Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ADMINISTRATOR PATRIMONIU – 0,5 POST - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Timisoara | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Gradinita cu Program Prelungit Giroc, judetul Timis Expira in 2024-11-29
Locatie
Timis

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT GIROC, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, judetul Timis, tel. 0256395771, e-mail [email protected], organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractuale vacante si temporar vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 34/2023 dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR PATRIMONIU, Studii Superioare - grad profesional II

NUMARUL POSTURILOR: 0,5 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

STRUCTURA: Gradinita cu Program Prelungit Giroc

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi, 20 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


ADMINISTRATOR PATRIMONIU


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:

- nivelul studiilor - studii superioare absolvite cu diploma de licenta (inginer sau economist)

- vechime in munca - minim 5 ani

- Cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar, editare texte), cunostinte de utilizare e-mail;

- Abilitati,calitati si aptitudini necesare ocuparii functiei de administrator patrimoniu, spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;


Concursul consta in proba scrisa, si proba de interviu si se va organiza conform calendarului:


- Proba scrisa: data 4 decembrie 2024, ora 09:00.

- Proba de interviu: data 9 decembrie 2024, ora 11:00.


Data limita pana la care se pot depune dosare de concurs, la secretariatul institutiei, este 29 noiembrie 2024, ora 12:00 pentru posturile vacante.


Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.


Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Dosarul candidatului va contine un opis, in dublu exemplar, un exemplar se restituie cu inregistrarea inscrierii la concurs.

Documentele vor fi depuse intr-un dosar la sediul institutiei, departamentul secretariat.

Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Gradinita cu Program Prelungit Giroc, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, tel. 0256395771, e-mail: [email protected]


Calendarul de desfasurare a concursului ce va fi organizat la sediul institutiei:


Nr. crt. Activitati Data si ora

1. Publicarea anuntului 18.11.2024

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Gradinita cu Program Prelungit Giroc, cu sediul in Giroc, str. Trandafirilor, nr. 59, judetul Timis. Pana pe 29.11.2024, ora 12:00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 2.12.2024, ora 10:00

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 2.12.2024, ora 12:00

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 2.12.2024, ora 12:00 - 14:00

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 2.12.2024, ora 16:00

7. Sustinerea probei scrisa 4.12.2024, ora 09:00

8. Afisarea rezultatului probei scrise 5.12.2024, ora 9:00

9. Termen limita depunere contestatii la proba scrisa 5.12.2024, ora 12:00

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 5.12.2024, ora 15.00

11. Sustinerea interviului 9.12.2024, ora 11:00

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 9.12.2024, ora 14:00

13. Depunerea contestatiilor la proba interviu 9.12.2024, ora 15:00

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 9.12.2024, ora 16:00

15. Afisarea rezultatului final al concursului 10.12.2024, ora 10:00


Participa la proba interviului numai candidatii care au obtinut cel putin 50 de puncte la proba practica.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la fiecare dintre cele trei etape (selectia dosarelor, proba practica, interviu), candidatii nemultumiti pot depune contestatii in termenul prevazut in calendar.

Rezultatul final este media aritmetica a punctajelor obtinute la proba practica si interviu, care trebuie sa fie minim 50 de puncte.


Candidatii declarati admisi se vor prezenta la post in data de 16.12.2024

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ADMINISTRATOR PATRIMONIU – 0,5 POST - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.