Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator patrimoniu IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Universitatea Maritima din Constanta Expira in 2024-11-26
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt





Anuntul a fost rectificat de institutia angajatoare conform documentului atasat mai jos






DOCUMENT RECTIFICAT - UMC 1


UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante de administrator patrimoniu (grad IS) , functie de executie, pe o perioada nedeterminata, cu norma intreaga (8 ore/zi), in cadrul Serviciului Achizitii publice, astfel:


- nivelul studiilor : studii superioare, cu diploma de licenta;


- vechime in munca:

- experienta de minim 6 ani si 6 luni in domeniul achizitiilor publice;


- alte cerinte:

- certificat de absolvire pentru ocupatia de expert achizitii publice eliberat dupa luna iunie 2016;

experienta in derularea, in ultimii 3 ani, a minim 5 proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (licitatie deschisa, procedura simplificata), ca persoana responsabila cu aplicarea acestora.

Pentru sustinerea experientei:

- se va specifica numarul si numele fiecarei proceduri de atribuire din SEAP pentru care a fost numita ca persoana responsabila;

- se vor depune, in copii "conform cu originalul", deciziile reprezentantului legal de numire ca persoana responsabila cu derularea respectivelor proceduri de atribuire sau orice alte documente care pot sustine/proba aceasta calitate;

- pentru fiecare procedura nominalizata, se va depune Declaratie pe propria raspundere in original, semnata in care vor fi enumerate documentele intocmite si/sau verificate in cadrul procedurii, documente care trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare la data publicarii procedurii de atribuire in SEAP.

Nu se accepta nominalizarea unei/unor proceduri ce nu respecta prevederile legale in vigoare la data publicarii procedurii de atribuire in SEAP. Acestea nu vor fi luate in calcul ca experienta similara.


- Data limita de depunere a actelor pentru concurs: 26.11.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

- Data de desfasurare a concursului: 04.12.2024, ora 10.00 (proba scrisa), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

09.12.2024, ora 10.00 (interviu), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

- Relatii privind concursul: tel. 0241/664.740, interior 125, Serviciul Resurse Umane, dra. Covaciu Ionela, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta si pe site-ul universitatii la adresa https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

A. CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI

Etapa I:

1.Selectia dosarelor de concurs ale candidatilor: 28.11.2024.

2.Afisarea rezultatelor selectarii dosarelor de inscriere: 29.11.2024 ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante.

3.Termenul limita pentru depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul selectarii dosarelor: 02.12.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta - Rectorat.

4.Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 03.12.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Etapa a II-aSC

1. Proba scrisa: 04.12.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta.

- Timp de lucru: maxim 120 min.

- Punctajul minim: 50 de puncte.

2. Afisarea rezultatelor obtinute de candidati la proba scrisa: 04.12.2024, ora 14.00 (ora estimativa).

3.Termenul limita pentru depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul obtinut la proba scrisa: 05.12.2024, ora 14.00*, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta - Rectorat.

* Termenul limita de depunere a contestatiilor se va corela cu ora afisarii rezultatelor obtinute de candidati la proba scrisa si va fi comunicat candidatilor prin afisare la Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

4.Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 06.12.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Etapa a III-a

1. Interviu si testare abilitati: 09.12.2024, ora 10.00 (estimare), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta.

- Punctajul minim: 50 de puncte;

2. Afisarea rezultatelor obtinute de candidati in urma testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatiei candidatilor: 10.12.2024, ora 10.00 (estimare), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

3 Termenul limita pentru depunerea contestatiilor privind rezultatele obtinute de candidati in urma testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatia candidatilor: 11.12.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104 - Rectorat.

4.Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 12.12.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Depunere contestatii


Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.


Rezultatele la contestatiile depuse:

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise sau a interviului si/sau testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatiei candidatilor, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

- Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se va efectua prin afisare la Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

B. DOCUMENTE SOLICITATE

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:


1. formular de inscriere la concurs adresata Rectorului universitatii, conform modelului anexat la sfarsitul anuntului;


2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;


3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;


4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;


5. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata (conform modelului de la sfarsitul anuntului), care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;


6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;


7. certificatului medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii in baza avizului medical emis de catre medicul specialist psihiatru si a adeverintei medicale eliberate de catre medicul de familie, conform modelului din Anexa 1 a Ordinului nr. 4060 din 27 martie 2024 emis de Ministerul Educatiei si Ministerul Sanatatii (Ordin comun ME/MS nr. 1502/20.03.2024);


8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;


9. curriculum vitae, model comun european.


Precizari privind prezentarea documentelor care compun dosarul de concurs (de la "a" la "g")


(a) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(b) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(c) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(d) Certificatul de integritate comportamentala poate fi solicitat si de catre Universitatea Maritima din Constanta, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(e) Dosarele de concurs se depun la Serviciul resurse umane (birou E404, sediul central al UMC) sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica la adresa: [email protected] .

(f) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la punctele 2-5 in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(g) Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

Nerespectarea prevederilor (e) si (g) conduce la respingerea candidatului.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.


C. Conditii generale si cerinte specifice


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant.


D. BIBLIOGRAFIE


Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor - cu modificarile si completarile ulterioare;

HG 395/2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 98/2017 privind functia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie publica, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;

Hotararea nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/2017 privind functia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie publica, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ordonanta nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare.


RECTOR,


Conf .univ.dr.ing. Gabriel RAICU


Afisat azi, 12.11.2024, pe site-ul propriu si la avizier

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator patrimoniu IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.