asuma responsabilitatea
- Loialitate fata de institutie
- Disponibilitate pentru program prelungit
- Abilitati de comunicare
- Capacitate de analiza si sinteza, sa efectueze cu usurinta operatiunile, cerute de actele normative in vigoare, in documentele de evidenta prevazute
TIPUL PROBELOR DE CONCURS, LOCUL DATA SI ORA DESFASURARII ACESTORA
1. Proba scrisa: se desfasoara la sediul Unitatii Militare 02358 Bucuresti, strada general Constantin Cristescu nr 5, sector 1, in data de 05.12.2024, ora 10.00
2. Proba interviu: se desfasoara la sediul Unitatii Militare 02358 Bucuresti, strada general Constantin Cristescu nr 5, sector 1, in data de 11.12.2024, ora 10.00
BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU CONCURS
- Ordinul ministrului educatiei nationale nr 4464/2000 - Regulamentul de organizare si functionare a invatamantului prescolar, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;
- Legea nr 346 / 2006 privind organizarea si functionarea M.Ap.N, cu modificarile si completarile ulterioare:
( capitolul I - Dispozitii generale; capitolul II - Atributiile si responsabilitatile Ministerului Apararii Nationale);
- Legea nr 22/1969, modificata si completata prin Legea nr 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; ( capitolul I - Dispozitii generale; capitolul II - Conditii privind angajarea gestionarilor; capitolul III - Garantii)
- Ordinul ministrului apararii nationale nr M 25/2012 pentru aprobarea Instructiunilor privind functiile de gestionar, constituirea de garantii, raspunderea gestionarilor, predarea - primirea gestiunilor si gestionarea
bunurilor in M.Ap.N, cu modificarile si completarile ulterioare - integral
- Ordinul ministrului finantelor publice nr 2861/ 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii (anexa nr 1- Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii)
- Ordinul ministrului apararii nationale nr M 57/ 2016 privind modificarea anexelor nr 1 si nr 2 la Ordinul ministrului apararii nationale nr M 87/2009 pentru stabilirea duratelor de folosinta a materialelor de natura obiectelor de inventar si a altor materiale din dotarea M.Ap.N - Anexa nr 1;
- H.G nr 276/ 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe - integral;
- O.M.F.P. nr 2634/ 2015 privind documentele financiar - contabile, cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa nr 1 - Normele generale de intocmire a documentelor financiar - contabile;
- Legea nr 123/2008 pentru o alimentatie sanatoasa in unitatile de invatamant preuniversitar - integral
- Ordinul ministrului sanatatii nr 1456/2020 - Normele de igiena privind unitatile pentru ocrotirea educarea instruirea odihna si recreerea copiilor si tinerilor - capitolul I - Dispozitii generale, capitolul II - Norme specifice diferitelor tipuri de unitati pentru copii si tineri, art 33;
- Ordinul ministrului sanatatii nr 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor (capitolul III - Norme privind prepararea alimentelor (alimentatia publica si colectiva); capitolul IV - Norme privind transportul alimentelor si depozitarea lor; capitolul VII - Norme privind personalul unitatilor alimentare;
- Legea nr 53/2003 Codul Muncii, cu modificari si completari ulterioare, titlul II - "Contractul individual de munca", capitolul II - ,,Executarea contractului individual de munca", titlul XI - ,,Raspunderea juridica", capitolul II - ,,Raspunderea disciplinara"
- Legea nr 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificari si completari ulterioare,
capitolul II ,,Obligatii privind apararea impotriva incendiilor", sectiunea 1 - ,,Obligatii generale".
- Legea nr 319/14.07.2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificari si completari ulterioare, capitolul IV ,,Obligatiile lucratorilor"
- Legea nr 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice - integral
- HG nr 585/2002, pentru aprobarea Standardelor Nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
(capitolul I - Dispozitii generale; capitolul II / Sectiunea 1 - Clasificarea informatiilor; capitolul III - Reguli generale privind evidenta, intocmirea, pastrarea, procesarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea si distrugerea informatiilor clasificate)
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 11.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs
25.11.2024, ora 12.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 26.11.2024 ora 08.00- 27.11.2024, ora 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 27.11.2024, ora 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 27.11.2024 ora 14.00- 28.11.2024, ora 14.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 29.11.2024, ora 12.00
7. Sustinerea probei scrise 05.12.2024, ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 06.12.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 06,12.2024 ora 14.00 - 09.12.2024 ora 14.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 10.12.2024, ora 12.00
11. Sustinerea probei interviu 11.12.2024, ora 10.00
12. Afisarea rezultatului probei interviu 12.12.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei interviu 12.12.2024, ora 14.00 - 13.12.2024 ora 12.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 16.12.2024, ora 12.00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 17.12.2024, ora 12.00
Pentru angajare, in conformitate cu prevederile Legii nr 53/2003 Codul Muncii, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatul declarat ADMIS la concurs are obligatia de a completa dosarul profesional, in termen de 5 zile lucratoare de la data afisarii rezultatelor finale cu certificatul medical emis in conditiile legii, prin care se atesta faptul ca este apt pentru a presta munca specifica postului. Nerespectarea acestei prevederi atrage dupa sine nulitatea contractului de munca.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.