Administrator II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COMUNA SALSIG, judetul Maramures Expira in 2024-12-20
Locatie
Maramures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
In conformitate cu prevederile art.18 alin.(1)-(4) din HG nr.1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, Comuna Salsig anunta organizarea in data de 30.12.2024, a concursului pentru ocuparea pe durata nedeterminata cu norma intreaga 8 ore/zi,40 ore/saptamana, a unui post de executie vacant de natura contractuala- Compartimentul administrativ, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Salsig, astfel:
-1 post administrator II
I.Documente dosar concurs
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs la sediul institutiei organizatoare -secretariatul Comisiei de concurs - localitatea Salsig, str.Principala, nr.101, jud.Maramures, de luni pana vineri intre orele 1000-1400 si vor contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa la prezentul anunt
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar, in original;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevazute la b)-d) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Formularul de inscriere prevazut la lit.a va fi pus la dispozitia candidatilor, prin publicare pe pagina de internet a institutiei organizatoare .
II.Conditii generale de participare la concurs:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
III.Conditii de participare specifice:
Nr FUNCTIA NR. POSTURI CONDITII
1 Administrator II 1 post - studii medii
IV.Bibliogarfie si tematica
BIBLIOGRAFIE
1.Constitutia Romaniei;
2.O.G nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (r2) din Monitorul Oficial, Partea I nr. 166 din 07 martie 2014;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (r3) din Monitorul Oficial, Partea I nr. 326 din 05 iunie 2013;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 663 din 23 octombrie 2001;
5. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. Legea securitatii si sanatatii in munca (nr.319/2006),cu modificari si completari
7. Legea privind apararea impotriva incendiilor (nr.307/2006), cu modificari si completari
8. OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificarjle si completarile ulterioare;
9. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
10. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii- republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. REGULAMENTUL de organizare si functionare al Salii de sport din Comuna SALSIG.
TEMATICA
1. Constitutia Romaniei;
2. O.G nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (r2) din Monitorul Oficial, Partea I nr. 166 din 07 martie 2014;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (r3) din Monitorul Oficial, Partea I nr. 326 din 05 iunie 2013;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 663 din 23 octombrie 2001;
5.Legea nr.22/1969- Garantii.Raspunderi
6.Norme de securitate si sanatate in munca;
7.Norme de aparare impotriva incendiilor;
8. OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Partea a Vl-a, Titlul I - Dispozitii generale si Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice, Capitolul I. Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice. Capitolul 111 - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia si Capitolul IV - incadrarea si promovarea personalului contractual.
9.Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;.Raspunderea patrimoniala; Raspunderea materiala;
10.Legea nr. 53/2003 - Codul muncii- republicat, cu modificarile si completarile ulterioare
11. REGULAMENTUL de organizare si functionare al Salii de sport din Comuna SALSIG
V.Calendarul de desfasurare a concursului
Candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii prezentului anunt, data limita de depunere a dosarelor 20 decembrie;
- selectia dosarelor: 23 decembrie 2024, ora 10:00;
- afisarea selectiei dosarelor : 23 decembrie, ora 12:00
- termen limita contestatii referitoare la selectia dosarelor: 24 decembrie 2024, ora 12:00
- afisarea rezultatelor la contestatii :24 decembrie 2024, ora 15:00
- proba scrisa: 30 decembrie 2024, ora 10:00;
- afisarea rezultatelor la proba scrisa: 30 decembrie 2024, ora :15
- termen limita contestatii la proba scrisa: 31 decembrie 2024, ora 13:00
- afisarea rezultatelor la contestatii la proba scrisa: 31 decembrie 2024, ora 15:00
- interviul: 3 ianuarie 2025, ora 10:00
- afisarea rezultatelor la proba interviu: 3 ianuarie 2025, ora 15:00
- termen limita contestatii la proba interviu: 4 ianuarie 2025, ora 15:00
- afisarea rezultatelor la contestatii proba interviu: 4 ianuarie 2025, ora 15:30
- afisare rezultat final al concursului: 4 ianuarie 2025, ora 15:45
Persoana de contact: inspector Ramona-Sanda TINC, tel. 0262/267001, e-mail: [email protected].
Publicitatea concursului va fi facuta pe site-ul [email protected], pe pagina de internet a institutiei-www.salsig.ro. precum si prin afisare la sediul comunei Salsig incepand cu data de 06.12.2024.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.