Sau continua cu adresa de email
P

Administrator patrimoniu III S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Suceava
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





COLEGIUL TEHNIC ,,LATCU VODA" SIRET Expira in 2025-03-19

Locatie
Suceava

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Colegiul Tehnic "Latcu Voda " Siret cu sediul in localitatea Siret, str. Latcu Voa nr. 15 A, judetul Suceava organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiei contractuale, de executie, temporar vacant de Administrator patrimoniu III S, studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau tehnic(inginer/subinginer), 1 norma intreaga (8 ore/zi), pe perioada nedeterminata .

Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs , conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022:

a) Formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr.2 dinHG.1336/28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractul din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

b) Copie a actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) Copie a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupe caz ;

d) Copii ale actelor de studii care sa ateste nivelul studiilor si a altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de institutia publica;

e) Copie a carnetului de munca si/sau raport salariat Revisal, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberat cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitati sanitare abilitate(Cabinet de Medicina Muncii);

h) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.

i) Curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de concurs se depun la secretariatul Colegiului Tehnic "Latcu Voda " Siret, telefon 0230280950 , persoana de contact Tomaziu Simona Cristina.

Termenul maxim de depunere a dosarelor este 19 martie 2025 ora 14, la sediul institutiei.

Conditii specifice pentru ocuparea postului de administrator patrimoniu

1. studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau tehnic ;

2. vechimea in specialitate necesara: minim 10 ani vechime in specialitatea studiilor absolvite;

3. cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar/ intocmire grafice/ editare texte) , cunostinte de utilizare e-mail, utilizare platforma SICAP, programe de gestiune/contabilitate;

4. abilitati, calitati si aptitudini necesare: aptitudinea de a coordona un departament administrativ in cadrul unitatii de invatamant, spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor, disponibilitate la program prelungit;rezistenta la sarcini repetitive, sa aiba un comportament si o conduita adecvat aunei institutii de invatamant atat fata de copii cat si fata de colegi.

Tematica concursului pentru ocuparea postului de administrator patrimoniu

1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic -

compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;

4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

5.Norme generale si specifice de intocmire utilizare a documentelor financiar - contabile;

6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;

7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea sanatatea in munca;

9.Evenimente(comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);

10. Comitetul de securitate sanatate in munca(conform Codului Muncii);

11. Raspunderea patrimoniala conform Codului Muncii;

12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor protectia persoanelor;

14. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor;

15. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii;

16.Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969);

17.Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale;

18.Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;

19.Prevederi legale privind controlul managerial intern;

20.Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte), cunostinte utilizare platforma SICAP, utilizare programe de gestiune/contabilitate si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.

21.Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale;

22.Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.;

23.Prevederi legale privind controlul managerial intern;

Bibliografie concurs administrator patrimoniu

1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;

2. O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

3. LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice

7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

8. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. LEGEA nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;

10. LEGEA nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;

11. LEGEA nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor ai protectia persoanelor, actualizata;

12. H.G. 72/ 05.02.2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice;

13. Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, nr. 5726/06.08.2024 publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr.795 bis/12.08.2024;

14. OUG 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor.

15. Manual utilizare SICAP.

Nota : Din toate legile enumerate la BIBLIOGRAFIE, candidatul va parcurge doar articolele care fac referire la : invatamantul preuniversitar si atributiile/competentele administratorului de patrimoniu.

TIPUL PROBELOR:

- proba scrisa- punctaj maxim de 100 puncte;

- proba practica- punctaj maxim de 100 puncte

- proba interviu- punctaj maxim de 100 puncte

Probele sunt eliminatorii: punctajul minim obtinut la fiecare proba fiind de 50 de puncte .

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, proba practica si interviu.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>, prin afisare la sediul si pe pagina de internet a liceului in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Concursul se va organiza la sediul Colegiului Tehnic "Latcu Voda" Siret, str. Latcu Voda nr. 15 A , conform H.G. nr. 1336/2022, potrivit calendarului urmator:

Publicarea anuntului Joi 6 martie 2025

Depunerea dosarelor art. 34 Vineri , 7 martie 2025 ora 9:00 - miercuri , 19 martie 2025, ora 14:00

Selectia dosarelor de inscriere si afisarea rezultatelor art. 36 alin. (1) joi , 20 martie 2025, ora 14:00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor art. 53 Vineri , 21 martie 2025 - interval orar 9:00 - 11:00

Afisarea solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor art. 54 alin. (1) Luni, 24 martie 2025 - ora 14:00

Proba scrisa art. 18 alin. (1) joi , 27 martie 2025 - ora 13:00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa art. 43 alin. (2) si art. 47 alin. (3) Vineri , 28 martie 2025 - ora 14:00

Depunerea contestatiilor la proba scrisa art. 53 luni 31 martie 2025, interval orar 9:00 - 11:00

Afisarea solutionarii contestatiilor la proba scrisa art. 54 alin. (3) Marti , 1 aprilie 2025, ora 12:00

Proba practica miercuri , 2 aprilie 2025, ora 9:00 Afisarea rezultatelor la proba practica

art. 47 alin. (3) Joi 3 aprilie 2025, ora 11:00 Depunerea contestatiilor la proba practica

art. 53 Vineri , 4 aprilie 2025, interval orar 10:00 - 12:00

Afisarea solutionarii contestatiilor la proba practica art. 54 alin. (3) Luni 07 aprilie 2025, ora 10:00

Proba interviu art. 41 alin. (5) Marti 8 aprilie 2025, ora 9:00

Afisarea rezultatelor la proba interviu art. 47 alin. (3) miercuri , 9 aprilie 2025, ora 11:00

Depunerea contestatiilor la proba interviu art. 53 joi, 10 aprilie 2025, interval orar 10:00 - 12:00

Afisarea solutionarii contestatiilor la proba interviu art. 54 alin. (3) Vineri , 11 aprilie 2025, ora 14:00

Afisarea rezultatelor finale art. 56 alin. (3) luni, 14 aprilie 2025, ora 14:00

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul scolii.

Nota: Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta. Candidatii care nu obtin 50 de puncte la o proba nu pot participa la celelate probe. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, proba practica si interviu. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator patrimoniu III S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.