Administrator patrimoniu 1 post, ingrijitor 1 post - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator patrimoniu 1 post, ingrijitor 1 post - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SCOALA GIMNAZIALA MIHAI BOTEZ Expira in 2025-01-16
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) SCOALA GIMNAZIALA MIHAI BOTEZ cu sediul in Bucuresti, strada Ramnicu Valcea nr. 32, Sector 3, organizeaza concurs, pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarelor posturi contractuale, vacante conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul posturilor: executie
2. Denumirea posturilor: 1 post administrator de patrimoniu, post vacant, pe
perioada nedeterminata, la structura didactic auxiliar-Scoala Gimnaziala Mihai Botez, studii superioare superioare de lunga durata cu diploma de licenta pentru functia de inginer/subinginer/, economist si 1 post ingrijitor, post vacant, pe
perioada nedeterminata, la structura administrativ-Scoala Gimnaziala Mihai Botez, studii generale/medii
3. Numarul de posturi:2 posturi
4. Dosarele de concurs se depun la sediul institutiei, Str. Ramnicu Valcea, Nr. 32, Sector 3, Bucuresti compartimentul resurse umane, tel. 021 3462361, persoana de contact Mateuteanu Ada, email: [email protected]
Data publicarii anuntului: 30.12.2024, ora 10.00, la sediul institutiei.
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) Scoala Gimnaziala Mihai Botez, Str. Ramnicu Valcea, Nr. 32, Sector 3, Bucuresti compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 021 3462361, persoana de contact Mateuteanu Ada, email: [email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 16.01.2025, ora 12.00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de administrator de patrimoniu sunt:
- nivelul studiilor: Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta pentru functia de inginer/subinginer/,economist
- vechime in invatamant pe un post didactic auxiliar,
- cunostinte in domeniile : achizitii publice
- competente digitale ; operare PC ( MS Office, operare baze de date, navigare Internet), programe de gestiune.
- abilitati de relationare si comunicare cu tot personalul unitatii de invatamant;
- abilitatea de a lucra in echipa;
- disponibilitate pentru indeplinirea altor sarcini, decat cele trasate prin fisa postului.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de ingrijitoare sunt:
- nivelul studiilor - studii generale sau medii;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului - nu se solicita.
Scopul principal al postului: asumarea responsabilitatii in pastrarea si intretinerea curateniei, a materialelor si a mijloacelor din dotare.
D.) Bibliografie si tematica -post administrator de patrimoniu:
1. LEGEA nr. 1/2011 Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
3. LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;
7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
8. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
10. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
11. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
12. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor;
13. O.M.E. Nr. 4183/04.08.2022 prinvind aprobarea Regulamentului cadru de Organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar:
14. Ordinul comun al Ministerului Educatiei si Ministerului Sanatatii nr. 82/303/14..01.2021 pentru aprobarea masurilor de organiazare a activitaatii in cadrul unitatilor de invatamant in conditii de siguranta epidemiologica
Tematica pentru concurs- administrator de patrimoniu:
1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;
6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
8. Comitetul de securitate si sanatate in munca (conf. Codului Muncii);
9. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;
10. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
11. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
12. Colectarea selectiva a deseurilor
13. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.
14. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
15. Prevederi legale privind controlul managerial intern
16. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, evidenta gestiune, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.
17. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor
Bibliografie -post ingrijitor:
* Legea Nr.319/2006 referitoare la sanatatea si securitatea in munca cu modificarile si completarile ulterioare- Cap. IV-Obligatiile lucratorilor
* Legea Nr.307/2006 referitoare la apararea impotriva incendiilor cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea Nr.477 din 2004 privind codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice - Cap.II - Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual;
* Ordin Nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor;
* H.G Nr. 1425/2006 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordin 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea Nr. 53 din 2003-Codul Muncii, republicata-Titlul XI, Cap. II-Raspunderea disciplinara art. 263-268, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica post ingrijitor:
1. Reguli privind curatenia la locul de munca;
2. Reguli de securitate si sanatate in munca si PSI;
3. Metode de dezinsectie si dezinfectie;
4. Notiuni fundamentale de igiena.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 30.12.2024-16.01.2025, in intervalul orar 09.00- 12.00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 17.01.2025, intervalul orar 09.00-12.00 la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la selectia dosarelor: 17.01.2025, ora 12.00;
- proba scrisa in data de 27.01.2025, ora 09.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 27.01.2025, ora 11.30, la sediul institutiei.
- proba interviu in data de 27.01.2025, ora 14.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 28.01.2025, ora 09.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor finale: 28.01.2025, ora 16.00 la sediul institutiei
Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:
* Selectie dosare:
- se pot depune contestatii pana in data de: 17.01.2025, in intervalul orar 12.00-16.00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 20.01.2025, ora 12.00, la sediul institutiei.
* Proba scrisa:
- se pot depune contestatii pana in data de: 27.01.2025, in intervalul orar 11.30-13.00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 27.01.2025, ora 14.00, la sediul institutiei.
* Proba de interviu:
- se pot depune contestatii pana in data de: 28.01.2025, in intervalul orar 09.00-12.00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 28.01.2025, ora 16.00, la sediul institutiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.