Administrator patrimoniu I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator patrimoniu I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Alexandru Colfescu", Alexandria, judetul Teleorman Expira in 2024-11-22
Locatie
Teleorman
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anuntul a fost rectificat de institutia angajatoare conform documentului atasat mai jos
Document atasat corectat
Scoala Gimnaziala ,,Alexandru Colfescu" din Alexandria, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 si respectand prevederile O.U.G. nr. 115/2023, dupa cum urmeaza:
Denumirea postului: administrator patrimoniu I S;
Numarul posturilor: 1 post vacant;
Nivelul postului: functie de executie;
Compartiment: personal didactic auxiliar;
Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi/ 40 de ore pe saptamana;
Perioada: nedeterminata.
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
I.Conditiile generale pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
II. Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei de administrator patrimoniu:
a) studii superioare indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de : inginer/ subinginer/economist.
b) cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar/ intocmire grafice/ editare texte) cunostinte de utilizare e-mail, utilizare platforma SICAP;
c) abilitati, calitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor, disponibilitate la program prelungit;
d) vechime minima in specialitatea postului - 7 ani nu se solicita
e) conform fisei postului (anexata)
III. Documente de inscriere concurs
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, dupa caz;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevazute de la punctele b-e vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Dosarele pentru inscrierea in vederea participarii la concurs vor putea fi depuse in perioada, 11.11.2024-22.11.2024, intre orele 9,00 -14,00, la secretariatul Scolii Gimnaziale ,,Alexandru Colfescu" Alexandria, Str. Dunarii, nr. 292. Informatiile suplimentare se pot obtine in zilele lucratoare, telefonic la nr. 0247317193, email: [email protected] de contact: Vasile Anca , telefon 0247317193.
IV. Desfasurarea concursului
Concursul se organizeaza in etape , dupa cum urmeaza:
a). Selectia dosarelor: 25.11.2024 si afisarea rezultatelor pe 25.11.2024 pana la ora 12,00;
b). Proba scrisa : 29.11.2024 orele 9,00-11,00;
c). Proba practica: 03.12.2024 ora 9,00;
d). Proba de interviu : 10.12.2024 ora 9,00;
Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale ,,Alexandru Colfescu"Alexandria, conform calendarului.
V. Graficul de desfasurare a concursului
Etapa de concurs Data/perioada Intervalul orar
Publicarea anuntului 08.11.2024
Inscrierea 11.11.2024- 22.11.2024 Orele 9,00-14,00
Evaluarea dosarelor 25.11.2024
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarele 25.11.2024 Pana la ora 12,00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 25.11.2024 Orele 12,00-14,00
Afisarea solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor. 26.11.2024 Pana la ora 16,00
Proba scrisa 29.11.2024 Orele 9,00-11,00
Afisarea rezultatelor 29.11.2024 Pana la ora 16,00
Depunerea contestatiilor 02.12.2024 Orele 9,00-12,00
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor finale proba scrisa.
Afisarea programarii pentru proba practica. 02.12.2024 Pana la ora 16,00
Proba practica 03.12.2024 Ora 9,00
Afisare rezultate proba practica 03.12.2024 Pana la ora 12,00
Depunerea contestatiilor 03.12.2024 Orele 12,00-14,00
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor finale proba practica.
Afisarea programarii pentru interviu. 04.12.2024 Pana la ora 16,00
Proba de interviu 10.12.2024 Ora 9,00
Afisare rezultate interviu 10.12.2024 Pana la ora 12,00
Depunerea contestatiilor 10.12.2024 Orele 12,00-14,00
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor finale ale concursului de ingrijitor. 11.12.2024 Pana la ora 16,00
VI. Bibliografie si tematica pentru concursul de ocupare a postului de admninistrator patrimoniu:
E. Bibliografie si tematica:
- Prevederile Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, aprobat cu OME 5726/06.08.2024;
- Legea nr. 198/2023 a invatamantului preuniversitar, cap. X Personalul didactic auxiliar, cap XIV, sectiunea a III-a Raspundere patrimonoala
- OME 5.726/2024Regulamentul Cadru de Organizare si Functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar
- Legea nr. 53/2003 - Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea 98/2016 privind achizitiile publice - versiune actualizata la 13.06.2024
- HG nr.72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe
- Legea nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca actualizata
- Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor actualizata
- MFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
- Legea nr. 22/1969 modificata si completata cu legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice.
- Legea nr.333/ 2003privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor
- HG nr. 2139/2004 pentru clasificarea si durata normala de functionare a mijloacelor fixe.
- HG nr. 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.