Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ADMINISTRATOR PATRIMONIU III-S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Scoala gimnaziala " SPIRU HARET" Medgidia Expira in 2025-01-17

Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Nr. 6332/20.12.2024


ANUNT

Privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale vacante de executie din cadrul scolii gimnaziale ,,Spiru Haret" Medgidia

Scoala Gimnaziala ,,Spiru Haret" Medgidia, Jud. Constanta, cu sediul in, str. Theodor Aman nr.44, oras Medgidia, judetul Constanta, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractul, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, dupa cum urmeaza:

Denumirea postului: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU III S

Numarul posturilor: 1 post vacant cu norma intreaga

Nivelul postului: functie de executie

Compartiment/structura: administrativ

Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

Perioada: nedeterminata

Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:

- studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta in specialitatea inginer/subinginer, economist, conform art. 193 lit. l) din Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/ 04 iulie 2023 cu modificarile si completarile ulterioare;

- vechime minima in domeniu: 1 an si 6 luni ;

- competente IT: operare PC;

-cunostinte accesare platforma SEAP, cunostinte privind activitatea de achizitii publice;

-permis conducere categoria B

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) Curriculum Vitae, model comun european.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii

Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice

Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Dosarele de concurs se depun la Scolii Gimnaziale ,, Spiru Haret" compartimentul secretariat, tel. 0341809991, persoana de contact Rotaru Elisabeta, email: [email protected].


Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs: 17.01.2025 orele 12,00.


ETAPELE DESFASURARII CONCURSULUI

Afisarea anuntului privind ocuparea prin concurs a unui (1) post de administrator patrimoniu perioada nedeterminata - 24.12.2024

Dosarele pentru inscriere la concurs se depun la sediul Scolii Gimnaziale ,,Spiru Haret" Medgidia , Jud. Constanta, strada Teodor Aman nr. 44;

* depunerea dosarelor: 30.12.2024 - 17 .01.2025 - Luni-Vineri intre orele: 09.00 - 12.00

* selectia dosarelor, 20.01.2025, orele 10-12, la sediul institutiei;

* afisarea rezultatelor la selectia dosarelor, 20.01.2025, ora 13,00, la sediul institutiei;

* contestare selectie dosare, 20.01.2025 , orele 13,30 -15,00, la sediul institutiei;

* afisarea rezultate la solutionarea contestatiilor selectiei dosarelor, 20.01.2025, ora 16,00, la sediul institutiei;

* proba scrisa in data de 27.01.2025, ora 08.30, la sediul institutiei;

* afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 27.01.2025, ora 12.00, la sediul institutiei;

* proba interviu in data de 27.01.2025 , ora 13.00, la sediul institutiei.

* afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 27.01.2025 , ora 14.30, la sediul institutiei;

* afisarea rezultatelor finale: 28.01.2025 , ora 14.30, la sediul institutiei;

* termen contestare a probelor de concurs 28.01.2025 , orele 15.00-16.00, la sediul institutiei;

* afisarea rezultate la solutionarea contestatiilor, 28.01.2025 , ora 17.00, la sediul institutiei;

* afisarea rezultatelor finale, 28.01.2025 , ora 17.00, la sediul institutiei;


- Conform HG 286/2011 sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minim 50 puncte.

- Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.


BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant

-ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU III S-


-Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023;

-Ordinul nr. 5726/2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;

- Hotararea nr. 72/ 2014 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

-Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr 22 din 1969 modificata si completata cu legea 54 din 1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice.

-Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor;

-Hotararea nr. 2139 din 30 noiembrie 2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;


TEMATICA PENTRU CONCURS


-Compartimentul Administrativ-organizare si responsabilitati;

-Norme generale si specifice privind achizitiile publice

-Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

-Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor;

-Gestionarea bazei materiale a institutiei publice;

-Oganizarea si desfasurarea activitatilor privind sanatatea si securitatea in munca; Activitate de logistica: aprovizionare, achizitii publice;

- Cunostinte de operare PC (Word, Excel si utilizare e-mail)


Note:

Documentele ce alcatuiesc dosarul candidatului vor fi aduse in ordinea mentionata mai sus intr-un dosar cu sina. Nu se accepta dosare incomplete. La depunerea dosarului , candidatul va prezenta si documentele in original. Copiile actelor depuse la dosar se vor verifica cu originalele, conform precizarilor legale.


Relatii suplimentare la sediul unitatii scolare din orasul Medgidia, jud. Constanta, persoana de contact: Rotaru Elisabeta, telefon /fax: 0341809991.


Director,


PROF. Rotaru Elisabeta








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ADMINISTRATOR PATRIMONIU III-S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.