Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr. 67 Expira in 2025-01-24
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
MINISTERUL EDUCATIEI
SCOALA GIMNAZIALA NR 67
Str. Magnetului nr 1-3, sector 3 Bucuresti
Tel /fax 0212560040; e-mail: [email protected]
Nr. 1681/30.12.2024
ANUNT CONCURS
Scoala Gimnaziala Nr.67, cu sediul in Bucuresti, Sector 3, Strada Magnetului nr.1-3, Tel.//Fax 0212560040, organizeaza concurs pentru ocuparea 1 post vacant de administrator de patrimoniu, pe perioada nedeterminata.
NUMARUL POSTURILOR: 1 (UNU)
Denumirea si nivelul postului: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU
Compartimentul: Personal didactic auxiliar, post executie.
Durata contractului si timpului de lucru: nedeterminata, norma intreaga (8/40)
DOSARUL DE CONCURS VA CUPRINDE URMATOARELE DOCUMENTE:
1) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
2) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de institutia publica;
5) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
9) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Dosarele de concurs se depun la Scoala Gimnaziala Nr. 67, Str. Magnetului Nr.1-3, sector 3, Bucuresti, compartimentul secretariat, tel. 0212560040, 0787893942 , persoana de contact Ghita Adriana, email: [email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (15 zile lucratoare de la afisare): 31.12.2024 -24.01.2025, orele: 09:00-11:00, la sediul institutiei.
CONDITIILE SPECIFICE NECESARE IN VEDEREA PARTICIPARII LA CONCURS SI A OCUPARII POSTULUI DE ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU SUNT:
a) studii superioare indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de : subinginer/ inginer/ economist.
b) cunostinte avansate de operare Microsoft Excel si Word (calcul tabelar/ intocmire grafice/ editare texte) cunostinte de utilizare e-mail, utilizare platforma SICAP;
c) abilitati, calitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor, capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor, disponibilitate la program prelungit;
d) vechime minima in specialitatea postului - nu se solicita
e) nu detine decizie de pensionare.
f) conform fisei postului (anexata)
BIBLIOGRAFIE si TEMATICA PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI DE ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU
1.Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023.
2.Hotararea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale.
3.LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea nr.54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilr publice.
4.ORDIN nr.2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu completarile si modificarile ulterioare.
5.Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu completarile si modificarile ulterioare.
6.Hotararea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
7.Ordin 281/22.06.2016 Ordin privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice.
8.Ordinul nr.2634/2015 privind documentele financiare contabile.
9.Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile uterioare.
10.Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare.
11.Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata.
12. Ordinul ME nr. 4183/2022, pentru aprobarea Regulamentului cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant.
13.Hotararea Guvernului nr. 640/07.09.2017 pentru aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei.
14.Ordinul nr.976/1998 pentru aprobarea normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea , pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor.
15. Manual utilizare SICAP. http://e-licitatie.ro/pub/manual.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI, ETAPELE SI PROBELE CONCURSULUI:
Concursul va consta in urmatoarele etape:
1. Depunerea dosarelor
2. Selectia dosarelor
3. Proba scrisa - punctaj maxim de 100 puncte
4. Proba practica - punctaj maxim de 100 puncte
5. Interviu - punctaj maxim de 100 puncte
CALENDARUL CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTULUI DE ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU:
1. Data postarii /publicarii anuntului 30.12 2024
Depunerea dosarelor 31.12.2024 - 24.01.2025, orele: 09:00-11:00.
Selectia dosarelor 24.01.2025 (afisare pana la ora 15.00)
Contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de inscriere 24.01.2025, orele 15.00 - 17.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 24.01.2025, ora 18.00
2. Proba scrisa 27.01.2025, ora 10.00
Afisarea rezultatelor probei scrise 27.01.2025, ora 16.00
Contestatii cu privire la rezultatul probei scrise 27.01.2025, orele 16.00 - 18.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 28.01.2025, ora 14.00
3. Proba practica 29.01.2025, incepand cu ora 9.00
Afisarea rezultatelor probei practice 29.01.2025, ora 16.00
Contestatii cu privire la rezultatul probei practica 29.01.2025, orele 16.00 - 17.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 29.01.2025, ora 18.00
4. Interviu 30.01.2025, incepand cu ora 9.00
Afisarea rezultatelor interviului 30.01.2025, ora 16.00
Contestatii cu privire la rezultatul interviului din 30.01.2025, ora 16.00 - 17.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 30.01.2025, ora 18.00
5. Afisarea rezultatelor finale 31.01.2025, ora 15.00
Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Scolii Gimnaziale Nr. 67, Str. Magnetului Nr.1-3, sector 3, Bucuresti, compartimentul secretariat, tel. 0212560040, 0787893942 , persoana de contact Ghita Adriana, email: [email protected]
Nota: Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la o proba nu pot participa la celelalte probe . Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, proba practica si interviu. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.