Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Sibiu | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala Nr. 1, Sibiu Expira in 2024-11-01
Locatie
Sibiu

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



SCOALA GIMNAZIALA NR.1 SIBIU

Str. Hategului, nr.8

Telefon: 0369424476

E-mail: [email protected]


ANUNT CONCURS


PENTRU OCUPAREA PE PERIOADA NEDETERMINATA A UNUI POST VACANT DE ADMINISTRATOR PATRIMONIU IN CADRUL

SCOLII GIMNAZIALE NR. 1 SIBIU


SCOALA GIMNAZIALA NR.1 SIBIU, organizeaza conform HG 1336/ 28.10.2022, concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante pe perioada nedeterminata, de:


- ADMINISTRATOR PATRIMONIU

* 1/2 Norma , cu un program normal de lucru de 4h/ zi

* Nivelul postului: de executie

* Scopul principal al postului: efectuarea de lucrari necesare pentru aducerea la indeplinirea atributiilor si sarcinilor specifice postului


Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele:

CONDITII GENERALE (prevazute de art. 15 din H.G. 1336/28.10.2022):

* are cetatenia romana sau cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

* cunoaste limba romana, scris si vorbit;

* are varsta minima reglementata de prevederile legale;

* are capacitate deplina de exercitiu;

* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

* indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

* nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

CONDITII SPECIFICE:

* Nivel de pregatire: STUDII SUPERIOARE ( Administratie Pubilca/Stiinte Economice/Juridice/Management/Inginerie economica/Informatica de gestiune)

* Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: minim 3 ani in domeniul economic/ administrativ

* Cunstinte de operare pe calculator: excel, word, nivel avansat

* Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

- disponibilitate la program flexibil;

- cunostinte de legislatie specifice locului de munca;

- spirit organizatoric;

- capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;

- cunostinte in domeniul SSM si PSI;


Bibliografie:

1. LEGEA nr. 198/2023 Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

3. 3.LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice

7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

8. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare; 10. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;

10. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;

11. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor

12. Ordin OMEC Nr. 5447/31.08.2020 prinvind aprobarea Regulamentului cadru de Organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar , publicat in Monitorul Oficial , Partea I,E.)

13. manual utilizare SICAP, http://e-licitatie.ro/pub/manual/

14. ECDL Utilizarea computerului- Windows7, Raluca Constantinescu, Ionut Danaila, Editura ECDL Romania 2017.

15. ECDL Calcul tabular, Micosoft Excel 2010, Taluca Constantinescu, Ionut Danaila, EdituraECDL 2017.

16. Initiere in Excel, Sorin Matei, Elvira Nicoleta Bazdoaca, Nicu George Bazdoaca, Editura Arves 2008.

17. Initiere in utilizarea calculatoarelor, Sorin Matei, Mirela Panait, Editura Arves 2003.

18. Initiere in Word, , Sorin Matei, Elvira Nicoleta Bazdoaca, Nicu George Bazdoaca, Editura Arves 2003.

Tematica:

1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii

4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;

6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar - contabile;

7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;

9. Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);

10. Comitetul de securitate si sanatate in munca ( conf. Codului Muncii );

11. Raspunderea patimoniala conf. Codului Muncii);

12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

14. Colectalea selectiva a deseurilor;

15. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii;

16. Garantia in numerar (conf. Legii 22/18.11.1969);

17. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale;

18. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;

19. Prevederi legale privind controlul managerial intern;

20. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editare texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail;

21. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor.


ETAPE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT:

* Selectia dosarelor;

* Proba scrisa

* Proba practica;

* Interviu.

Se vor prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

Proba practica este eliminatorie, punctajul minim fiind de 50 puncte.


DATA, ORA SI LOCUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

1. In data de 25.11.2024, ora 9,00, in cadrul Scolii Gimnaziale Nr.1 Sibiu - PROBA SCRISA ;

2. In data de 25.11.2024, ora 13,00, in cadrul Scolii Gimnaziale Nr.1 Sibiu - PROBA PRACTICA, care va putea fi sustinut doar de acei candidati care au obtinut minim 50 de puncte dintr-un maxim de 100 de puncte la proba scrisa

3. In data de 25.11.2024, ora 14,00, in cadrul Scolii Gimnaziale Nr.1 Sibiu - INTERVIUL, care va putea fi sustinut doar de acei candidati care au obtinut minim 50 de puncte dintr-un maxim de 100 de puncte la proba practica.

4. Afisarea rezultatelor dupa interviu 25.11.2024 ora 14.30

5. Afisarea rezultatului final al concursului 25.11.2024 ora 16.00


Dosarele pentru inscriere in vederea participarii la concurs vor putea fi depuse in perioada 14.10-01.11.2024, intre orele 9,00-12,00 la Secretariatul Scolii Gimnaziale Nr.1 Sibiu si trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documente:

a) cerere de inscriere la concurs adresata directorului institutiei;

b) certificat de nastere (copie si original);

c) copia actului de identitate (copie si original);

d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;

e) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;

f) cazier judiciar sau o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale

g) adeverinta medicala ( apt pentru munca);

h) certificat de integritate comportamentala

i) curriculum vitae, model comun european

Dosarele care nu indeplinesc conditiile de participare si care nu contin documentele solicitate mai sus, vor fi respinse in cadrul selectiei ce se va organiza de catre Comisia de concurs in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.

INFORMATII LA SECRETARIATUL UNITATII, tel. 0369424476


DIRECTOR,

prof. Canciu Claudiu-Traian

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.